Jump to content

2013.01.23 West Ham H


Mikl02

Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Disse byttene skjønner jeg lite av. Rødnesa hadde hivd av alle kritiske spillere... Noe jeg mener er RETT når man leder 5-1 og det er en halvtime igjen å spille.

Men så skjønner jeg meg ikke på Wenger for tiden uansett.

Podolski har vært ute med sykdom. Vanskelig å se hva slags sykdom men jeg mener det er fornuftig å pakke han inn i en boblefrakk i januarkulda. Oxlade kunne kanskje ha erstattet Wilshere eller Cazorla. Men to av tre bytter gir mening i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Vermalen ser jeg, siden han fikk en smell i 1omgang. Podi hadde jo god gammeldags spysyke sist, så det skal jo ikke være noen fare å spille med når det er ute av systemet.

Wilshere er den jeg er reddest for utpå her. Hvis han forsvinner i andre halvdel av PL sessongen nå så tror jeg det kan få fatale konsekvenser.

Link to comment
Share on other sites

Må jo flire litt av Hazard situasjonen altså. Skjønner frustrasjonen hans, og ballgutten har en skikkelig fremtid som drøyer av tid.

Det vil ikke overraske meg om ballgutten har godt på fotballskole hos Suarez... Tvilsomt at det var førte til en varig skade, med forbehold fra min side da jeg bare så noen sekunder på et dårlig bilde! Uansett, Hazard vinner ingen sympatipoeng for den

Link to comment
Share on other sites

Det finnes flere fisk i havet.

 

BE

Knallhardt, BE!

Nærmest unødvendig å spille nå, det her er som risgrøten på juleaften etter at mandelen er funnet. Man spiser opp kun fordi man ikke vil innrømme at den siste porsjonen var for å få mandelen tanta di satt med bak i jekslene hele tiden...

Link to comment
Share on other sites

A stroll in the park. Man of the match: Lukas Podolski. Dagens helt: Ballgutten på Liberty. Og; de siste 12 minuttene var rimelig uinterssante. Fryktelig trist med skaden til Potts.

 

Grei oppsummering. Irriterer meg fortsatt over at vi ikke klarer to gode omganger.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ørten hakk opp fra forrige kamp.

 

Rett og slett en knalldeilig kamp frem til skaden til Potts. Har visstnok nå våknet opp igjen så forhåpentligvis går alt bra. Tenkte for meg selv at den gutten var litt vel spinkel for å være fotballspiller og jaggu endte han opp i en knallhard duell med hardman Sagna. Guts har han hvertfall. Uansett: God bedring!

 

Ellers var dette som påpekt tidligere sårt tiltrengt. Kamper dør som sagt etter 73 minutter omtrent, men før det var det gnistrende i store deler. Podolski er soleklar man of the match i mine øyne, men det som gleder meg mest av alt er Ramsey (Giroud på andreplass) som skinner i dag. Tok Arteta rollen med glans og i motsetning til spanjolen så gjorde han faktisk gode offensive pasninger og var meget god i dag. Herlig å se!

 

Ellers hadde også Chamberlain et godt innhopp mot slitne West Ham bein.

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig trist med skaden til Potts.

 

En fantastisk fotballkamp blir litt avspist med slike scener, ikke gøy. Vi får virkelig håpe unggutten kommer fra det uten alvorlige etterfølger.

 

Grei 1. Omgang, fantastisk 2. omgang med en fotball vi kan være stolt av!

Link to comment
Share on other sites

Herlig andreomgang, og Podolski viser hvor god han er. Ikke uten grunn at den karen har over 100 landskamper for Tyskland. For en lettelse at Giroud putter også, med beina til og med! En lettelse for både han og oss :P

 

Hva skjedde med Potts? Fikk det ikke med meg. Kom ei heller ingen reprise av hendelsen.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey hadde en fantastisk kamp i dag i den posisjonen jeg mener han har størst potensiale i. Distribuerer ballen og tar de små vendingene på Xavi-vis.

Ellers veldig imponert over at vi vinner 52 dueller mot West Ham(De vant 38). Selvfølgelig spiller West Ham mye inn boksen hvor de er sjanseløse til å vinne, men fortsatt bra kjempet.

Wilshere, Aaron, Podolski, Giroud(noen som sa han var en dårlig kombinasjonsspiller før i dag, andre slike gjennombruddsballen på kort tid) og Gibbs med bra spill idag.

Elsker at vår britiske kjerne setter seg. Gibbs og Wilshere kommer til å bli verdensklasse. Ramsey har også liknende potensial.

Link to comment
Share on other sites

A game of three halves. Utrolig nok... Første omgang ok. Starten av andreomgang helt vanvittig. Perioden efter Potts helt uinteressant. Ekle scener, spesielt når producer ikke viser noe som helst av repriser. God bedring!

 

Podolski på kant dagens beste! Nesten helt perfekt. Giroud på en god andreplass. Måtte det fortsette!

 

Minner om spillerbørsen i Sir Js fravær: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aol4RnjAKUe8dFY3ZjlmM2E2Y19jeXNpTUpMT2lJWmc#gid=0

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...