Jump to content

2012.09.26 Coventry City H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Bellerin kan bekle vingen og Angha kan spille stopper, men har ikke så mye å si, får ikke sett kampen uansett,

 

Bellarin kan bekle vingen og Angha kan spille stopper, men mtp. at Walcott, Chamberlain, Gnabry, Santos og Arshavin er i troppen så tviler jeg sterkt på at det er derfor han er med i dag. Trolig blir Santos å finne på venstrebacken (muligens Miquel) og dermed er det meget meget sannsynlig at midtstopperparet blir Djourou - Miquel/Squillaci.

 

Ser man på midtbanen så er det ytterst få spillere som faktisk er i stand til å spille dypt. Coquelin, Yennaris og Chamberlain er vel de eneste. Eisfeld trives mer i den offensive rollen.

 

Er det bare meg som syns det er latterlig å kjøpe tv rettigheter til en cup, forså å ikke vise kampene? O_O

 

Er visstnok FA som har lagd regelen. Står mer om det i Capital One Cup tråden som ligger på engelsk fotball seksjonen.

Link to comment
Share on other sites

Ryktes om dette laget: (4-2-3-1): Martinez - Angha, Djourou, Miquel, Santos - Coquelin, Yennaris - Walcott, Arshavin, The Ox - Giroud.

 

Now that's what I'm talking about!

 

Mangler bare at Bellarin, Gnabry og Eisfeld/Frimpong får seg et innhopp etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

 

Samme laget jeg også har fått "bekreftet" uoffisielt. Blir spennende å se Angha på backen og Yennaris på sentral midtbane. Han spiller jo alltid der for reservelaget.

 

Bra at du alltid får ting bekreftet etter at ryktene først har begynt og svirre :)

Link to comment
Share on other sites

 

Nei. Bare live radio.. må vente til i morgen før kampen ligger ute på Arsenal Player.

 

Som allerede nevnt i tråden: Radio er stemning! Minner meg om gode gamle dager når jeg forsøkte å få inn Radio 5 på AM 909 for å få med meg kamper :-)

 

Vel verdt £1.5 å høre den på Arsenal player, IMHO.

 

Så ikke i farta om noen andre har nevnt det i tråden, men forrige gang Arsenal spilte mot Coventry hjemme var Yannaris maskot :-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...