Jump to content

2013.27.08 Fenerbahce H


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Har ikke sett noen ting som tilsier at sanogo er bedre en Gnabry eller andre unggutter vi har. Skuffende de to innhoppene han har hatt.

Ellers får Wilshere juling, men det får han tåle. Må lære seg å ha hodet kaldt. Spillestilen hans tilsier at han får mye juling.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett noen ting som tilsier at sanogo er bedre en Gnabry eller andre unggutter vi har. Skuffende de to innhoppene han har hatt.

Ellers får Wilshere juling, men det får han tåle. Må lære seg å ha hodet kaldt. Spillestilen hans tilsier at han får mye juling.

 

Klarer ikke å se for meg at Sanogo, Gnabry, Ryo eller Zelalem blir noe særlig til bidragsytere for oss denne sesongen.. samtidig syntes jeg heller ikke at Chamberlain f.eks. er så vanvittig imponerende heller. Er i mine øyne et godt stykke unna.

 

Ellers: Godt gjennomført kamp. Forsvaret er som oftest meget solid bortsett fra et par rare øyeblikk. Wilshere langt mer disiplinert og Ramsey var strålende. CL er sikret og jeg håper vi bare trekker en brukbar gruppe!

Link to comment
Share on other sites

Szczesny - Viser frem noe av potensialet sitt med et par veldig gode redninger på strek. Den ene en feilklarering av Sagna som går i Mereiles og nesten i mål, den andre slår han bra i stolpen og ut. Et par bærturer i feltet, men ellers en bra kamp av polakken - 7

Jenkinson - Solid kamp av ham, mye med fremover og kunne fort fått sitt første mål for oss. - 6

Sagna - Veldig solid som midtstopper, men selger seg ved et par anledninger som fort kunne ført til baklengs - 7

Mertesacker - Sjefen baki der, gjør noen smårare ting til tider, men en veldig godt utført kamp av BFG. - 7

Monreal - Fortsatt litt kamprusten men gjør en grei kamp - 6

Ramsey - Banens beste, litt trekk for å pådra seg et unødvendig gult kort som virket å komme pga munnbruk. - 8

Wilshere - Begynner å nærme seg, men fortsatt et stykke igjen. Absolutt mye bedre enn tidligere kamper. - 6

Cazorla - Nærmer seg veldig fjorårsformen, litt feil valg til tider, men kommer seg. Står for mye av det vi skaper. - 7

Walcott - Ikke like mye med som tidligere, men helt ok kamp av Theo. - 6

Giroud - Virket kanskje litt småsliten/småtilfreds? Blir i lange perioder mye borte. - 6

Poldi - I dag prøvde han mye, men fikk ikke altfor mye til. Smart stikker mot Walcott som ender i at Fenerbahceforsvareren spiller ballen rett i beina på Ramsey

 

Sanogo - Ikke mye å skryte av. Ikke fått mye spilletid, men viser lite annet enn fart til tider. Førstetouch, avslutningsteknikk og generell teknikk virker ikke noe særlig å rope hurra av. - 4

Gibbs - Kommer inn rett etter halvtid pga Poldiskade og gjør sine saker greit på venstresiden. Hjelper Monreal defensivt og er godt med offensivt. Assist på 2. målet sier en del. Solid innhopp. - 6

Myaichi - Vil mye, får lite til. Virker fortsatt rusten, men jobber ok. - 5

Link to comment
Share on other sites

Vel blåst!

 

Wenger roterer kun Gibbs/Monreal og Wilshere/Rosicky. Sanogo og Ryo tør han først å slippe på stillingen 4-0 og 5-0. Det viser hvor lite bredde vi har. Og at Wenger er helt enig. Han stoler ikke på kvaliteten til de sistnevnte - ennå. Sanogo og Ryo viste da heller ingenting som tyder på at de kan bidra meningsfullt i nær fremtid, heller.

 

Hvis det ikke kommer signeringer (flertall!) før deadline, blir jeg svært overrasket! Og skuffet!

Link to comment
Share on other sites

F*en, jeg som kunne tenkt meg at lukas skøyt i stykker fuglene... Nok ett skudd for bauen :/ Spennt på om Wilshere nå rapporteres skadet etter denne kampen, han fikk noen smeller og vi får se hva som skjer imorgen. Ramsey også tydelig sliten da han gikk av banen litt før slutt så vi avslutta med 10 mann. Uansett, vel gjennomført og vi er i CL. Om vi har så mye å rutte med der får vi nå se på, men penger i en allerede overfyllt binge.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...