Jump to content

2012.08.26 Stoke City (B)


Umlaut

Recommended Posts

Det må da ikke bli sånn at Chelsea og City får en 10-15 poengsluke allerede etter 5 kamper spilt!!

Nå ligger jo City hele 2 poeng foran oss så slutt å være så skeptisk. Se heller det positive at vi nå virker langt stødigere bakover og selvsagt vil en bedre defensiv trygghet kunne gå litt på bekostning av angrepsspillet nå i starten. Dette løsner etterhvert og det er flere lovende signaler i måten vi spiller på nå. Vi må bare få opp tempoet litt og starte å treffe mål på skuddene våre så blir dette bra. COYG!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Giroud utenfor banen virker som en ydmyk type blottet for ego, resultatet av en som har jobbet hardt for å komme seg opp og frem istedenfor å ha store medfødte talent som gir han et naturlig forsprang. Litt som Koscielny kanskje?

 

På banen virker han derimot full av selvtillit og nesten litt arrogant, typisk fransk. Jeg liker det. Håper det løsner for han snart.

Tror Giroud trenger to mnd før han begynner putte ordentlig, minner en del om Koscielny som person virker det som ja, de er vel også gamle lagkamerater og gode venner.(Lolo og Giroud delte vel også rom under EM)

Link to comment
Share on other sites

Det største inntrykket jeg sitter igjen med etter kampen var at Stoke-fansen buet på Ramsey når han skulle byttes inn på banen. Ja, for all del - hakk på en spiller som ble brutalt overfalt på den samme banen. Det virker som Stoke-on-Trent er neandertalernes høyborg. Wilkonson burde også ha hatt rødt kort for sin takling bakfra på Vermaelen. Lee Mason gjorde en slett jobb.

 

Ellers er jeg alt i alt fornøyd med 1 poeng fra Shittania. Det er ikke mange storlag som klarer å komme dit og reise hjem med full pott.

Link to comment
Share on other sites

Det største inntrykket jeg sitter igjen med etter kampen var at Stoke-fansen buet på Ramsey når han skulle byttes inn på banen. Ja, for all del - hakk på en spiller som ble brutalt overfalt på den samme banen. Det virker som Stoke-on-Trent er neandertalernes høyborg. Wilkonson burde også ha hatt rødt kort for sin takling bakfra på Vermaelen. Lee Mason gjorde en slett jobb.

 

Ellers er jeg alt i alt fornøyd med 1 poeng fra Shittania. Det er ikke mange storlag som klarer å komme dit og reise hjem med full pott.

Grunnen til buingen av Ramsey er i all hovedsak "hevn" for at Arsenalfansen buer på Shawcross

Link to comment
Share on other sites

Ellers er jeg alt i alt fornøyd med 1 poeng fra Shittania. Det er ikke mange storlag som klarer å komme dit og reise hjem med full pott.

Må være fornøyd med og komme hjem med 1 poeng, god kontroll gjennom 90 minutter og ingen skader. Nå er det bare å legge opp til en ny strategi for å gruse Liverpool som mistet Lucas med skade, og som faktisk vil prøve å angripe oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...