Jump to content

Nacho Monreal


Umlaut

Recommended Posts

 

Jeg mener at Santos får ufortjent mye kjeft. Han har ikke spilt godt, men heller ikke så katastrofalt som folk skal ha det til.

Jeg liker tendensen på dette forumet dårlig.

Santos god i fjor, plutselig er han ræva

Samme med Mertesacker,

samme med Gervinho

samme med sagna osv.

 

Jeg tror ikke det er slik at det er spillerne som plutselig blir bedritne. Det må jo ligge noe bak. Min pil peker stort sett alltid på Wenger. Han har en tendens til å få gode forsvarsspillere til å prestere dårlig. For meg er det en prestasjon i seg selv.

 

BE

Hvorfor generalisere med å si tendensen på forumet? Det gjelder noen, men langt ifra alle.

 

Santos har vært forferdelig. Han er i dårlig fysisk form. Et hvert angrep på vår venstreside er i de fleste tilfeller en god målsjanse for motstanderen. Når Wenger gir deg opp og kjøper en erstatter siste dagen av transfervinduet da er du krise dårlig

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

enig at endel av spillerne du peker har hatt gode perioder og at de ikke er så dårlige som vi vil ha det til. Laget er definitivt ikke inne i en flytperiode og eksempelvis Santos spiller jo ikke uke inn og uke ut, Men jeg er enig med MMaelan at Santos virker så veldig uengasjert på banen og virker ikke som han er fullt konsentrert når ahn får noen sjanser. Det skal vi da i det minste kunne kreve. Når vi i tillegg hører om at han kjører i 210 ut av vegen og bytter drakt med van Persie i pausen så er det noe som skurrer hos meg!

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg mener at Santos får ufortjent mye kjeft. Han har ikke spilt godt, men heller ikke så katastrofalt som folk skal ha det til.

Jeg liker tendensen på dette forumet dårlig.

Santos god i fjor, plutselig er han ræva

Samme med Mertesacker,

samme med Gervinho

samme med sagna osv.

 

Jeg tror ikke det er slik at det er spillerne som plutselig blir bedritne. Det må jo ligge noe bak. Min pil peker stort sett alltid på Wenger. Han har en tendens til å få gode forsvarsspillere til å prestere dårlig. For meg er det en prestasjon i seg selv.

 

enhver må jo snakke for seg selv, men du har kanskje et poeng at det snakkes i litt for store bokstaver. Enten er man oppe i skyene, eller så er det langt nede i kjelleren. Men jeg også står fast på at prestasjonene defensivt har vist en nedadgående tendens. Som noen av oss har vært inne på annet sted er det merkelig all den tid de defensive spillerne generelt egentlig er gode nok individuelt. Det er samhandlingen og det mentale som er problemet. Og det peker i den retningen du antyder, det er Wengers ansvar. Men likevel, det er et unntak fra denne regelen; Santos er åpenbart for dårlig trent. I fjor kom han inn og bidro positivt. Dessuten fløt han kanskje litt på entusiasmen i begynnelsen. Nå er denne borte, og han klarer ikke lenger å bidra særlig offensivt. Da er det ikke så mye igjen dessverre. Så gjenstår det å se hvor mye kjøpet av denne spanjolen betyr. Forsvaret har jo vært lurvete også med Gibbs på laget, så vi skal kanskje ikke forvente mirakler. Som du skriver er det kanskje andre grep som hadde vært enda viktigere dersom man skulle få hele forsvaret på rett kjøl igjen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ganske sikker på at monreal ikke er løsningen på de defensive problemene. Han kan selvsagt styrke vår venstreside, men han kan ikke utføre mirakler med skallen og ferdighetene til de andre gutta.

 

Er enig med BE - andre plasser var langt viktigere - men Monreal er hjertelig velkommen.

Link to comment
Share on other sites

By Walter Broeckx:

 

About his character I know one thing. I know he is a brave person. I just know it because he signed for Arsenal. Because you have to be brave to come to a club where a part of the supporters is waiting for the first misplaced pass, the first mistakes (and according to the medical he is made from flesh and blood so human) to be torn to pieces by the “it’s never good enough” part of our fans. So he is not just taking the other teams on but also has to take on a part of the fans who are very critical for each and every error.

 

But Nacho I just want to let you know that there are other supporters. There are may Arsenal supporters out there who want you all the best. Who want you to succeed in your Arsenal career. And we (and I count myself amongst them) will do all we can to help you in your career at Arsenal. We will be cheering you on even when things don’t go your way.

Link to comment
Share on other sites

Sånn fans burde egentlig alle vært.. Buuing på egne spillere er rett å slett skammelig.

 

 

Men Monreal er visstnok ganske kjapp, pasnings dyktig og KAN slå innlegg, velkommen skal du være.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

By Walter Broeckx:

 

About his character I know one thing. I know he is a brave person. I just know it because he signed for Arsenal. Because you have to be brave to come to a club where a part of the supporters is waiting for the first misplaced pass, the first mistakes (and according to the medical he is made from flesh and blood so human) to be torn to pieces by the “it’s never good enough” part of our fans. So he is not just taking the other teams on but also has to take on a part of the fans who are very critical for each and every error.

 

But Nacho I just want to let you know that there are other supporters. There are may Arsenal supporters out there who want you all the best. Who want you to succeed in your Arsenal career. And we (and I count myself amongst them) will do all we can to help you in your career at Arsenal. We will be cheering you on even when things don’t go your way.

Av alle supportergruppene i Premier League så må vel Arsenal-fansen være de som håner/abuser sine egne spillere mest?

Link to comment
Share on other sites

For øvrig, syns Malaga-supporternes reaksjon på overgangen sier alt: http://hoot.websitet...154973?trail=90

 

Lover godt :P

Haha, bittert!

Kjenner igjen følelsen dog, ribbet av de beste spillerne for høyere lønn, selv om ikke Monreal tjener så sinnsykt mye hos oss. Leste de 2 neste sidene også, og føler med dem ettersom de virker å ha en totalt inkompetent ledelse.

Link to comment
Share on other sites

Ja, enig. Fin debut. Endel gode løp som ikke ble benyttet, og han jobbet hjemover. Han klarte iallefall fint å få innlegg forbi førsteforsvarer med glans. + han har litt fart i leggene.

Den største sjansen han skapte for Giroud idag håper jeg blir en gjenganger, her kan det bli flusst med assists!

Link to comment
Share on other sites

Spilte på det enkle og gjorde ingen feil. Godkjent+ av vår nye venstreback. Slo seg litt mer løs i andre omgangen, og viser at han har en god innleggsfot. Syns han posisjonerte seg veldig godt iforhold til spillet defensivt også, her sliter fortsatt Gibbs, men nå har jo også Gibbsy farta til å ofte hente seg inn igjen. Skal bli spennende å se hvem som blir vårt førstevalg når begge er skadefri.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...