Jump to content

2013.05.19 Newcastle B


Mr Chapman

Recommended Posts

Tusen, tusen takk Arsenal og Arsene Wenger!! Til sommeren fortsetter kampen, og neste sesong så skal vi ikke være i denne situasjonen igjen.

 

Koscielny er rett og slett helt fantastisk! En bedre prestasjon av en Arsenal midtstopper kan jeg ikke huske i dette øyeblikket :) Ingen vits og peke ut de som ikke hadde dagen, nå må man se fremover og håpe at Arsenal viser ambisjoner i overgansmarkedet. Det har vært en lang og frustrerende sesong med enormt mange skuffelser, men vi avslutter sterkt og "vinner" topp 4 trofeet. Det er ikke godt nok for denne klubben, nå må vi ta steget videre!

 

God helg, også sees vi på 'rykte' forumet utover sommeren :) Dette var godt!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Jada, Wenger! Du klarte det i år også! Det er ikke dårlig!

 

Koscielny og Mertesacker.. Det har vært vinneroppskriften denne våren. De har fått spille sammen uke efter uke, og har i tillegg dukket opp med noen særs viktige mål. I dag, mot Fulham. Offensivt har vi vært tamme en god stund. Men skitt au. Vi er fortsatt en CL-klubb. I dag er det det som teller. Og det utgjør en enorm forskjell når sommerhandelen nå står for døren! Her trengs mer krutt om ikke neste sesong skal bli atter en reprise!

 

Tenk å heie på Tottenham....

 

Spillerbørs: https://docs.google....pMT2lJWmc#gid=0

 

 

Edit:

 

- Vår syvende 1-0 denne PL-sesongen.

- 37 baklengsmål totalt. Kun Man City slapp inn færre.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp av Koscielny! Per er og god. Ramsey er god på det defansive, men bommer vel på samtlige offansive bidrag. Ikke mye som minner om Lampard ennå ihvertfall. Alt i alt en fin dag å være Arsenalsupporter. God St.Totteringsday!

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt deilig med Koscielny mål! Og for en kamp av vår nummer 6! Rett og slett stormende god. Han og Mertesacker er en fantastisk kombinasjon. Intet annet å si om det!

 

Ellers må jeg si at jeg syntes nervene viste seg noe vanvittig i laget. Sett bortifra de 5 bakerste så var det lite trøkk og fart i de høyere opp i banen.

 

Anyway: CL nok en gang, men det var på nære nippet! Klarer vi å oppgradere? Eller blir det nok et år med teip og lim og håp om at det holder en sesong til? Dessverre tror jeg på det siste, men den dag den sorg! I kveld er jeg meget fornøyd!

 

Ellers må jeg påpeke at det var ironisk at Bale FC nok en gang stod for det eneste målet. For en spiller han er, men resten av laget er heldigvis langt ifra like gode. Håper virkelig han forsvinner nå!

Link to comment
Share on other sites

Skammar meg litt fordi eg var ein av dei som ropte "Wenger out" tidlegare i sesongen. På ei anna side, så må han vise no at han har evna til å byggje eit vinnarlag igjen.. Dersom rykta om at han får nokon hundre tusen å handle for stemmer, så må han gjere det!

 

Når det er sagt, så ser eg helst at det skjer ei omstrukturering i klubben. Eg kan ikkje sjå at Silent Stan bidreg med noko som helst, og noko nytt på eigarsida med eit visst engasjement for klubben hadde gjort seg, slik eg ser det..

 

Men idag er eg berre lukkeleg!

Link to comment
Share on other sites

Skammar meg litt fordi eg var ein av dei som ropte "Wenger out" tidlegare i sesongen.

Du har ingen grunn til å skamme deg, det er fremdeles opp til Wenger å bevise at vi "tvilerne" tok feil, og ingenting ville gledet meg mer en at han motbeviser oss.

 

Men idag er eg berre lukkeleg!

Du og jeg og alle andre som har tilhørighet i rette enden av Seven Sisters Road.

Link to comment
Share on other sites

Hovmod står definitivt for fall

 

 

Jasså stemmer det? En gjeng hvitkledde med en høne på puppen forsvant stille ut av Bohemen sånn ca 110 minutter etter at jeg skrev mitt innlegget. Puppehøna var nok mest for show off for de så mer ut som en gjeng deprimerte kylllinger der de spankulerte ut mellom Goonere på begge sider.

 

Hvorfor skal vi ikke hovere i forhold til Tottene? Flere av debattantene her på forumet var neppe født sist Tottene kom foran oss på tabellen og da kom de vel foran oss fordi vi sparte spillere til to cupfinaler samme år. Det er kanskje unødvendig å nevne at vi vant begge cupfinalene det året?

 

Sist Tottene vant serien var selv ikke jeg født, ergo er det lenge siden. Det er nok ordtaket "hovmod står for fall" som faller nå. Når det kommer til Tottene så står tydeligvis aldri vårt hovmod for fall.

Link to comment
Share on other sites

Det er merkelig å være glad for at Wenger tok oss med nød og neppe til Cl-kvalliken, men jeg er glad.

 

Det beste med sommerens transfervindu i år er at vi for første gang på flere år ikke har noen toppspillere å selge til klubber vi pleide å rivalisere med.

 

Med et par fransk-afrikanske tenåringer inn så skal vi nok klare 4.plassen neste sesong også. Tvi tvi.

Link to comment
Share on other sites

Dette var deilig. Deilig, deilig, deilig. Dette laget og Wenger fortjener enorm respekt for det de har fått til denne våren. Wenger knows? Yes he does

 

En genial mann som 'vet' og holde oss inne i det gode selskap!

Det man kan lure på nå, er om han 'vet' hvilke endringer han må gjøre for å hindre at Arsenal går sin 9 sesong uten tittel.. Har mer tru enn det jeg har hatt på en god stund.. Det har med en sterk avslutning på sesongen, benking av enkelt spillere, nye sponsor avtaler og bedring av det defensive.

Jeg frykter derimot at vi får et passivt Arsenal i overgangsvinduet, og gamle spøkelser dukker opp igjen til sesong start.. Hjertet sier ja, mens hodet sier nei. Uansett så var dette en "cup finale" kamp vi endelig vant, og det får vi ta med oss videre!

Meget viktig og avslutte sesongen sterkt mtp sommeren og en ny sjanse i august.

Link to comment
Share on other sites

Hjertet sier ja og hodet sier også ja. For første gang på lenge har vi et bånnsolid forsvar. Og der har vi fundamentet vi trenger for å sloss om seriegullet neste sesong.

 

Nå skal jeg kose meg med å lese på www.tottenhamhotspur.no. Vi må ikke glemme at de har satt to rekorder i dag og jeg regner at stemningen på deres forum et på topp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...