Jump to content

2013.02.23 Aston Villa H


Stefanb

Recommended Posts

Diaby over Ramsey... :(

 

Arteta over Ramsey.. :(

 

Skal dog sies at Arteta - Diaby har fungert veldig bra som regel de gangene de har fått spilt, men jeg syntes ikke verken Arteta eller Diaby har gjort seg fortjent til å starte over Ramsey de siste månedene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

True, forsåvidt enig i at Arteta burde blitt satt på benken i dag. Og kanskje framover også.

 

Skuffende at Koscielny vrakes også.

 

At Koscielny vrakes hadde vært tåpelig hvis det ikke var for at han hadde et lite problem før og etter Bayern kampen, så kan skjønne at han ikke starter i dag pga. det. Burde dog være førstemann på blokka i de bakre rekkene sånn ellers. Nesten slik at vi burde hente tilbake Djourou og spille de to samme igjen. Verken Mertesacker eller Vermaelen er i nærheten av det nivået som trengs pdd.

Link to comment
Share on other sites

Walcott er ikke helt god i avleveringene sine.

 

Morsomt med to backer som kan slå innlegg da :)

 

For lite aggressivitet der inne når vi først slår inn. De blir vel sjokka over at ballen ikke gikk i første forsvarer..

 

Dårlig omgang. 5 min bra, dett var dett. Spår også rødt til Diaby om han ikke blir bytta i 2 omgang.

Link to comment
Share on other sites

 

What??? har akkurat flyttet og byttet fra kabel til parabol hos CD, har de lurt meg når de ikke kan tilby alle PL-kanalene på lørdager? dette skjønner jeg ikke....

Det er juridiske årsaker i england som gjør dette, men du skal ha tilgang via Sumo/PC når du er CD-kunde med PL-pakke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...