Jump to content

2013.01.01 Southampton B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Trodde aldri jeg ville si det.. men Ramsey på for Cazorla hadde nok forbedret oss i kveld.

Da tror jeg det kan være like smart å bytte han ut med Giroud, spille Podolski i midten og Walcott/Chamberlain på kant.

 

Edit: Eneste som hadde manglet fra Sagna ble nesten fullkomment der, med selvmål...

Link to comment
Share on other sites

Da tror jeg det kan være like smart å bytte han ut med Giroud, spille Podolski i midten og Walcott/Chamberlain på kant.

 

Edit: Eneste som hadde manglet fra Sagna ble nesten fullkomment der, med selvmål...

 

Var bare et eksempel på hvor dårlig jeg syntes vi spiller om dagen. :P dog for å være fair mot Ramsey så hadde han et brukbart innhopp mot Newcastle, men nå var det selvfølgelig litt lettere arbeidsforhold der enn i kveld mot Southampton. Giroud inn ville nok løftet oss litt nå. Midtbanen vår er ikke mye å skryte av med Wilshere og Cazorla som begge to har vært meget svake. Wilshere har jeg nærmest kun sett når han har ligget på bakken å vridd seg etter et spark i baller og ansikt.

 

Sagna må bli droppet neste kamp. Selv om Jenkinson er skadet så må han bli droppet.

 

Ellers: Podolski av ja.. jaja.

Link to comment
Share on other sites

Slik negativitet irriterer meg! Gi nå gutten ein sjanse før du begynner å mase..

Når det første han gjør er å tar et 5 metersløp, slår en pasning og bli stående med hoftefeste så ser jeg ikke hvordan han skal kunne klare å endre kampbildet. Dette er tross alt ikke den første kampen hans i arsenaltrøyen...

Link to comment
Share on other sites

Sagna har soleklart banens dårligeste utmerking så langt. Men gervinho skal være glad han ikke starta, da hadde han kanskje overgått!

Ellers en tafatt elendig gjeng utpå her. Får vi 1p er vi heldige, det er typisk at dette skjer etter en toppkamp uken før.

Typisk Arsenal, som ikke skjer hos andre toppklubber

Link to comment
Share on other sites

Når det første han gjør er å tar et 5 metersløp, slår en pasning og bli stående med hoftefeste så ser jeg ikke hvordan han skal kunne klare å endre kampbildet. Dette er tross alt ikke den første kampen hans i arsenaltrøyen...

Eg er heilt einig i at ikje har vore god i år, men når Wenger vel å bytte han inn så går eg utfrå at det er fordi han har vist noko på trening og eg vel difor å ha eit ope sinn. Når han er inne, så vil eg gjerne gi han litt meir enn 5 min før eg gir dommen, sidan han trass alt ikkje har spelt på 3 kampar..

Link to comment
Share on other sites

Eg er heilt einig i at ikje har vore god i år, men når Wenger vel å bytte han inn så går eg utfrå at det er fordi han har vist noko på trening og eg vel difor å ha eit ope sinn. Når han er inne, så vil eg gjerne gi han litt meir enn 5 min før eg gir dommen, sidan han trass alt ikkje har spelt på 3 kampar..

At han ikke har spilt på 3 kamper har kanskje også vært et bevis på at han ikke har utmerket seg på trening den siste tiden? At han kommer på nå er mer et desperat bytte fra Wenger i håp om at han skal avvenne seg scoringsskrekken.

Link to comment
Share on other sites

At han ikke har spilt på 3 kamper har kanskje også vært et bevis på at han ikke har utmerket seg på trening den siste tiden? At han kommer på nå er mer et desperat bytte fra Wenger i håp om at han skal avvenne seg scoringsskrekken.

Det er godt mogleg, men det kunne vi ikkje vite før han kom innpå, det er heile poenget..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...