Jump to content

2013.04.28 Manchester United H


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Både Rosicky og Ramsey dabbet av underveis. Nå er det mål som gjelder og i den protokollen stiller ingen av dem særlig sterkt. Bånn gass fremover nå.

Kan ikke du bytte navn til Squillaci18 eller noe slikt. Virker jo som om de spillerne du har som navn, blir dårlige når du bruker navnene deres ;)

Link to comment
Share on other sites

Tja, egentlig ikke fornøyd, men litt fornøyd.

 

1 poeng kan vise seg å være viktig. Allikevel så sinnsykt irriterende at Sagna føkker opp så hardt i første. Vi gir de jo et mål.

 

Ellers er Podolski alt for usyinlig som spiss. Fortsetter han slik gleder jeg meg til Giroud er tilbake mot Castle.

Link to comment
Share on other sites

Synd at Sagna klarte å kløne det til, men vi gjør en bra kamp. Mye positivt. Holder vi dette nivået i restrerende kamper så blir det 9 poeng til

Hent enig. Vi har et allerede nedrykket QPR igjen som ikke har scoret de siste fire timene de har spilt. Vi har Wigan hjemme som har vært elendig borte samt et Newcastle i fritt fall. Har blitt styrket i troen om at vi tar CL-plass.

Link to comment
Share on other sites

Etter min vurdering skulle vi hatt straffe etter ca. 86 minutter da Ferdinand felte Gibbs. Visst tok Ferdinand ballen, men først etter å ha revet Gibbs halvveis ned. Nå burde vel Sagna vært utvist, i tillegg til at målet vårt var offside, men det får vi prøve å se bort i fra. :)

Link to comment
Share on other sites

Ett poeng er et greit resultat ut fra det vi fikk se, men det er selvsagt skremmende at det nok en gang er personlige feil som ødelegger.

Feilen til Sagna er forferdelig, MEN han var ikke den eneste som hadde "slurvete" inngrep som lett kunne ha ført til mål mot oss.

Innsatsen til spillerne spesielt i 1. omgang var oppløftende, det defensive spillet var greit totalt sett, men vårt største problem var slurv og unøyaktigheter fremover. Heldigvis så var egentlig ManU omtrent like dårlige når det gjelder akkurat det punktet. Egentlig så virket det som at ingen av lagene egentlig hadde spisser på banen.

Link to comment
Share on other sites

Tja, egentlig ikke fornøyd, men litt fornøyd.

 

1 poeng kan vise seg å være viktig. Allikevel så sinnsykt irriterende at Sagna føkker opp så hardt i første. Vi gir de jo et mål.

 

Ellers er Podolski alt for usyinlig som spiss. Fortsetter han slik gleder jeg meg til Giroud er tilbake mot Castle.

I dag er Podolski alene mot seriemesterstopperne. Overbevist om at han vil gjøre det bedre på Loftus

Link to comment
Share on other sites

Vi starter kampen glimrende. Skyldes det riktig innstilling hos oss, eller sløve United-spillere? Antakelig litt av begge deler. Efter hvert siver dessverre lufta ut av ballongen. Og Sagna bestemmer seg da for å stikke hull på den, like så greit. Poff. Derfra og inn er vi nest best overalt, og er langt nærmere 1-2 enn 2-1. Sånn sett er ett poeng greit nok.

 

Wenger forsøkte å blåse opp ballongen igjen. Men taktikken som går ut på å ta av våre bedre spillere, fungerte dessverre ikke i dag heller..

 

Rosicky og midtstopperne er i min bok våre klart beste i dag. I andre enden av skalaen havner Sagna, som kunne og burde vært utvist og som gir bort utlikningsmålet. Podolski og Walcott er dessverre ofte usynlige, og viser hvorfor Giroud er et soleklart førstevalg på topp - tross hans begrensninger.

 

Champions League? Tja. 50-50 i mitt hode.

Link to comment
Share on other sites

Etter min vurdering skulle vi hatt straffe etter ca. 86 minutter da Ferdinand felte Gibbs. Visst tok Ferdinand ballen, men først etter å ha revet Gibbs halvveis ned. Nå burde vel Sagna vært utvist, i tillegg til at målet vårt var offside, men det får vi prøve å se bort i fra. :)

Arsenal fikk offsidemål og Sagna skulle vært utvist.

United fikk IKKE Evans utvist etter at han headbuttet Walcott (traff ikke, men det har ingenting å si), samt at Arsenal kunne fort hatt et straffe eller to.

Tror dommeren gjorde mange feil, men noenlunde likt fordelt.

Link to comment
Share on other sites

Etter min vurdering skulle vi hatt straffe etter ca. 86 minutter da Ferdinand felte Gibbs. Visst tok Ferdinand ballen, men først etter å ha revet Gibbs halvveis ned. Nå burde vel Sagna vært utvist, i tillegg til at målet vårt var offside, men det får vi prøve å se bort i fra. :)

Det var flere "feil" fra dommertrioen, men feilene var vel likelig delt mellom lagene.

Link to comment
Share on other sites

Podolski som spiss mot united, regnet med det ville se litt slik ut som det ble. Det er vanskelige forhold. Tror ikke Giroud hadde utrettet mer for å si det sånn.

Jeg er fornøyd med at han var gira idag og jobbet hardt hjemmover iallefall i første omgang. Han forsøkte også men fikk aldri muligheten til skudd bortsett fra den ene gangen da ramsey valgte totalt feil. Velger ramsey walcott der, så er det 2-0. Håpløs avgjørelse.

 

Jeg tror Podolski vil passe som spiss mot gjennværende motstandere i bedre grad enn idag. Og det bør være mulig for lagkompisene å spille på styrkene til folk. Altså vet alle inkl arsenal hvor god han er på skudd. Da bør man kunne klare å legge opp til det også. Ellers er jeg veldig glad vi ikke startet med Gervinho, det lille han var innpå var ikke imponerende det heller.

 

1 poeng er bedre enn 0 poeng. Det er fasit idag. Men fremdeles mener jeg enn viss rastaflette kostet oss seieren ene og alene idag med sin hodeløse avgjørelse.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok. Sagna med brøler, men løper som faen opp og ned på kanten sin. Er (vanligvis) en av våre mest solide.

 

Ett poeng. Håpløst bytte Rosiscky/Wilshere.

 

Utenom Sagnas rullgardin skuffet Podolski og Gibbs. Kun Ox av byttene gjorde noe ut av seg. Koscielny og Rosicky våre beste. Szczesny bra.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok. Sagna med brøler, men løper som faen opp og ned på kanten sin. Er (vanligvis) en av våre mest solide.

 

Ett poeng. Håpløst bytte Rosiscky/Wilshere.

 

Utenom Sagnas rullgardin skuffet Podolski og Gibbs. Kun Ox av byttene gjorde noe ut av seg. Koscielny og Rosicky våre beste. Szczesny bra.

Helt enig ang. Sagna!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...