Jump to content

Serge Gnabry


Umlaut

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hadde mistet han uansett. Hva ville vi fått igjen for å beholde han ut kontrakten uansett?

 

Wenger ville forlenge, Gnabry ville ikke. Selv om han fikk lovnader om spilletid så følte han ikke at dette var noe Arsenal og Wenger kom til å holde. Derfor ville han vekk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
9 minutes ago, Ben Elfen said:

Må jo være tidenes dårligste salg av Arsenal? Vi satt jo på gull

Jeg sa han var klasse. Pulis derimot mente han ikke var god nok for PL eller WBA. 

Skjønner fortsatt ikke hva faen Arsenal og Wenger tenkte på når de lånte han ut dit.. en av grunnene til at han ikke signerte ny kontrakt og ville vekk dessverre.

Link to comment
Share on other sites

På rent generelt basis så er det lett å være etterpåklok når det gjelder unge lovende spillere.

Ja det er enkelte unge som forsvinner fra oss som siden viser seg å bli "stjerner", samtidig så forsvinner det mange unge lovende som vi knapt nok hører noe til igjen.

Jeg skal være med på at Gnabry er et spesielt tilfelle siden han tross alt viste seg frem på A-laget i flere kamper. Enkelte ganger så var han meget god, andre ganger så var han knapt nok en middels spiller. 
Gnabry synes nå å ha suksess i Bayern, det betyr ikke automatisk at han ville vært en suksess i Arsenal. Det er dessverre mange faktorer som må passe inn for at en spiller slår ut i full blomst.

Tidenes dårligste salg? Jeg tviler!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
53 minutes ago, Ben Elfen said:

Denne gutten liker seg tydeligvis i London. Skulle gjerne ha beholdt ham

Var ikke god nok for geniet Pulis.

Wenger ville beholde han, men Gnabry hadde allerede fått hodet snudd av Bayern så det var aldri håp lenger..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
On 9/2/2016 at 2:41 PM, Pirès#7 said:

Walcott scorte 21 mål fra høyrekanten ja. Gnabry har aldri vist noe annet enn ett OL og en håndfull brukbare kamper. Tror ikke han blir noe verdensstjerne.

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...