Jump to content

Lampard årets spilller!


Bergkampboy

Recommended Posts

Så var det klart at Frank Lampard stakk avgårde med journalistenes pris for årets spiller 04/05.

Helt greit spør du meg, ettersom spillerene stemte frem Terry, disse to har vært helt jevngode i år og begge fortjener en pris!

Terry tok forøvrig andreplassen.

 

Så over til det som provoserer meg kraftig: Carragher ble nr. tre.

Carragher har hatt en meget bra sesong, bevare meg vel, men å rangere hans prestasjoner over vår egen Thierry Henry er jo helt utrolig. Henry har vært 10 hestehoder foran Liverpools stopper denne sesongen.

Har Liverpools CL suksess gått helt i hodet på folk. Har folk glemt deres svake ligaprestasjoner?? Dette er en kåring som går på prestasjoner i PL, ikke i CL.

Nei, dette var for ille!

 

P.S Gratulerer Frank Lampard!

 

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article385277.ece

Link to comment
Share on other sites

Jamie Carragher har vært utrolig god i serien i år også, la det være sagt. Men hvis denne avstemningen tok plass etter tirsdagens kamp, kan det nok hende at noen ble litt påvirket av den kampen der. Er for øvrig helt enig at Lampard ble årets spiller, han har vært en gigant! Synes nok at Henry burde være der oppe, men er det egentlig så farlig? Vi vet at vi har verdens beste spiller, bare en fordel hvis resten av verden ikke vet det B)

 

Forresten ganske artig med tre britiske spillere på topp ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Oooook B) Nå har jeg lest artikkelen¨på vg....hvordan er det mulig at Henry verken er på 1, 2 eller 3.plass? Jeg personlig synes hadde fortjent 1.plassen, men når lampard får den, så fortjener franskmannen ihverfall 2 plassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

gratulere frank lampard.

har ingenting ant en å si at han fortjente den. har ha scort mange og viktige mål denne sesongen. han har utviklet seg til å bli en av verdens beste midtbaner.

 

men må også si at det er litt rart at ikke henry ikke er topp 3.

han har scora 25 og hatt 14 assist, syntes nok han fortjener topp 3.

men kansje de mener det bare var en middels sesong av henry, for han er jo verdens beste fotballspiller!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...