Jump to content

2012.10.27 Queens Park Rangers H


49 unbeaten

Recommended Posts

Frykter at vi blir stangende mot et kompakt QPR forsvar. Jeg mener vi har for lite bredde og fart i angrepet vårt med denne lagoppstillingen. Mye av dette skyldes at Santos ALDRI kommer på overlapp, men heller velge å løpe innover i banen, hvor det allerede er trangt fra før av. Men får håpe at Wenger vet bedre enn meg igjen! :)

 

For å ikke glemme at Podolski som regel også trekker innover i banen og generelt sett er lite delaktig ute på kanten (de få gangene han er delaktig dog er det som regel farlig). På høyresiden har man nå en Sagna som er et spørsmålstegn (men, mannen der er en maskin. Vil trolig være helt rå i dag) og Ramsey som er et gedigent spørsmålstegn. Den ene kampen er han et uroelement og en spiller som nesten minner om verdensklasse. Neste kamp surrer han og virker som en spiller som passer bedre til å varme benken..

 

Blir interessant å se hvordan laget presterer med Wilshere og Sagna tilbake.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Hadde helt klart ikke solgt Ramsey. Gutten har noe stort i seg, men han er virkelig ikke en kantspiller. Ei heller er han en spiller som er disiplinert nok til å spille den dypen rollen ved siden av Arteta, men han er heller ikke pdd. den spilleren som kan bære laget i rollen som offensiv midtbane. Tror Ramsey i en 4-1-2-3 formasjon på midten med f.eks. Wilshere eller Cazorla ville kommet bedre til rette i laget (for å ikke snakke om Podolski, Wilshere o.l.), men pdd. så sliter jeg virkelig med å se at han blir noe annet enn et andre/tredjevalg i laget vårt i en posisjon hvor han ikke føler seg 100% bekvem.

 

På kanten så mener jeg at han virkelig ikke burde starte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er heller usikker på om han har noe stort i seg. Er redd skaden ødela for karrieren hans. Uansett, så tror jeg vi vinner i dag. Om ikke, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Sannsynlig at jeg drar til legen og skaffer meg antidepressive og en pakke valium.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er heller usikker på om han har noe stort i seg. Er redd skaden ødela for karrieren hans. Uansett, så tror jeg vi vinner i dag. Om ikke, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Sannsynlig at jeg drar til legen og skaffer meg antidepressive og en pakke valium.

 

Jeg ser det i glimt. Han trenger fortsatt et par år på seg, men han kan virkelig bli stor. Skaden satte han tilbake trolig en sesong eller to og sesongen i fjor gjorde at han stagnerte, men hittil denne sesongen så ser det ut til at han er på riktig vei.

 

Jeg vet ikke hva du gjør, men her er allerede smertestillende i systemet. Så får se om det hjelper på eventuelle emosjonelle skader. :P

Link to comment
Share on other sites

Wilshere og Sagna holder nivået på tross av at de ikke er i toppform, men Ramsey er dessverre igjen en spiller som ikke utgjør noen forskjell. Santos er også forferdelig svak og Giroud virker rett og slett ikke som om han passer inn i laget vårt. Mon tro hvor mye bedre vi hadde vært om Podolski hadde spilt på topp frem til vi fikk inn en skikkelig spiss..

Link to comment
Share on other sites

Eg forstår ikkje disposisjonane.. Vi har ein spiss som er god å å finne rom i boksen og stort sett berre det.. Likevel så velger vi ei lagoppstilling fullstendig blotta for ving-eigenskapar, men heller 4 midtbanespelarar som etter mi meining er veldig like.. Når innlegga først kjem, ein gong i skuddåret, så er det ingen som luktar det fordi alle 4 vil ha ballen i beina og Giroud har 3 mann på seg...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...