Jump to content

Fenerbache B 2013.08.21


termax

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Ja Rosicky var solid! Ta det litt penere med pilsinga under kampene.... ;D Cazorla var rusten, og så blir Walcott litt usynlig noen ganger, han gjemmer seg litt bort. Han var god i går, men av og til så tar han seg noen "pauser" og så er det ikke noe som skjer på hans side.

Det verste er at jeg ikke tok en eneste pinne, men at kjerringa på død og liv skulle "prate", noe hun ganske ofte vil når jeg skal se kamp. Puben neste! :)

Link to comment
Share on other sites

Walk in the park (med potensielle overfallsmenn).

Enten er Fenerbahce et dårlig fotblllag, eller så har The Gunners fått tørt kruttet. (det vil vise seg mot Fulham).

 

Åkkesom, en meget godt gjennomført kamp. CL-plassen er sikret....., og nå skal Wenger lette bankkontoen.

 

Giroud er ingen toppspiss, så tar gjerne imot en ny Wright.

Podolski fikk noen minutter, og det var fælt å se. En gammel stiv old-boysspiller uten fart og mening. Er han på vei bort mon tro?

Link to comment
Share on other sites

Podolski er helt uten matchform. Og som enslig spiss fungerer han absolutt ikke i Arsenal. Enten bør han få muligheten i mellomrommet de gangene han skal spille ellers burde vi bare selge han. Merkelig at man ikke kan dra nytte av ekspertisen hans.

Link to comment
Share on other sites

Det er en følelsesmessig rollercoaster å være Arsenalfan i disse dager. Etter den forferdelige lørdagen ble jeg i går kveld en glad laks. Ubekymret, optimistisk og lettet.

 

Jeg synes førsteomgangen var strålende defensivt. I andreomgangen slapp Fenerbache oftere til, og fortjente kanskje et mål. Førstemålet vårt var en perle og preget kampen. Etter det skapte vi masse framover og tilslutt vinner vi solid og fortjent.

 

Egentlig er jeg ikke så opptatt av nasjonalitet på Arsenals spillere, men jeg synes allikevel at det er litt sjarmerende med vårt unge 'British Core' når de fyrer på alle sylinderne. Jenkinson var god, synes jeg. Wilshere og Gibbs også. Walcott er veldig god når han er god, men blir borte i perioder. Ramsey var best, og jeg er i ferd med å bli en skikkelig fanboy.

 

Mozart, Chezzer og Per hadde også en riktig så bra dag på jobben.

Link to comment
Share on other sites

Fenerbache var ikke noen stor målestokk, men gjennomføringen var bra, vi presset dem veldig bra (som den sveisne Fjørtoft og brune Bratseh kommenterte) så de ikke fikk etablert noe spill. Usikker på om de er kapable til det, men .

Vi var skarpe offensivt, det første målet var kjempespill, Ramsey med skudd utenfor 16-meteren trenger vi mer av selv om keepern var dårlig. Straffen var soleklar og Giroud sikker selv om han viste til alle andre enn keeper Volkan at han skulle sette den den veien.

 

Men det var en positiv kamp, hadde ikke vært noe særlig og godt på et dårlig resultat nedi der, da hadde presset mot Wenger blitt skyhøyt....

 

Men han skal fortsatt ut og handle, men jeg begynner å lure når han sier at vi har nok kvalitet, men for lite folk, det er bare 1 av 2 tiktige det, Arsene!

Link to comment
Share on other sites

Mykje bra, og eit meget solid resultat som få kopiere. Syns dog Sagna- Per ikkje såg bra ut. Mykje rar markering, dårleg samarbeid og ei svært ujamn linje. Betre motstand (er Fulham betre???) utnyttar dette.

 

Likevel; mykje å glede seg over, ein fin opptur og godt for spelarane, wenger og fansen! Måtte det gje oss noko å byggje vidare på!

Link to comment
Share on other sites

Dette ble en gedigen opptur! Et meget sterkt resultat i en vanskelig bortekamp i Tyrkia! Nå bør returkampen bli en enkel sak. Ramsey imponerte meg mest.

 

Forhåpentligvis bør dette utgangspunktet klare å lokke til oss noen solide forsterkninger.

 

Satser også at gutta og sjefen tar med all positiviteten med til Fulham-kampen.

Link to comment
Share on other sites

Som nevnt under kampen presterte vi en flott 2 omgang, en frisk start på første var det etterfulgt av labert spill. I annen var det mer trøkk og bedre innstilling. 0-3 borte mot Fenerbache er ikke å kimse av uansett hvilken forfatning de er i. Det beviser det vi allerede vet: At vi på gode dager er gode!

 

Til helgen møter vi fullham, og vi kan like herlig slå de borte på en god dag. Problemet er at vi også kan tape, men håper som nevnt at denne oppturen gir oss det som trengs.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...