Jump to content

Transfer Deadline Day 2013


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

David Ornstein@bbcsport_david

 

Arsenal working on deal to sign Spain left-back Nacho Monreal, 26, from Malaga. Reports say he's in London, €10m move#bbctransfernews #afc

 

 

For den prisen, er det kanskje ikke så rart? Vi snakker om en pris på linje med Clichy, det er mye for en spiller som skal kjempe om plassen med Gibbs som er en spiller som er meget, meget god og ingenting tilsier at han ikke skal utvikle seg. Dette lukter av panikk fra Wengers side, dette er ikke planlagt.

Link to comment
Share on other sites

Sies nå at han koster £12 mill. Desperate, much?

Prisen skal vel være £8,5M (eller €10M). Vet ikke om det er så mye verre enn £12M for Samba som QPR har betalt i dag + £100k i ukelønn.

Har sett i andre forum at det omtales som et kupp til den prisen da han er ansett som en av de beste backene i La Liga.

Link to comment
Share on other sites

£6M er en god pris. Betalte vel omtrent det samme for Santos til sammenligning. Tror dog ikke på at det skjer før jeg ser han på Arsenal.com.

 

Håper fortsatt på en keeper, midtstopper og Diame ved siden av en venstreback.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er morsomt å lese debattanter som klager over at klubben ikke investerer i spillere og hver gang det later til at klubben kommer til å investere, så synes de det er for dyrt.

 

Jeg skulle gjerne sett signeringer, men en venstreback hvor vi har spillere ser jeg ikke det store poenget med. Spesielt ikke når det er en rekke andre områder på banen vi burde signert spillere. Men for all del, bedre enn ingenting!

Link to comment
Share on other sites

Etter min mening har vi størst behov for en venstreback i tillegg til Gibbs + en midstopper til. Mener vi har mye mer nytte av det og få trygghet bakover enn noen flere framover. Selvsagt tar jeg i mot en spiss eller ving til, defensiv midtbane, keeper osv, men mener at behov for en back + stopper er størst.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...