Jump to content

2012.10.06 West Ham B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Sitter med samme følelse som Caribo.

 

Som Bohinen påpeker, sonemarking på dødball er noe forbanna tull. Håper ikke det biter oss i ræva idag.

Frykter monsteret Carroll vil herje med captain og Per inne i boksen..

 

Avhengige av at midtbanen er PÅ idag, inkludert Gervinho og Poldi.

 

COME ON LADS !! Må vinne idag for å henge med

Link to comment
Share on other sites

Ramsey er mange hakk bedre enn Coquelin offensivt, men mange hakk dårligere enn han defensivt. Så får man ta vurderingen av hva man ønsker å bygge laget på...

 

Med Coquelin på banen så får Arteta gjerne litt friere tøyler også. Spørs hva som er best, men med Coquelin på banen så fremstår vi som oftest stødigere og vi klarer som regel å score et par mål da også. Hvis man holder nullen så kan man hvertfall ikke tape. Hvis man attpåtil holder nullen og klarer å score et mål så er det vel 3 poeng? :P

Link to comment
Share on other sites

 

Med Coquelin på banen så får Arteta gjerne litt friere tøyler også. Spørs hva som er best, men med Coquelin på banen så fremstår vi som oftest stødigere og vi klarer som regel å score et par mål da også. Hvis man holder nullen så kan man hvertfall ikke tape. Hvis man attpåtil holder nullen og klarer å score et mål så er det vel 3 poeng? :P

Akkurat det samme som jeg mener, men for Wenger vil vell alltid de offensive kvalitetene bli valgt fremfor de defensive.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det samme som jeg mener, men for Wenger vil vell alltid de offensive kvalitetene bli valgt fremfor de defensive.

 

Mye jeg ikke skjønner med Wenger. Dette er en av de. :P

 

På hjemmebane mot lag som vil ligge med 10 mann i forsvar så er det selvfølgelig forståelig, men på bortebane så er det å skyte seg selv i foten hvis du spør meg, men men. Ramsey kan jo fort finne på å være en matchvinner han, men hittil har han ikke vært så overbevisende dessverre. :/

Link to comment
Share on other sites

Fy fan som jeg unnet denne mannen en scoring

 

Ditto!

 

Og det var en veldig herlig scoring også. Nydelig innlegg av Podolski også. Første gangen Giroud faktisk har fått et skikkelig innlegg å jobbe med også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...