Jump to content

2013.24.08 Fulham B


49 unbeaten

Recommended Posts

Årets første poeng, 3 av de også. Bra! Synd vi ikke har mer bredde... Da kunne vi hatt ett slagkraftig lag i CL til uka og samtidig hvilt spillere. Uansett en veldig god kamp av Polakken, Per, Sagna, ramsey, cazorla, Thomas, Lukas og Oliver. Theo får ok, mye bevegelse og bra løp. Sagna er god bak der idag sammen med Per.

 

Sanogo sa meg ingenting. Får vente til neste mulighet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Totalt sett positivt overrasket. Samtidig så viser Arsenal klart sine svakheter i laget. Jeg turde ikke å ta seieren som et faktum sør kampen var over.

Det jeg er mest redd for med dette resultatet er at Wenger skal ta det som et bevis for at laget er godt nok nå når vinduet nærmer seg slutten, Mot et bedre lag ala Chelsea/United så hadde vi slitt hardt med midtbanen i dag.

 

Men i perioder var jeg imponert offensivt, Walcott viser hva han kan. Podolski viser hva han kan levere når han "gidder". Giroud viser at han er en god spiss, men vi trenger noe mer der framme.

Sagna fungerer bra i midtforsvaret. Ramsey ble noe usynlig mot slutten, men det skyldes kanskje at han utelukkende måtte tenke defensivt siste delen av kampen,

Link to comment
Share on other sites

Job well done.

Kontrollert selv etter reduseringen. Mertesacker fantastisk i dag. Sagna imponerende som midtstopper og overgår i mine øyne Vermaelen som partner til Per.

TR sloknet i 2. omgang. Cazorla er slurvete. Walcott meget god og virker å være ekstremt godt trent. Tar kontringene selv på overtid.

 

God følelse dette:-)

Link to comment
Share on other sites

En uke er lang tid i fotballen. Det er en litt annen følelse jeg sitter med i dag enn for 7 dager siden. Men det er likevel den neste uken som blir virkelig avgjørende: Fenerbache, Tott og transfervinduet. Det blir spennende dager!

 

I dag synes jeg alle gjør en godkjent jobb. Podolski, Giroud, Mertesacker, Sagna, Cazorla og Ramsey likevel et lite knepp over resten.

Link to comment
Share on other sites

Knallfin bortekamp av the Arsenal.

 

Giroud er god på topp idag. Fine touch, flott scoring og knuser Hangeland i lufta gang etter gang. Poldi viser hvorfor han ikke skal til Schalke dette overgangsvinduet med to typisk flotte scoringer. For en avslutter tyskeren er. Cazorla er den kreative og er god idag, det samme er Rosicky i første omgang. Walcott løper utrettelig og er farlig gang på gang. Ramsey med nok en god forestilling også. Sagna og Per er sjef bak i forsvaret, og Jenks og Gibbo for også mer enn godkjent av meg idag. Polakken helt bakerst er også tryggheten selv idag og gjør et par flotte redninger.

 

Alt i alt en knallsterk bortekamp av Arsenal. Det er disse kampene som skal vinnes, og det var ikke noe som helst tvil. Liker også hvordan vi ikke blir stresset etter å ha fått reduseringen i mot.

 

Noen store navn inn nå til uka - så skal Tottene få juling av storebror nok en gang ;)

Link to comment
Share on other sites

solid må en kunne si. Mange spillere som gjør en meget god jobb i dag. Giroud,Poldi,Walcott framover er bra.

Cazorla viser hvilken tilrettelegger han er. Per og Sagna er gode baki der.

Det er mye positivt å ta med seg videre. Glad Sagna fortsatte i Arsenal. Han er uvurderlig baki der.

Giroud viser tendenser nå. 3 mål på 3 kamper. Bra!

Neste uke kan vise hvor gode vi eventuelt blir. Tottenham er en nøkkelkamp for denne sesongen.

Seier der kan gi laget mye.

 

http://www.7amkickoff.com/2013/sagnaman/ ;-)

Link to comment
Share on other sites

Fint om Wenger spiller med følgende lag mot Fenerbache:

Fab - Jenkinson, Koscielny, Sagna, Monreal - Ryo (hvis skadefri), Frimpong, Rosicky, Podolski, Gnabry, Sanogo.

 

Det laget skal ikke klare å rote vekk 3-0 ledelse, og han får spart spillere ;)

 

Mest sannsynlig blir det lite sparing...

Link to comment
Share on other sites

Fint om Wenger spiller med følgende lag mot Fenerbache:

Fab - Jenkinson, Koscielny, Sagna, Monreal - Ryo (hvis skadefri), Frimpong, Rosicky, Podolski, Gnabry, Sanogo.

 

Det laget skal ikke klare å rote vekk 3-0 ledelse, og han får spart spillere ;)

 

Mest sannsynlig blir det lite sparing...

Spare enkelt spillere kan være en ide, men hvor mange jeg ville "spare" er jeg usikker på. Er det noen lag som klarer å rote vekk en tre måls ledelse så er Arsenal en soleklar kandidat, selv om jeg ikke tror det skjer i denne kampen,

Link to comment
Share on other sites

En bra kamp og et perfekt resultat på bortebane. Seier var påkrevd etter den svake forestillingen i serieåpningen. Ingen røde kort og ingen nye på skadelista (enn så lenge...). Digg at Podolski er i gang!

 

Nå venter noen viktige kamper. Blir spennende å se om Arsenal fortsetter.

 

Skal man trekke frem noe som kan skape bekymring nå, må i så fall være at Wenger etter disse to kampene har fått troen på sitt lille prosjekt. Arsenal er langt i fra friskmeldt, det er syltynt i rekkene...

Link to comment
Share on other sites

Flott kamp. Synd at Jenkinson er ukonsentrert, og lar Bent få plass. Wilshere har fortsatt veldig langt frem til kampformen.Sagna, Mertesacker, Cazorla, Rosicky, Ramsey og Podolski var gode i dag. Szcz og Giroud får også godkjent. Walcott er desverre for anonym.

Link to comment
Share on other sites

Ikke ofte jeg forsvarer Giroud men idag må han få bedre enn godkjent! Tapte vel ikke en duell med Hangeland, scoret ett mål og var nedtaksmester som resulterte i ennå ett mål. Han var god idag, nå må han prestere i en toppkamp. Da begynner jeg få trua. Ofte mye å utsette på han men ikke idag.

Link to comment
Share on other sites

syns vi leverer ein veldig god bortekamp, med stort sett full kontroll på ei bane der vi ofte har hatt trøbbel dei seinaste sesongane

(forstod meg dog ikkje heilt på taktikken til Martin Jol). for min del var BFG man of the match.

ser ikkje det store poenget i å spare mykje folk mot Fenerbache på tysdag. Toppa lag bør gi minst 3-målsseier og dermed endå betre sjøltillit før neste kamp,

og det er uansett 5 dagars kvile fram til spurs på søndag. Gas Geben!

 

den neste veka bør uansett gi 3-4 kjøp, stallen er uakseptabelt tynn. wenger, spend some f****n money!

Link to comment
Share on other sites

Flott kamp. Synd at Jenkinson er ukonsentrert, og lar Bent få plass. Wilshere har fortsatt veldig langt frem til kampformen.Sagna, Mertesacker, Cazorla, Rosicky, Ramsey og Podolski var gode i dag. Szcz og Giroud får også godkjent. Walcott er desverre for anonym.

 

Synes det er Merttesacker som er svak på scoringen. Han er ikke tett nok opp i sånn at Berbatov får den plassen han trenger til å avslutte

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...