Jump to content

2013.08.17 Aston Villa H


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

 

Benken, forutsatt at de nevnte spillerne ikke blir fit:

Fabianski, Gnabry, Sanogo, Zelalem, Hayden, Akpom, Bellerin

 

 

Sanogo er vel også skadet? Han spilte i hvertfall ikke U-landskampen til Frankrike pga skade.

Rosicky har vel også vært skadet og derfor han ikke var med mot City eller for Tsjekkia i går.

Link to comment
Share on other sites

 

Sanogo er vel også skadet? Han spilte i hvertfall ikke U-landskampen til Frankrike pga skade.

Rosicky har vel også vært skadet og derfor han ikke var med mot City eller for Tsjekkia i går.

 

Jeg har vel etter hvert også fått med meg nyhetene om Sanogo. Har ikke hørt noe om Rosicky, men ettersom han ikke figurerte i det nevnte kampene, er han vel muligens ute han også. Det er godt vi har Olsson og Eisfield...

Link to comment
Share on other sites

Vell... Rosicky er visstnok også usikker.

 

Polski?

Jenkinson-Mertesacker-Koscielny-Gibbs

Chamberlain-Wilshere

Gnabry-Eisfeld-Podolski

Giroud

 

Så fremst alle de usikre ikke spiller. Hva FAEN gjør vi nå?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

For en forbanna vits av en jobb Wenger har prestert å gjøre i sommer. Bravo.

 

Satser på at vi får 4-5 spillere fra akademiet som slår gjennom på førstelaget i år. Det er tilsynelatende det eneste håpet vi har. Regner med Eisfeld, Bellerin, Gnabry og Akpom blir å se på benken. De samme spillerene håper jeg kan bidra for førstelaget. Særlig Eisfeld og Gnabry er vel de nærmeste slik sett.

Link to comment
Share on other sites

jeg tipper Benteke setter en eller 2 kasser før vi våkner og så vinner vi enten 2-1 eller 3-2! Jeg må si meg enig at Wneger har gjort en latterlig dårlig jobb i sommer med å skaffe spillere. Når du ser på endel av de navnene som har bytta klubb i sommer så er det bare tull å si at ikke noen av dem kunne gått i nn og styrka Arsenal FC. Vi får bare håpe at det er sant som det sies at det jobbes med å få inn nye spillere. Viser det seg at vi i slutten av august ikke har hentet spillere som styrker laget umiddelbart så tror jeg det kan bli "opprør" fra fansens side, da tror jeg faktisk endel (flere enn ifjor) kommer til å vende seg mot Wenger da han vitterlig har lovet nye spillere til klubben og at dette ikke bare skal være franske 15-åringer (han mener vel sikkert at Sanogo inn og Arshavin, Chamakh og co ut er å styrke laget....)

Link to comment
Share on other sites

Vell... Rosicky er visstnok også usikker.

 

Polski?

Jenkinson-Mertesacker-Koscielny-Gibbs

Chamberlain-Wilshere

Gnabry-Eisfeld-Podolski

Giroud

 

Så fremst alle de usikre ikke spiller. Hva FAEN gjør vi nå?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

Hva gjør vi nå? Vi slår Aston Villa, det er hva vi sannsynligvis gjør!

Link to comment
Share on other sites

Skader allerede. Skal bli interessant å se hvordan Wenger løser tilfellet Arteta...hvis han er ute i 6 uker. En av våre viktigste spillere, og

ingen back-up.

Men ja, vi skal vinne denne kampen.

En ting er sikkert....vi sparer oss ikke til suksess. Akkurat nå bør Wenger få inn noe stallfyll som holder mål.

Link to comment
Share on other sites

Da virker det vel som om det bare er Arteta som ikke kan spille, i tillegg til Verm, Nacho, Ryo og Diaby som vi har visst om en stund.

 

Szcz

Sagna - Per - Kos - Gibbs

Ramsey - Wilshere

Walcott - Santi - Ox

Giroud

 

Subs: Fabianski, Jenks, Poldi, Rosicky (?), Gnabry, Eisfeld, Zelalem

 

Tynn benk med lite cover bakover, men skal vel slå villa med det mannskapet?

Link to comment
Share on other sites

Skal bli godt å legge fra seg Silly Season-frustrasjonen et par timers tid og bare nyte Arsenal spille fotball.

 

Håper dette blir startoppstillingen:

 

Szczesny

Sagna - Per - Koscielny - Gibbs

Wilshere - Ramsey

Walcott - Rosicky - Ox

Giroud

 

Dette skal egentlig være grei skuring, men man skal ikke kimse av Villa og åpningskampen i PL. Uansett tar jeg en råsjanse på 2-0 seier etter en dobbel av Walcott.

Link to comment
Share on other sites

En liten time igjen. Det skal bli godt å få PL skikkelig i gang igjen. Fin oppvarming med Pool-Stoke, men det er kl 16 det virkelig smeller.

Tror Rosicky blir en veldig viktig brikke for oss på midten med sin energi. Blir det Wilshere eller Ox som tar plass ved siden av Ramsey mon tro? Håper egentlig på Ox, evt la Rosicky ta den litt mer defensive rollen, siden Wilshere er milevis unna den spilleren han var da han eide midtbanen mot Barca for et par år siden...

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig Wilshere klarer å bruke hodet i dag. Mer fokus på det defensive og ikke bare rote seg vekk fremover!

 

Ellers et brukbart lag. Viktig med noen erfarne hoder der ute i dag i Sagna, Mertesacker og Rosicky. Satser på at vi klarer å slå Aston Villa, men troppen er virkelig ekstrem tynn.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...