Jump to content

2013.01.01 Southampton B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

I flg din definisjon så var det jo et ran. Soton fikk et mål helt feilaktig annulert.

 

BE (som ikke mener dette var ett ran, men som heller ikke ville ha synes det var veldig ufortjent om Soton fikk alle 3 poengene)

Målet var etter min mening korrekt annulert. Soton spilleren brukte armen i ryggen på Kos så den var helt grei annulering.

Link to comment
Share on other sites

 

Enig med elx her. Arsenal skaper ingenting. De må ha hjelp av Southampton for å score. Southampton viser mye større innsats, skaper de sjansene som er i kampen og fortjener noe mer enn 1 poeng!

Hvilke sjanser skaper de?

3 halvsjanser til begge lag, ellers ingenting. Uavgjort har vel aldri vært mer riktig i en kamp syns jeg

Link to comment
Share on other sites

Tøff bortekamp, som jo alle bortekamper er. En ser ofte at også United, City og Chelsea sliter spillemessig i disse kampene, så vi må ikke kreve så altfor mye (selv om dette selvsagt var godt under pari). Og vi hadde tross alt 4 strake seire før denne. Men en av de tingene som bekymrer, er hva vi har å komme med når vi MÅ ha mål/ skal gå for seieren, med tanke på også fremtidige kamper.. Idag bytter vi innpå Giroud, Gervinho og Ramsey. Giroud klarte ikke å holde på ballen, støttepasningene gikk i hytt og gevær, det var generelt lite som stemte. Gervinho er Gervinho.. Ikke direkte definisjonen av en matchvinner. Myyye rart. Drar seg fint forbi ved en anledning og fyrer av, men så var det det å treffe målet da. Ramsey gjør det forsåvidt ok han. - Men for å komme tilbake til poenget : Det Wenger slenger innpå i et forsøk på å få med seg 3 poeng er simpelten ikke godt nok. Stallen er ikke god nok. De andre topplagene har kvalitet på benken, spillere som "forfrisker", spillere som er avgjørende. Det har vi i liten grad.

 

Ifjor var det en som bærte oss alene. Han er borte og jeg føler meg på ingen måte trygg på at vi i 2 halvdel av sesongen vil hente mer poeng enn i 1 halvdel. Så får vi se om det evt holder da! Det er naturligvis ikke så enkelt som at nye spillere garantert vil gi oss CL-plass, men en kvalitetssignering eller to inn (gjerne en spiss), tror jeg kunne gitt oss et løft. Men jeg spår ingen spillere inn. Wenger kjører på med dagens stall. Diaby er tross alt snart tilbake igjen. Eller?

Link to comment
Share on other sites

Synes det er helt på trynet at han ikke slenger inn på Arshavin isteden for.(Ja jeg vet han ikke var med)

 

Men føler at det er den ene matchvinneren vi har på benken om vi tar han med.

 

Han er ikke redd for å spille av en spiller å to, og han er ikke redd for å slå avgjørende pasninger. Flink å komme seg til dødlinja å legge inn...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...