Jump to content

2012.12.29 Newcastle H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Insane kamp rett og slett. Vi er virkelig ikke gode hverken på midten eller i forsvar, men angripsspillerene er klasse i dag.

 

Til sammenligning så hadde Newcastle over 100 pasninger mer enn oss i kveld forøvrig. Vi hadde litt over 300 pasninger bare på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Til sammenligning så hadde Newcastle over 100 pasninger mer enn oss i kveld forøvrig. Vi hadde litt over 300 pasninger bare på hjemmebane.

Så lenge pasningene går i lengderetningen som i dag, lever jeg fint med "bare" 300 pasninger. Vi hadde tidligere i sesongen flere kamper på rad med over 600 pasninger uten at det førte til noe.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge pasningene går i lengderetningen som i dag, lever jeg fint med "bare" 300 pasninger. Vi hadde tidligere i sesongen flere kamper på rad med over 600 pasninger uten at det førte til noe.

 

Pasningene våre var virkelig ikke så gode i dag heller, men av en eller annen grunn så fungerte det. Vi trenger dog å bli adskillig bedre i presset vårt. For måten vi presser på er rett og slett begredelig..

 

Ellers er jeg enig i at vi ikke nødvendigvis trenger å spille 600+ pasninger i hver kamp, men det skal da være mulig å være bedre i pasningsspillet enn hva vi var i dag. Newcastle var generelt sett ikke mye gode.

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å være negativ etter en slik fantastisk underholdende (med visse stygge personlige feil) 2. omgang.

 

MEN, Gibbs bør få straffelekse etter neste trening og må skrive 10.000 ganger "Jeg skal lære meg å passe min posisjon defensivt"

(skulle ha skrevet det på engelsk, men 'Ravenghost' er visst engelsklærer i dag ;D )

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å være negativ etter en slik fantastisk underholdende (med visse stygge personlige feil) 2. omgang.

 

MEN, Gibbs bør få straffelekse etter neste trening og må skrive 10.000 ganger "Jeg skal lære meg å passe min posisjon defensivt"

(skulle ha skrevet det på engelsk, men 'Ravenghost' er visst engelsklærer i dag ;D )

Er engelsklærer til vanlig, så er litt vanskelig å holde fingra av fatet. Hehe

Link to comment
Share on other sites

for en syk kamp! Dette viste vel egentlig alt av hva Arsenal står for per i dag; enormt mye talent, verdensklasse på sitt beste, lilleputt på sitt verste. Same old story! Lenge siden jeg har latt meg underholde så mye av en fotballkamp! Fin avslutning på året! Godt nytt år! :proud:

Link to comment
Share on other sites

Merkelig kamp. Arsenal scorer 7 på hjemmebane. Likevel er det spenning og en helt åpen match i 85 minutter.. Arsenal i et nøtteskall!

 

Newcastles har 9 viktige mann ute med skade. Og var gjennom en tøff match mot United for et par dager siden. Det hadde nok betydning i dag. Spesielt mot slutten. Resultatet blir derfor i overkant. Uansett mye gledelig å ta med seg fra det offensive spillet, Walcott i særdeleshet. Defensivt er det nitrist. Fortsatt. 7 mål scoret er likevel mer enn god nok medisin for å glemme dette - i denne omgang.

Link to comment
Share on other sites

Børs her, jeg vet knapt hva jeg skal sette ned. Må tenke meg om litt. Dette er som piscator sier fra det briljante til det absurde. Rene galehuset.

 

https://docs.google....pMT2lJWmc#gid=0

Det ver greit nok det at det lugger, men noe er galt hvis en ikke klarer å glede seg over dette her. Underholdning

i bøtter og spann.

2 omgangen er noe av det råeste jeg har sett på lenge.

Selv på 3-3 visste jeg at vi ville vinne. Så gode var vi offensivt.

Dette er hvorfor vi elsker fotball. Adrenalinkick.

Link to comment
Share on other sites

Synes vi blir bedre og bedre fremover for hver kamp som går og Walcott spiller spiss. Vi får mere strekk i laget og kontringene går momentant. Walcott var outstanding i dag,han trenger ikke å putte på 1 av 10 engang for det han gjør fører til mye for andre spillere. Gibbs var også in flames i dag,deilig kamp!

Link to comment
Share on other sites

 

Syns Ox har vært veldig positiv, og han er en konstant trussel for Santon. Men han har, i likhet med mange andre, vært upresis i det han har gjort i dag. Tror dette ebber ut i uavgjort, om ikke Ba avgjør like før slutt.

 

Hehe, så feil kan tilogmed jeg ta altså.

 

For en match! Elsket å se på Poldi i dag. Jobber sokkene av seg, noe som smitter over på resten av laget. Kjemper på hver en ball og får tilslutt velfortjent belønning for det. Banens beste i dag etter min mening, selvom Theo var helt sinnsyk han også. Gibbs spiller sin verste kamp denne sesongen, synd å se at han ikke fulgte opp den defensive formen hans denne sesongen, men kvalitetene er enorme på den karen, og jeg er sikker på at han blir en back av verdensklasse med tiden.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk underholdende - nesten magisk.

Med Mertesackker i dag hadde vi ikke sluppet inn tre mål. Han binder forsvaret sammen og fremmer samhandling.

Og hva med Wengers framtid - plutselig stilner kritikken. Greit at avgjørelser tas over tid og ikke på impulsbasert måte.

Link to comment
Share on other sites

Wenger out - NÅ, mannen har jo ikke taktiske kunnskaper, bytter feil, handler feil spillere, velger feil spillestil osv...................

Det er godt å se at du endelig har tatt til forstanden, og gitt slipp på din fanatiske heltedyrking :xmas: ....................................... eller kanskje ikke!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...