Jump to content

2012.10.27 Queens Park Rangers H


49 unbeaten

Recommended Posts

 

Han sa det sist mot Norwich. (Men som du sier så la han til at det var dårlige prestasjoner av eget lag også)

 

Selv er jeg langt ifra sikker på at han ser det samme som oss (et lag som ikke er godt nok). Godt nok for hva egentlig? Hva vil man, hvor sikter man seg inn. - Kjøp/salg i sommer og de seneste årene synes jeg har gitt noen svar på det...

At man i England gratulerer og skryter av motstander er forventet i et intervju. Forskjellen er at han nå har mer fokus på dårlige prestasjoner og har innrømmet at seieren i helgen var livsviktig grunnet de svake resultatene og de dårlige prestasjonene de siste ukene.

 

Jeg tror Wenger har fått en wake up call. Han ser at det ikke skapes sjanser og at han ikke har spillere som kan gjøre det magiske lengre. Da må det skje noe

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror ikke det er noen forskjell i hva han ser og ikke ser i forhold til tidligere, men tonen utad har kanskje endret seg litt - og det tror jeg er mer taktikk og motivasjon ovenfor spillerne. Nå som laget ikke består av en gjeng tenåringer er tydeligvis ikke behovet for å beskytte dem offentlig like sterkt lengre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...