Jump to content

2012.11.24 Aston Villa B


Mikl02

Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Fryktelig tafatt av oss... Skaper altfor få sjanser, og når vi først har klart å spille oss til sjanser har vi klart å brenne de... Savnet en bakromsspiller i hele kampen, samt en midtbanespiller til som kan utfordre bedre en mot en... Cazorla har ikke vært veldig god i dag og Ox gjorde mye rart da han var inne. Poldi har vært rimelig usynlig han også...

 

Innleggskvaliteten har også vært veldig dårlig...

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett en latterlig dårlig kamp av Arsenal. Hvordan er det mulig for Wenger å beholde Ramsey på banen gjennom hele kampen? Av spillere med noe kvalitet, er han den mest ineffektive av alle. Gervinho blir jeg flau over. Rett og slett svak. Men det som er aller verst, er at mannen som går rundt i en jævla sovepose, ikke evner å se at laget ikke fungerer. Det må være veldig lett å gjøre et bytte eller to til pause. Både Ox og Ramsey burde vært tatt ut da. Arshavin kan sikker spille sentralt sammen med Arteta og Cazorla. Det kan ikke på noe vis bli verre enn med Ramsey. Mulig Gibbs trenger flere kamper for å finne formen, men at laget har behov for en venstreback, det er det ingen som helst tvil om!

Link to comment
Share on other sites

Elendig elendig elendig.

 

Ingen fra start er gode i dag, Gervinho kommer inn å gjør absolutt ingen verdens ting riktig. Må være på 'topp-5-lista' over dårlige kjøp Wenger har gjort. Forstår heller ikke at vi tar ut Giroud og setter inn på Coquelin. Hva i all verden?

 

Det blir faen ikke topp 4 med dette her.

Link to comment
Share on other sites

Vi fortjener rett og slett ikke mer enn dette. Fy faen så ekstremt tafatt og elendig. Balansen på midtbanen er forferdelig og Wenger viser hvilke taktisk geni han er. Vi er ræva i 90 minutter og så og si alle spillerne har teknikk som en dassrull!

 

Er så ekstremt lei disse kampene og måten laget fremstår er for meg en gåte.

 

20 poeng på 13 kamper. Bravo Wenger! Fremtiden er lys!

Link to comment
Share on other sites

Helvette heller Wenger. Dette er kamper som skal vinnes og så bytter du ut Giorud med Coq når der er spilt 86 og det er 0-0 FLAUT!!!! Trodde vi var inne i en god steam no. Dette viser hvor mye et rødt kort har og si , og at vi møtte et fransk lag i større fritt fall en oss selv. 6 plass i år , ferdig arbeid;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er faen med 90 bortkasta minutter jeg aldri får igjen...Er det mulig? Mot dette pisselaget Villa, som har blitt pissa på av alle, inkludert soton.

 

Er så fantastisk lei av den defensive holdninga, er så utrolig lei av en spiss. Når den spissen i tillegg blir med ned i midtbanespillet og ikke eier fart blir det med null spisser.

 

Gervinho???Seriøst, hva er det for en spiller? Eier jo ikke ballkontroll. Er så lei av at Poldi skal ut i det 70 min hver kamp. Riktignok ikke noe stjernekamp av ham, men det er så opplagt. Alt er planlagt på forhånd..

 

Santi var jo pissedårlig i andre omgang, hvorfor ikke gi Arshavin en sjangse der han hører hjemme?

 

Nei, jeg hadde det moro på Emirates forrige helg, men tror jeg skal takke større makter, eller muligens Adebayor for den opplevelsen, for slik som vi har fremstått i år, hadde vi sikkert tapt den kampen uten det røde...

 

Everton til onsdag, det blir tap...

 

uffuffuffuff....Noe bør skje, hva som helst egentlig. Hvem trygger inn en 0-0 mot villa? tredje 0-0 kampen, like mange som stoke...sier litt om hvor vi er for tiden. Vi skal takke faen for at det kun er tre lag som er suverent mye bedre enn resten...da ser det på tabellen ikke så galt ut, eller hva Wenger? Du går for trofeet i år også, Wenger trophy...

 

Faen med mer boring en 90-tallet, da vant man i det minste 1-0 i blant....

 

 

Veldig påvirket når jeg skrev dette nå, muligens en god blanding av eksamenslesing og denne kampen, burde vel strengt tatt holdt kjeft...menmen, klarte bare ikke...

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at Wilshere hviles, men hvorfor i helvete er han med på benken om han absolutt ikke skal byttes innpå? Ramsey jogger i samme tempo gjennom hele kampen, han har ikke et snev av rykk i seg. Denne kampen hadde vært perfekt for Jack som er flink til å passere gjennom midtbaneleddet til motstanderne. Og hva gjør Giroud så langt nede på banen hele tiden? Greit nok at han kommer med imot bevegelser fra topp for å hjelpe Mertesacker med pasningsalternativ når midtbanetrioen står der som saltstøtter. Men da skal du ikke bli liggende å jogge nede i midtbaneleddet etter å ha slått støttepasningen. Alt i alt var det akkurat en slik kamp de fleste av oss her inne så for oss da vi så lagoppstillingen, synes det er merkelig at Wenger ikke ser de samme tingene som oss.

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikkje kvifor i alle dagar Gervinho skal vere hoggestabbe?? Før han blei skada scora han vel 5 mål på 7 kampar..?? At han manglar kampform no er vel ganske naturleg. At Podolski blei bytta ut var HEILT korrekt, det burde skjedd mykje før. Evt burde Giroud blitt bytta ut endå tidlegare og Poldi satt opp sentralt.

 

Problemet idag er ikkje enkeltspelarar, men heile laget. Det oser ikkje akkurat av kamp- og innsatsvilje og bevegelsen er lik null..

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett en latterlig dårlig kamp av Arsenal. Hvordan er det mulig for Wenger å beholde Ramsey på banen gjennom hele kampen? Av spillere med noe kvalitet, er han den mest ineffektive av alle. Gervinho blir jeg flau over. Rett og slett svak. Men det som er aller verst, er at mannen som går rundt i en jævla sovepose, ikke evner å se at laget ikke fungerer. Det må være veldig lett å gjøre et bytte eller to til pause. Både Ox og Ramsey burde vært tatt ut da. Arshavin kan sikker spille sentralt sammen med Arteta og Cazorla. Det kan ikke på noe vis bli verre enn med Ramsey. Mulig Gibbs trenger flere kamper for å finne formen, men at laget har behov for en venstreback, det er det ingen som helst tvil om!

 

Greit å refse spillerne som fortjener det etter en elendig kamp, men at Ramsey fullfører kampen er helt fortjent slik som det utviklet seg. Cazorla, Chamberlain, Giroud, Podolski og Gervinho hadde vell samlet 1 skuddforsøk i løpet av hele kampen. Ramsey var den eneste i laget vårt som faktisk viste initiativ og prøvde sitt beste, og faktisk kom til målsjanser. Cazorla skulle fått starte på benken i stedet for Arshavin siden spanjolen har vært i en nedadgående kurve i det siste. Han er ny i ligaen og sliter tydelig med intensiviteten fortsatt. Samtidig burde det vært Giroud som gikk ut først og ikke Podolski, i et forsøk på å få et annet kampbilde. Gervinho var mildt sagt fraværende etter han kom innpå, og viser seg som et merkelig kjøp av Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at Wilshere hviles, men hvorfor i helvete er han med på benken om han absolutt ikke skal byttes innpå? Ramsey jogger i samme tempo gjennom hele kampen, han har ikke et snev av rykk i seg. Denne kampen hadde vært perfekt for Jack som er flink til å passere gjennom midtbaneleddet til motstanderne. Og hva gjør Giroud så langt nede på banen hele tiden? Greit nok at han kommer med imot bevegelser fra topp for å hjelpe Mertesacker med pasningsalternativ når midtbanetrioen står der som saltstøtter. Men da skal du ikke bli liggende å jogge nede i midtbaneleddet etter å ha slått støttepasningen. Alt i alt var det akkurat en slik kamp de fleste av oss her inne så for oss da vi så lagoppstillingen, synes det er merkelig at Wenger ikke ser de samme tingene som oss.

 

 

Vi etterlyste nytenkning og inn kom Bould, men det som er et stort mysterium for meg er hvordan spillerne tenker defensivt men er milevis unna å beherske noe som helst som heter defensiv trygghet.

 

Og jeg skjønner kritikken av Ramsey. Han skal av en eller annen grunn holde på ballen og ha minst 4-5 berøringer før han slår en helt vanlig pasning, men den som skuffer meg mest er Arsene Wenger. Vi har null gjennombruddskraft og Cazorla/Giroud virker helt tappet for krefter i andre omgang. Klarer de virkelig ikke 2-3 kamper i uken har de ingenting i Premier League å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...