Jump to content

2013.04.28 Manchester United H


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Fra himmelen og ned tilbake til jorda igjen. Etter en meget god start med mål, intensitet og knallhard jobbing så dabber det av. United kommer mer med og får et par sjanser. Intensiteten går ned og så får vi vår ikke helt uvanlige black out. I mitt hode blir tre poeng meget vanskelig. Banens beste i første omgang går til Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

Det der er rett og slett utilgivelig x2 av Sagna! At det er han av alle som skal få black out hadde jeg ikke sett for meg. Nå blir det tungt mtp 3 poeng.

For meg klarer jeg ikke å se hvorfor Sagna prioriteres fremfor Jenkinson. Har ønsket han som fast på backplassen siden han kom i form i høst, men når Sagna ble skadefri fikk han plassen tilbake med en gang. Hvorfor må man spørre Wenger om...

Link to comment
Share on other sites

Perfekt åpning på matchen. Innstillingen til gutta var spot on. Sakte, men sikkert kom likevel United mer med. Jones og VP har brukbare muligheter. Og så kom Sagna, da... Forferdelig!

 

Spørsmålet nå er om vi kan finne igjen energien og spillet fra omgangens første halvdel, eller om United vil ta mer og mer over?! Jeg er ikke overvettes optimistisk.

Link to comment
Share on other sites

For meg klarer jeg ikke å se hvorfor Sagna prioriteres fremfor Jenkinson. Har ønsket han som fast på backplassen siden han kom i form i høst, men når Sagna ble skadefri fikk han plassen tilbake med en gang. Hvorfor må man spørre Wenger om...

.......

Treneren som er paaaaaaaaaaaaaaaaaase. Uansett hva som skjer vider,det å la denne middelmådige backen gå der ute å klø seg i ræven,men uendelig mange dårlige innlegg,så bare gi ballen til Persie,så felle han helt horribelt inne i 16,samtidig som det ikke ser ut til å byr han at han gjør det ? Så får han spille videre som ingenting har skjedd.

Da er all tillit til Wenger vekke,det lille som var igjen.

Link to comment
Share on other sites

Studioet er latterlig. Pysete av Scszesny?

Det er visstnok pysete å få vondt hvis du får en knallhard heading fra en meters hold i nesa... Får lyst til å dra til studio og kaste en ball i nesa på folka der altså.

Link to comment
Share on other sites

Nå gikk luften ut av meg. Føler meg helt tom akkurat nå.

 

Lite interessant for oss forumister å lese om når du promper :-).

 

Jeg er sikker på at vi vinner. Tipper også at Wilshere kommer innpå og får rødt kort :-).

Jeg har trua!!!!!!!

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er visstnok pysete å få vondt hvis du får en knallhard heading fra en meters hold i nesa... Får lyst til å dra til studio og kaste en ball i nesa på folka der altså.

 

Helt enig, er helt latterlig av studio å si noe slik. Det river noe helt for jævlig å få en ball i nesa!

Link to comment
Share on other sites

.......

Treneren som er paaaaaaaaaaaaaaaaaase. Uansett hva som skjer vider,det å la denne middelmådige backen gå der ute å klø seg i ræven,men uendelig mange dårlige innlegg,så bare gi ballen til Persie,så felle han helt horribelt inne i 16,samtidig som det ikke ser ut til å byr han at han gjør det ? Så får han spille videre som ingenting har skjedd.

Da er all tillit til Wenger vekke,det lille som var igjen.

Det er relativt uvanlig å ta ut en spiller rett etter en tabbe. Når du beskriver hva Wenger bør gjøre i forskjellige situasjoner så får jeg et inntrykk av du lever i en FM-verden.

Link to comment
Share on other sites

Det er visstnok pysete å få vondt hvis du får en knallhard heading fra en meters hold i nesa... Får lyst til å dra til studio og kaste en ball i nesa på folka der altså.

 

Jeg reagerte også på dette. Thorstvedt vet vel selv at en hard ball i fjeset ikke trenger å gjøre vondt, mens en løs ball kan gjøre kjempevondt. Får man en ball på undersiden av nesen, så kan det kjennes i hele hodet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...