Jump to content

2013.03.03 Bale Hotspur B


Mr Chapman

Recommended Posts

Men som Wenger sier: Forsvarerene våre ØNSKER så fælt å spille godt. Derfor tabber de seg ut. Det er ikke pga de er elendige, det er fordi de ønsker å spille så godt at de blir dårlige.

Har knapt hørt om dårligere bortforklaringer.

 

I tillegg har han gitt han ene av dem kapteinsbindet som har absolutt ikke skulle hatt. Ingen evne til å samle troppene og ingen gnist lenger. Ett mål imot så mister dem totalt fotfeste...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

 

Veldig enig i dette. Som nevnt før så spiller vi ikke på Giroud sine styrker, og gjennomspill langs bakken hadde nok vært mer for en Podolski. Han er nok hakket kjappere både i skudd, touch og generell hurtighet.

Får bare satse på en kjempe andre omgang.

Giroud passer i Stoke, ikke i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvordan ting hadde sett ut om Podolski hadde fått sjansen på topp i starten av sesongen og utover. Tipper han ville hatt godt over 15 ligamål.

 

Hva har Podolski gjort gale siden han alltid blir nedprioritert. Giroud blir alt for treig i dag.....igjen....Gjør et vågalt bytte Wenger og kjør med Podolski på topp fra start av 2 omgangen. Bakerst og fremst blir vi rett og slett for treige....nå må det bli trykk i 2 omgangen!

Link to comment
Share on other sites

Tilbake til gamle synder med balltrilling uten trussel mot forsvaret og målet. Giroud, Walcott, Wilshere og Cazorla har ikke fått det til å stemme offensivt og er langt unna noe godt samspill. Forsvaret var bra i 35 minutter, der de fikk alt spillet foran seg. To løp av Bale og Lennon i bakrom og vi ligger under 2-0.

 

Ønsker å bytte innpå Podolski og Rosicky i pausen for Giroud og Arteta som er på etterskudd i nesten alle taklinger. Wilshere ned i banen og tsjekkeren inn i den offensive rollen.

Link to comment
Share on other sites

Tilbake til gamle synder med balltrilling uten trussel mot forsvaret og målet. Giroud, Walcott, Wilshere og Cazorla har ikke fått det til å stemme offensivt og er langt unna noe godt samspill. Forsvaret var bra i 35 minutter, der de fikk alt spillet foran seg. To løp av Bale og Lennon i bakrom og vi ligger under 2-0.

 

Ønsker å bytte innpå Podolski og Rosicky i pausen for Giroud og Arteta som er på etterskudd i nesten alle taklinger. Wilshere ned i banen og tsjekkeren inn i den offensive rollen.

 

Amen brother!

 

Wilshere mangler endeproduktet som offensiv midtbane og Arteta er rett og slett for treg (som Giroud). På tide å satse fullt på Ramsey - Wilshere ut sesongen og Podolski på topp.

 

Wilshere er så jævlig middelmådig på den siste tredelen av banen.

 

Jepp. Og si hva du vil om Rosicky, men han evner hvertfall å få spillet til å flyte og han gjør det fort. Wilshere gjør ikke dette.

Link to comment
Share on other sites

At Wenger kan stille med Mertesacker i en kamp mot Bale og Lennon, er grunn nok for at Wenger kan få fyken!

 

Det å gi så mye bakrom til så raske og kontringsterke spillere gjør at all tro på at Wenger kan lykkes mere er borte for godt. Laget lærer jo aldri av egne feil.

Link to comment
Share on other sites

Førsteomgangs beste: Jenkonson

Førsteomgangs verste: Vermaelen

 

Støtter den, men er skuffet over Willshere og Walcott som man skal forvente mer av.

Giroud? Ikke bra!!

 

Ellers så gjør vi en god kamp på midtbanen, samt en Jenkinson som gjør det meget bra men med manglende kvaliteter på topp og et forsvar som ikke fungerer i det hele tatt så blir det som det blir.

 

Nå er dette en kamp mot Tottenham, og historien viser at dette er langt fra over!!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ligger vi under?

  • manglende defensiv organisering
  • manglende effektivitet

Vi ligger under 0-2 i en kamp vi langt på vei dominerer frem til det rakner. I kjent stil repeterer vi og dermed......

 

+1

 

Hvorfor vi har manglende defensiv organisering og manglende effektivitet kan vi rette mot mr. Wenger.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hva har Podolski gjort gale siden han alltid blir nedprioritert. Giroud blir alt for treig i dag.....igjen....Gjør et vågalt bytte Wenger og kjør med Podolski på topp fra start av 2 omgangen. Bakerst og fremst blir vi rett og slett for treige....nå må det bli trykk i 2 omgangen!

Sitter med feelingen av at Poldi har hatt en thuvperm til Tyskland. Hadde ikke forundret meg.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ser på reprisen av 2-0 målet. Vermaelen er rett og slett ubrukelig. Han ser ikke over skulderen sin eller vrir hodet rundt på det minste for å se hva som skjer rundt seg. Det hjelper heller lite at Monreal ikke ser ut til å rope til han at Lennon er på vei fremover, men det er rett og slett elendig av "kapteinen" vår.

 

Dette laget er høyst middelmådig og vi har ingen van Persie til å bære oss på ryggen. Som sagt i Tottenham-tråden: Er stygt redd for at Bale er den lille x-faktoren som dytter de over oss i år.

Link to comment
Share on other sites

Så lenger ikke Wenger gjør endringer etter pause så ser jeg ikke hvordan vi skal score. Det må være tabbe av Tottenham da?

Giroud drar ikke av ett par mann for å sette den i goalen. Walcott trenger flaks..

Ingen langskudd.

 

Podi må inn å score.

Link to comment
Share on other sites

Tja. Vi har kanskje dominert. Men har vi egentlig skapt noen ordentlige sjanser? På min mentale notisblokk står det 2-0 i både sjanser og mål. Tottene og Arsenal spiller omtrent like hasardiøst i forsvar. Forskjellen er at hjemmelaget har klart å time løp og pasning. Bedre spillere, kanskje?

 

Kudos til linjedommeren på 1-0. For meg så det ut som en soleklar offside - inntil reprisen kom.

 

Store kamper er for store spillere, sa Wenger før matchen. Da blir det spennende å se. På tide å brette opp ermene for noen hver!

Link to comment
Share on other sites

En annen ting: Hvorfor i helvete skal vi alltid spille ballen til Vermaelen etter avspark slik at han kan måke ballen opp til motstanderen det øyeblikket han får den i beina? Det har jo aldri fungert, men allikevel gjør vi dette i HVER ENESTE kamp belgieren spiller!

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg absolutt ikke. Chelsea er ikke noe bedre enn Arsenal for tiden, og de har et klart vanskeligere program igjen! Tottenham kan Arsenal derimot se langt etter

Undere kan skje. Men med 10 kamper igjen og 5 poeng bak Chelsea, og ei "Arsenalskute" totalt ute av kurs så må jeg nok dessverre tillate meg å være uenig.

Selvsagt kan jeg ta feil, ja jeg håper inderlig at jeg gjør det, men jeg ser ingenting i dagens Arsenallag som skulle tilsi at vi skal klare den bragden.

 

Håpet (idag) må vel kanskje være at "Hora" filmer på seg et gult kort tidlig i omgangen og at vi klarer å snu kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...