Jump to content

2013.24.08 Fulham B


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Bra førsteomgang må jeg si. Syntes de første 15-20min var herlige, da jobbet særlig midtbanen kanonbra og følte nesten det var vår beste sammensettning på mange kamper. Det ble etterfulgt av mye rot og midtbanen ble helt ute av det. Ramsey fikk ett tidlig kort, og det er alltid farlig. Han hadde noen frispark imot etter dette også, håper han holder hodet kaldt. Vi tåler ikke han ut før tottene.

Herlig annet mål av podolski som ett resultat av godt spill. Han kunne fort fått ett mål til, men desverre valgte han og legge inn. Her er vi dårlige, 3 spillere så på ballen og ingen gikk for den.

 

Holde hodet kaldt i 2.omgang nå så bør dette gå veien.

Link to comment
Share on other sites

Cazorla livsfarlig foran begge 16...

Ramsey roter uvanlig mye, og er nær å bli utvist. Håper tidlig bytte med Wilshere.

Poldi god. Giroud det beste jeg har sett av ham faktisk. Walcott, TR (igjen..) og midtstopperen best. Szcz god han også.

 

Petter Myhre spot on i sin analyse av vår franskmann på topp

Link to comment
Share on other sites

Kommer jo ikke bytter før 70 min. Men ja, bare å få han ut så vi slipper nok en karantene.

Ikke vært involvert i noe nå i det siste riktignok.

 

Edit: For en Fullham sjanse. Forsvaret vårt var på 10m og midtbanen på 20m. på 15m stod det 4!! fullhamspillere

Link to comment
Share on other sites

Ikke bare scorer han mål i denne kampen. ett par min før målet gjør han sugene løp bakover og er med i førstepresset når vi var i ubalanse.

Desverre er han vel som Solbakken sa: variabel for å si det mildt, men han er en toppspiller uten tvil på en dag som idag.

 

+ til Giroud for ett fantastisk nedtak som gjør hele kontringen til å begynne med også. Cazorla flink til å velge rett.

 

Ramsey forblir på banen, han trenger vel uansett ikke gjøre de store taklingene nå.

 

Hvorfor kan ikke Sanogo spille siste 20 i en slik kamp? I følge Wenger var han vanvittig god, men ikke fått ett minutt spilletid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...