Jump to content

Fenerbache B 2013.08.21


termax

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Synes synd på Wenger nå. Har virkelig ikke tur med noe som helst.

Ramsey og Wilshere mangler fullstendig selvtillit foran mål..

Resten har de stålkontroll på og dette må vi klare. Fenerbache uvanlig svake og upresise

Link to comment
Share on other sites

Blitt kjedeligere å se Arsenal med åra gitt. Ikke voldsomt underholdene det her

En annen måte å se dette på er at vi spiller en solid omgang på bortebane. Et uavgjort resultat er en liten seier for oss i kveld. Jeg liker det jeg ser.

Link to comment
Share on other sites

En annen måte å se dette på er at vi spiller en solid omgang på bortebane. Et uavgjort resultat er en liten seier for oss i kveld. Jeg liker det jeg ser.

 

 

Enig i det første, men jeg ser ikke hvordan uavgjort skal kunne regnes som seier. Det er vel nettopp det omgangen har vist - at vi med rimelighet kan forvente enda mer?

Link to comment
Share on other sites

En annen måte å se dette på er at vi spiller en solid omgang på bortebane. Et uavgjort resultat er en liten seier for oss i kveld. Jeg liker det jeg ser.

 

Enig. Ingen grunn til å finne fram øksa her. En kontrollert, profesjonell (om enn litt kjedelig) kamp så langt.

 

Det er Fenerbache som trenger et godt resultat her, så her er det bare å være tålmodige.

 

Vi må dog regne med at de blir LITT mer interesserte i å ta de overgangene vi (fortsatt altfor ofte) byr på utover i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker det jeg ser.

Jeg liker det meste av det jeg har sett så langt, det var bare den siste biten foran mål som mangler.

 

Hvis det Fenerbache har prestert i første omgang er representativt for lagets nivå så trekker jeg alle reservasjoner jeg har hatt mot at vi skulle klare kvalifiseringen. Men så enkelt er det vel ikke....

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker det meste av det jeg har sett så langt, det var bare den siste biten foran mål som mangler.

 

Hvis det Fenerbache har prestert i første omgang er representativt for lagets nivå så trekker jeg alle reservasjoner jeg har hatt mot at vi skulle klare kvalifiseringen. Men så enkelt er det vel ikke....

 

Så sant som det er sagt - vi er tross alt Arsenal. Vi gjør det vanskelig for oss selv om vi kan ... :shifty:

Link to comment
Share on other sites

En annen måte å se dette på er at vi spiller en solid omgang på bortebane. Et uavgjort resultat er en liten seier for oss i kveld. Jeg liker det jeg ser.

Joda, misforstå meg ikke. Men det er en rød tråd her. Sitter med en følelse at hvis vi ikke scorer iløpet av de første 10min (hvor vi somregel går ut i 100) kan man nesten vaske huset mens resten av omgangen går sin gang. Det pleier være kjedelige greier med omstendeligt spill og stamping når man kommer til 16m. Dette var det utallige eksempler på forje sesong også.

 

Heldigvis var fjorårets 2omganger ett varemerke, så får håpe DEN trenden videreføres.

Link to comment
Share on other sites

Solid omgang og vi presser bra. Syns faktisk Giroud er den som er vår beste av de fremste. Walcott har langt til toppformen dessverre.

Syns Giroud får lite støtte og vi gjør det til tider lett for Fenerbache med keepermat crosser mot Giroud.

Litt mer tempo på ballen i 2 omgang og få i gang Cazorla så kan dette gå veien.

Link to comment
Share on other sites

En annen "artig" sak er at HVIS vi ryker ut av CL neste tirsdag, så kan Fenerbache ryke ut dagen etter når resultatet av deres anke blir klar. Spørsmålet er hva skjer da? Tar Arsenal over plassen? Blir det en ny kvalifiseringsrunde for å dekke plassen? I følge UEFA er dette ennå ikke avgjort.

Det er egentlig svært dårlig av Uefa sine organer å ikke ha klar en endelig avgjørelse før kvalifiseringen både når det gjelder anken og når det gjelder "Hva gjør vi med en ledig plass". Men UEFA har kanskje lært av Arsenal når det gjelder det å "handle" i siste liten etter at sesongen er igang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...