Jump to content

2013.03.03 Bale Hotspur B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Vi hadde et trykk, men Wenger gjorde en endring og vi mistet dette trykket. Om vi hadde satt på Podolski (og/eller Chamberlain) så muligens ville vi fått tilbake litt av dette trykket, men istedet så sitter Wenger på ræva og som vanlig gjør han ingenting!

Link to comment
Share on other sites

Wilshere har spilt en forferdelig kamp. Hadde vært hyggelig med et positivt bidrag fra han før kampen er over. Samme med Walcott.

 

Giroud, Wilshere, Walcott, Arteta og Vermaelen syntes jeg har vært veldig svake. De har jobbet godt, men i avgjørende situasjoner har de vært meget svake. Vel.. minus Walcott. Han har ikke vært involvert i det hele tatt.

 

Ellers: Sjokkerende at Wenger tar av Arteta. Selv om jeg har ønsket det hele kampen hadde jeg aldri trodd det kom til å skje!

Link to comment
Share on other sites

 

Giroud, Wilshere, Walcott, Arteta og Vermaelen syntes jeg har vært veldig svake. De har jobbet godt, men i avgjørende situasjoner har de vært meget svake. Vel.. minus Walcott. Han har ikke vært involvert i det hele tatt.

 

Ellers: Sjokkerende at Wenger tar av Arteta. Selv om jeg har ønsket det hele kampen hadde jeg aldri trodd det kom til å skje!

Jepp, men man forventer litt mer av Walcott og Wilshere, og spesielt i disse kampene. At de tre andre er svake er dessverre ingen overraskelse.

Link to comment
Share on other sites

Dessverre, men han har fortsatt til gode å få tilbake scoringsfoten. Ditto det samme med Wilshere.

 

Dessverre atter en gang så kommer det også bare ved å spille fotball. Forhåpentligvis vil han begynne å score på de der etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, men man forventer litt mer av Walcott og Wilshere, og spesielt i disse kampene. At de tre andre er svake er dessverre ingen overraskelse.

 

Nei sant nok, men syntes Walcott har vært veldig svak i snart to måneder nå. Han kommer jo knapt nok til sjanser engang og er generelt sett lite involvert. Wilshere passer ikke som "ensom" offensiv midtbane. Han passer i bedre i 4-1-2-3 enn 4-2-3-1 hvis han skal spille den offensive rollen.

Link to comment
Share on other sites

What. the. fuck.

 

Aye.

 

Ellers syntes jeg det er rimelig tåpelig av Wenger å ikke dytte Podolski inn sentralt. Den ene mannen som faktisk klarer å score, men neida! Han beholder vi ute på kanten!

Link to comment
Share on other sites

Dette ser mørkt ut. Vi er og blir nok et "nesten"-lag. Vi vant "nesten" Champions League. Vi vant "nesten" Ligacupen. Vi vant "nesten" Premier League. Vi signerte "nesten" den spilleren. Vi kvalifiserte oss "nesten" til Champions League.

Link to comment
Share on other sites

Dette ser mørkt ut. Vi er og blir nok et "nesten"-lag. Vi vant "nesten" Champions League. Vi vant "nesten" Ligacupen. Vi vant "nesten" Premier League. Vi signerte "nesten" den spilleren. Vi kvalifiserte oss "nesten" til Champions League.

Q.F.T

Link to comment
Share on other sites

Dette kan ha vært en £40M kamp. Jeg har sett verre utgaver av laget, men det er bare ikke godt nok. Sedvanlig defensivt rot , manglende effektivitet og i år uten spesielle spillere til å dekke over manglene. Det har vært forutsett i lang tid av mange (de fleste). I år ser det ut til at isen brister selv om det ennå er langt igjen.

 

Børs: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aol4RnjAKUe8dFY3ZjlmM2E2Y19jeXNpTUpMT2lJWmc#gid=0

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang en forferdelig tafatt kamp fra Arsenal mot et Tottenham som ikke trengte å yte 100% for å vinne. Banens beste var Dembele/Vertonghen og Arsenals beste var Jenkinson. Vi kan snakke i dagesvis om hvor dårlige noen av spillerne var, men jeg ser ikke vitsen med det. Nå gjelder det bare å se fremover å håpe på en uavgjortkamp mellom Chelsea og tottenham eller tottenhamseier hvis vi i det hele tatt klarer å holde Everton og Liverpool bak oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...