Jump to content

2012.12.29 Newcastle H


Mr Chapman

Recommended Posts

 

Helt enig ang. Wilshere. Som har vært en av våre fremste spillere. Men det han gjør i den "muren" der er bare latterlig, pinling rett å slett! Mistet mye respekt for han !

 

Oi. Jeg mistet ikke respekt. Jeg tror ikke han tok en 'Nasri', men heller var litt klønete og ikke helt visste hvor han skulle gjøre av seg. Har fortsatt drøssevis med respekt for Wilshere, og det tror jeg egentlig du har også!

 

Kampen forøvrig var bare helt sinnsyk. Begge backene våre syns jeg skuffer veldig defensivt, men klarer ikke tenke på det nå. Utrolig morsomt med så mange mål!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Selvfølgelig har jeg enda mye respekt for Wilshere enda. Men jeg mister en hel del respekt også!

Hvorfor? Han var som overnevnt ikke en del av muren, men til overs og virker overrasket over at ballen kommer. Om du har basert respekten din på hvor rutinert Jackie er skjønner jeg deg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det var en ren refleks. Vanskelig å styre, og ihvertfall ikke noe som påvirker min respekt for Jack.

 

Men hvorfor klager vi da så mye på Nasri? Det var nok ren refleks det også.

Link to comment
Share on other sites

 

Men hvorfor klager vi da så mye på Nasri? Det var nok ren refleks det også.

Ja det tror jeg det var for Nasri og. Jeg skal ikke si dette skråsikkert, men jeg mener å huske at jeg delvis forsvarte Nasri den gangen. Jeg har stått i veldig mange murer selv og har god forståelse for reaksjonene til spillerne. Det ser dumt ut, men det er en menneskelig reaksjon.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet da godt hvordan hans aktivitet har vært, men akkurat nå så syns jeg det var godt å se han igjen nå. Det er et tegn på at det går bra for laget. Og jeg står på det at dette forumet trenger flere aktive optimister. Det har jo vært dommedagstemning her i lang tid.

 

 

Disse Wenger-haterne, stefan b, orakelet osv synes ikke noe om folk som prater positivt om Wenger vettu Verminator5, et resultat av deres kontinuerlige drittslenging mot alt og alle som er positiv har ført til at dette forumet etterhvert har gått i svart...

Årsaken er nok at folk mener dette blir lavmål, men det er vel greit at dommedags-profetene har et forum å holde seg til, så får vi fotball-kyndige Gooners diskutere på Indre Arsenal på fb osv ;-)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Disse Wenger-haterne, stefan b, orakelet osv synes ikke noe om folk som prater positivt om Wenger vettu Verminator5, et resultat av deres kontinuerlige drittslenging mot alt og alle som er positiv har ført til at dette forumet etterhvert har gått i svart...

Årsaken er nok at folk mener dette blir lavmål, men det er vel greit at dommedags-profetene har et forum å holde seg til, så får vi fotball-kyndige Gooners diskutere på Indre Arsenal på fb osv ;-)

 

Du må være dette forumets eneste troll. :withstupid:

Link to comment
Share on other sites

 

Disse Wenger-haterne, stefan b, orakelet osv synes ikke noe om folk som prater positivt om Wenger vettu Verminator5, et resultat av deres kontinuerlige drittslenging mot alt og alle som er positiv har ført til at dette forumet etterhvert har gått i svart...

 

De "Wenger-haterne" som du kaller dem klarer i stor grad å føre seriøse diskusjoner med konstruktiv kritikk av Wenger/spillerne når det er rettmessig fortjent, i motsetning til deg som bare dukker innom forumet de gangene det er oppturer og kan rakke ned på forumdeltakerne som ikke deler ditt syn. Hva om også du kunne prøvd å delta med konstruktive innlegg når ting går imot Arsenal, og faktisk trekke frem det som er bra da og dele din kunnskap siden du er så fotballkyndig.

 

Å være et "troll" som bare er innom forumet ved oppturer for å ødelegge stemningen er veldig enkelt, mens vi som prøver å delta med konstruktive diskusjoner i en hyggeligere tone bruker mye tid for å holde aktiviteten oppe. Om du skal fortsette med den samme, gamle visa der alt du sier er riktig mens resten av oss er noen uvitende "Wenger-hatere" håper jeg du holder deg inne på "Indre Arsenal" på facebook og lar oss drive på her.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Disse Wenger-haterne, stefan b, orakelet osv synes ikke noe om folk som prater positivt om Wenger vettu Verminator5, et resultat av deres kontinuerlige drittslenging mot alt og alle som er positiv har ført til at dette forumet etterhvert har gått i svart...

Årsaken er nok at folk mener dette blir lavmål, men det er vel greit at dommedags-profetene har et forum å holde seg til, så får vi fotball-kyndige Gooners diskutere på Indre Arsenal på fb osv ;-)

 

Hvem skrøt Wenger opp i skyene etter at man valgte å spille med Walcott på topp? Noe som ga et snev av the Arsenal-way? Jeg og Stefan.

 

Forskjellen på idioter som deg og folk som Stefan og meg er at vi gir skryt når det er på sin plass, og kritikk når det er fortjent. Sesongen så langt har det vært mest kritikk, men det er fortsatt nylig at det positive blir i flertall - det gjenstår å se.

 

Du derimot er og blir intet annet enn en kakkerlakk. Du er stort sett usynlig, men av og til kommer du frem fra steinen din og viser oss hvorfor vi hater kakkerlakker så jævlig.

Link to comment
Share on other sites

Er enig med 49 her, om det er slik det er.

Sånne supportere trenger vi ikke, og det gjelder både i negativitet og positivitet.

Synes det er fint når 'arshavin' er her, vi trenger variasjon på forumet. Det er et diskusjonsforum, om alle skal være enige i alt så ville det ikke vært noe poeng med forumet, da kunne det like godt vært en blogg.. Selv om jeg er enig i poenget at han bare kommer her for å hovere når det er medgang syns noen her er optimistiske..

Link to comment
Share on other sites

Synes det er fint når 'arshavin' er her, vi trenger variasjon på forumet. Det er et diskusjonsforum, om alle skal være enige i alt så ville det ikke vært noe poeng med forumet, da kunne det like godt vært en blogg.. Selv om jeg er enig i poenget at han bare kommer her for å hovere når det er medgang syns noen her er optimistiske..

Jeg tror ikke det er noen her inne som er motstander av å ha medlemmer på forumet som deler et annet syn enn flertallet. I alle fall synes jeg personlig det bare gjør forumet mer komplett når man kan ytre meninger med folk som har andre synspunkter. Ankepunktet mitt mot arshavin som debattant er at hans innlegg går mer på å rakke ned på de som ikke deler hans syn, enn å faktisk delta i en konstruktiv diskusjon. Når det samme gjentar seg flere ganger skaper slike folk bare dårlig stemning og sure miner, noe som ikke gagner forumets aktivitet.

Link to comment
Share on other sites

"Arshavin" er jo forøvrig selve kroneksempelet på en medgangssupporter. Forsvinner det sekundet ting ikke går vår vei og det sekundet ting går vår vei er han tilbake. Det er en forskjell på å være optimistisk o.l. også, men måten "arshavin" opptrer på også er intet annet enn ekkelt og trollverdig.

Link to comment
Share on other sites

"Arshavin" er jo forøvrig selve kroneksempelet på en medgangssupporter. Forsvinner det sekundet ting ikke går vår vei og det sekundet ting går vår vei er han tilbake. Det er en forskjell på å være optimistisk o.l. også, men måten "arshavin" opptrer på også er intet annet enn ekkelt og trollverdig.

Den siste setningen der er unødvendig, og noe som bare drar nivået på innlegget ned til det nivået arshavin ønsker.

 

Flott at du fjernet den. Rett skal være rett, og "klager" vi på at han rakker ned i innleggene sine bør vi holde oss for gode til å gjøre det samme.

Link to comment
Share on other sites

Den siste setningen der er unødvendig, og noe som bare drar nivået på innlegget ned til det nivået arshavin ønsker.

 

Touche. Du får redigere innlegget ditt så redigerer jeg innlegget mitt så er vi ferdig med det?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...