Jump to content

2012.09.26 Coventry City H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Herlig avslutning av Giroud ja. Synd at straffen ikke gikk inn, men var ikke en dårlig plassert straffe heller utifra hva jeg ser. Bare en kjemperedning av keeper.

 

Ellers syntes jeg Yennaris på høydepunktene står frem. Meget energisk og hadde målgivende til Walcott og var tredjesist på målet til Miquel. En av mine absolutt største favoritter av juniorene sammen med Miyaichi og Afobe.

 

Edit: Yennaris var selvfølgelig også tredje-sist på målet til Arshavin. Han som snappet ballen og ga den til Giroud.

Link to comment
Share on other sites

Yennaris virket å være veldig sentral og god på midtbanen basert på hightlights klippet. Bryter på midtbanen og setter fart fremover som skaper overtall og sjanser. Nok en veldig god midtbanespiller i troppen. Virket også som Arshavin sprudlet en del basert på klippet og kommentatorene i går. Miquel fikk også skryt av kommentatorene og nærmer seg å gå forbi Djorou som fjerdevalg. Ser ikke bort fra at noen av de som spilte i går kan være aktuelle for Olympiakos-kampen neste uke. Arshavin bør helt klart være aktuell og muligens Santos for å avlaste Gibbs, men spillere som Yennaris og Miquel kan kanskje få en plass på benken.

Nå er selvsagt ikke Coventry noen god målestokk, men dybden i troppen akkurat nå ser veldig bra ut og det er flere store talenter som ikke var med i går også :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...