Jump to content

Fenerbache B 2013.08.21


termax

Recommended Posts

Resultatet er perfekt. Viljen til spillerne er det ikke noe å utsette på. Men det er viktig å ikke bli for lenge i "himmelen", for det blir en helt annen motstand vi møter når laget drar ned til elva på lørdag.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Dette var en solid kamp av guttene. Reiste seg etter Villa kampen og spesielt midtbanen med general Mozart som eneren,

og løpskapasiteten Ramsey og Wilshere. Ellers solid av WS. Nei dette var positivt.

Nå må det handles Wenger

Link to comment
Share on other sites

Rosicky og Ramsey kampens soleklare enere med Walcott og Per på delt andreplass. Så fantastisk deilig å se en kamp med lave skuldre i 2. omgang. Full kontroll og klart best i 87 minutter. Så ut som spillerne slappet av mye mer enn mot Villa. Kanskje presset var litt stort før serieåpningen.

Nå må det handles og det fra øverste hylle. Wenger, nå er det tid for å legge platiniumskortet i baren.

Link to comment
Share on other sites

Solid kamp, selv om vi kunne vært uheldige og sluppet inn et par mål. Men vi kunne vært heldige å fått inn et par til også, og polakken gjorde en svært god kamp bakerst. Så god tror jeg ikke at jeg så han i hele fjorårssesongen.

 

Bakre firer ok, bra midstopperspill av Sagna, herlig mål av Gibbs. Jenkinson nære i kampens siste sekund.

 

Rosicky virket litt ute av det, ellers godkjent fra de fleste. Synes pila til Wilshere peker i riktig retning, og flere av avleveringene til Cazorla kunne blitt bedre tatt vare på. Walcott farlig. Ramsey banens beste.

 

Giroud virker litt bedre enn i fjor, selv om han fremdeles er litt for treg.

Link to comment
Share on other sites

Herlig resultat å komme hjem til! Meget glad for at Ramsey har scoret! Tydelig at gutten er på vei til å bli noe stort.

 

Med 3-0 borte så burde jo CL være sikret hvertfall! Nå gjelder det bare å vente på at kampen ligger ute på nettet :)

Link to comment
Share on other sites

Solid kamp, selv om vi kunne vært uheldige og sluppet inn et par mål. Men vi kunne vært heldige å fått inn et par til også, og polakken gjorde en svært god kamp bakerst. Så god tror jeg ikke at jeg så han i hele fjorårssesongen.

 

Bakre firer ok, bra midstopperspill av Sagna, herlig mål av Gibbs. Jenkinson nære i kampens siste sekund.

 

Rosicky virket litt ute av det, ellers godkjent fra de fleste. Synes pila til Wilshere peker i riktig retning, og flere av avleveringene til Cazorla kunne blitt bedre tatt vare på. Walcott farlig. Ramsey banens beste.

 

Giroud virker litt bedre enn i fjor, selv om han fremdeles er litt for treg.

 

 

Rosicky ute av det..? Så vi samme kampen?

Link to comment
Share on other sites

Meget godt gjennomført! Hjemmelaget var dårlig men vi spilte dem dårlig. Mye positivt å dra med seg fra denne kampen. Vi varierte mye i press, de tre på midten fungerte glimrende og vi var ganske så effektive. WS var også veldig solid i dag. Kjempegodt resultat på en lite gjestmild arena. Syns synd på BE og StefanB som valgte bort kampen, for dette var rett og slett behagelig å se på.

Link to comment
Share on other sites

Meget bra resultat. Ramsey særdeles god, og Rosicky om mulig, enda bedre. Giroud er litt for lite på hugget, og Ramsey blir tidvis for glad i kjæle med ballen. Ellers er de gode. Wilshere har langt igjen til toppformen. Virker tidvis klønete, og har svært mange balltap. God kamp av Per og også godkjent av Bakary og Kieran.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk bra gjennomført kamp av gutta! De hadde total kontroll i 90 minutter, og feide Fenerbache rett av banen! Polakken bakerst og Ramsey var utrolig gode idag. Gjelder å ta med seg dette inn mot Fulham kampen på lørdag. Syntes virkelig synd på dere som valgte å spille kamp selv idag :)

Litt rart at Wenger ventet så lenge med byttene da vi ledet 3-0, og kunne spare spillere inn mot neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Gni det inn Verminator5.

 

BE

 

Scoret du i det minste noen mål da gamlefar? :P

 

Hadde selv en lobb med yttersiden fra 19 meter. Får trøste meg med den! Forhåpentligvis får jeg se kampen i opptak tidlig i morgen. Da kan jeg i det minste nyte den uten nerver. :)

Link to comment
Share on other sites

Underlig at laget såpass ofte framstår solide borte, men håpløse hjemme. Hvorfor kan vi ikke spille like trygt på hjemmebane?

 

Er rimelig underlig ja. Emirates burde jo vært et fort, men allikevel så sliter vi som oftest mer hjemme enn borte. Var vel for 2 sesonger siden hvor vi var helt sinnsyke borte også, men rotet det vekk støtt og stadig hjemme hvis jeg husker riktig?

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp og god innsats i kampen igår (altså Arsenal-kampen og ikke den bedriftskampen dere diskuterer nå). Synes som alle at midtbanen var god, med Ramsey, Rosicky og Wilshere.Ramsey har hatt en bra pre-season og startet bra nå, får håpe han utvikler seg videre! Vi har jo relativt uflaks med skadene da, men Kos er vel kjapt tilbake etter dette når han er ferdig sonet for utvisningen. Sagna klarer seg veldig bra i midten. Cazorla trenger nok noen kamper på å finne formen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...