Jump to content

2012.10.30 Reading B


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Kampen gikk fra et mareritt til en opptur av de sjeldne. Denne kampen inneholdt alt.

Uten Walcott/Arshavin sin 1-4 redusering før pause hadde dette vært tapt.

Undrer meg litt over at spillere som Walcott og Arshavin ikke er gode nok for 1 laget, men

har det meste som 1 laget mangler.

Walcott sin fart og tekniske kvalitet på avslutningene er meget bra.

Har noen i Arsenal så presise gjennombruddspasninger og innlegg som Arshavin?

Dette ligna mye på en Arshavin i storslag.

Disse 2 sammen med Giroud /Chamakh og en dose gi faen som 1 laget har savna en stund, var

det som snudde kampen for oss.

All honnør til innstillingen til spillerne. Den vil jeg se mye mer av framover.

Link to comment
Share on other sites

På 2 kamper i CC har Arshavin 1 mål og 6 assists...

 

Walcott har 3 kamper fra start og 6(?) som innbytter - 6 mål og hvertfall 2 assists.

 

Men vi trenger dem ikke...

 

Arshavin har 1 mål og 5 målgivende mtp. at han ikke fikk en direkte assist for målet til Walcott, men bidraget hans var så godt som en assist for å si det slik. Er som jeg har sagt i snart 4 år helt urovekkende at han ikke har fått sjansen bak spissen eller sentralt som offensiv midtbane tidligere. Husker jeg drømte om Cesc og Song dypt på midtbanen med Arshavin i midten, men det forble bare en drøm dessverre. Burde vært fyren vi la laget rundt etter ankomsten hans.

 

Walcott har på 11 kamper (3 fra start) 7 mål og 4 målgivende. Altså et snitt på 1 målpoeng per kamp. Det er rett og slett veldig imponerende mtp. at han har kommet inn som innbytter i 8 kamper og fått rundt 15-20 minutter i snitt som innbytter. Midtspiss? Ja takk!

Link to comment
Share on other sites

På 2 kamper i CC har Arshavin 1 mål og 6 assists...

 

Walcott har 3 kamper fra start og 6(?) som innbytter - 6 mål og hvertfall 2 assists.

 

Men vi trenger dem ikke...

Vi trenger definitivt Walcott, Arshavin sin andreomgang har vi også bruk for selv om han tok en del feilvalg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...