Jump to content

Fenerbache B 2013.08.21


termax

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Gutta våre har ihvertfall ikke fått seg en god natt søvn. Dette er bilder fra utenfor hotellet til Arsenal inatt.
Satser på at vi får med oss et positivt resultat hjem fra en vanskelig bortekamp, så kanskje vi får en liten demper på kaoset vi supportere selv skaper rundt klubben vår.

Link to comment
Share on other sites

Odds: 2,92 - 3,40 - 2,62

 

Haha! Jeg må le Rasta. Det er så erketypisk deg å starte en tråd med oddsen! :D

 

Kommer selv ikke til å se denne kampen live. Er første gang siden 2006 eller noe at jeg velger noe foran Arsenal når jeg har et fritt valg, men det får så være. Tror jeg hadde sittet med hjerte i halsen og pinet meg gjennom denne affæren uansett. Satser bare på at guttene innfrir så jeg slipper å komme hjem til en enorm skuffelse!

Link to comment
Share on other sites

Eneste som kan hindre meg i å se en Arsenalkamp er en date med garanti om et ligg etterpå med en usannsynlig vakker dame.
Gleder meg til hver eneste kamp, selv om jeg tror at den idag blir ufattelig vanskelig på denne banen med de sinnsyke supporterene!

Uavgjort er i mine øyne ett bra resultat, tror vi hever oss betraktelig fra kampen i helga!

Link to comment
Share on other sites

Nå er ingenting sikkert med Arsenal for tiden, men jeg tror vi skal greie å valse over Fenerbache over to kamper. Her snakker vi tross alt om laget som etter alt å dømme betalte seg til 2 (!) plass i en liga som ikke er all verden. Laget tapte også åpningskampen sin mot nyopprykkede Konyaspor, atpåtil hjemme, så det er ikke bare her det er krise.

 

Tipper seier eller uavgjort i kveld, og klar seier hjemme. Tips: 1-2

Link to comment
Share on other sites

 

Haha! Jeg må le Rasta. Det er så erketypisk deg å starte en tråd med oddsen! :D

 

Kommer selv ikke til å se denne kampen live. Er første gang siden 2006 eller noe at jeg velger noe foran Arsenal når jeg har et fritt valg, men det får så være. Tror jeg hadde sittet med hjerte i halsen og pinet meg gjennom denne affæren uansett. Satser bare på at guttene innfrir så jeg slipper å komme hjem til en enorm skuffelse!

 

Fint at du støtter laget i en litt dårlig periode! Det er virkelig slike fans vi vil ha!

Link to comment
Share on other sites

Fint at du støtter laget i en litt dårlig periode! Det er virkelig slike fans vi vil ha!

 

 

Ta deg en jævla bolle. Vet du hvor mye jeg har droppet de siste 10 årene for å se Arsenal spille? I dag dropper jeg ikke selv å spille en fotballkamp for å se Arsenal spille. Hvorfor skal jeg gi klubben førsteprioritet ovenfor alt annet når de selv gir fullstendig blaffen i supporterene sine?

Og hvem i helvete er du til å stille spørsmål rundt mitt engasjement som supporter?

Link to comment
Share on other sites

 

Ta deg en jævla bolle. Vet du hvor mye jeg har droppet de siste 10 årene for å se Arsenal spille? I dag dropper jeg ikke selv å spille en fotballkamp for å se Arsenal spille. Hvorfor skal jeg gi klubben førsteprioritet ovenfor alt annet når de selv gir fullstendig blaffen i supporterene sine?

Og hvem i helvete er du til å stille spørsmål rundt mitt engasjement som supporter?

 

Det er greit nok at du mener at styret og manageren driter i supporterne, men spillerne trenger uansett fans som står bak dem uavhengig om det går bra eller dårlig. Det er jo de som skal spille kampen!

Link to comment
Share on other sites

Godt poeng Madsis, men i dag belger jeg også Stefan B varianten. Jeg velger å spille selv. Håper forresten vi vinner med 100 mål.

 

Selvfølgelig er det helt opp til dere, men for meg er det fullstendig uforståelig at dere klarer å droppe å se Arsenal mtp den situasjonen vi er i nå. Jeg hadde ihvertfall ikke klart å fokusere et sekund på å spille kamp selv.

 

Link to comment
Share on other sites

Stå på Stefan B. Spill kamp. Det å av og til prioritere andre "viktige" gjøremål fremfor å sitte og glo på ei kasse, har ingenting med god eller dårlig supporter å gjøre. Det å være for eller mot manager og ledelse, har ingen ting med å være en god eller dårlig supporter.

 

Hvis nødvendig så prioriterer jeg familie og andre viktige "ting" fremfor å se en Arsenalkamp. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg, men at jeg har et liv utenfor klubben også. Dog skal det sies at selv om jeg er borte fra titteboksen så svirrer tankene ofte rundt kampen jeg må (frivillig/ufrivillig) nedprioritere.

 

I dag ser jeg kampen, en kamp som har svirret rundt i hodet mitt en stund. En kamp som ville vært i tankene selv om jeg ikke fikk se den. Men jeg trenger på ingen måte å se en kamp for å bry meg eller støtte laget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror spillerne klarer seg helt fint selv om noen supportere i Norge velger å spille selv fremfor å se Arsenal spille CL-kvalikk. Hadde de supporterne som er på stadion uke ut og uke inn sluttet å gå på kamp, hadde det blitt noe helt annet. Selv skal jeg se kampen i dag, men jeg har full forståelse for at noen har andre ting å gjøre innimellom. Og jeg synes ikke at BE og SB skal ha noe dårlig samvittighet for dette, da jeg vet at de ser de fleste kampene i løpet av en sesong.

 

Hadde de vært i London, og droppet å gå på en kamp der fordi de var misfornøyde med Wenger og hans mangel på å hente inn forsterkninger, så hadde situasjonen vært en helt annen

Link to comment
Share on other sites

Arsenal team to play Fenerbahce: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Cazorla, Walcott, Giroud.

 

Absolutt en sterk 11er, tror og håper den er sterk nok til å få med seg et godt resultat. Slenger med benken: Fabianski, Jenkinson, Monreal, Frimpong, Gnabry, Podolski, Sanogo.

 

COYG!

Link to comment
Share on other sites

Når man skriver at det er første gang på 7(eller noe) år at man ikke ser en Arsenal-kamp ved fritt valg må man nesten tåle at noen tolker det slik Madsis gjør uten å svare med aggresjon. Jeg ville spilt fotball selv jeg også, bare så det er sagt

 

Laget vårt i kveld burde være godt nok til å få et resultat, spørsmålet er hvordan turbulensen rundt klubben påvirker.....

Link to comment
Share on other sites

Dette blir beintøft! Spesielt for oss som skal lide oss gjennom 2x45 via fjernsynet.

 

Har ikke den helt store troen, men håper selvsagt at dette skal gå veien. Startoppstillingen virker bra, benken er dog ikke spesielt spennende. Den sier litt om hvor tynt det er i rekkene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...