Jump to content

2012.08.26 Stoke City (B)


Umlaut

Recommended Posts

Gervinho fortsetter forrige sesong med å være ustabil i en og samme kamp. Noe av årsaken til dette i dag tror jeg rett og slett ligger i manglende støtte fra Jenkinson offensivt. I forrige kamp og i dag når han byttet side med Podolski skapte han "mye" mer med Gibbs som skapte overtall slik at Gervinho slipper å utfordre to/tre motspillere i hver duell.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Nuvel, vil heller ha Alex inn for Diaby.

Du vil ha ut en av de vi trenger mest til å markere på dødballer? Gervinho-Chambo, Ramsey-Arteta, Djourou-someone er de tre byttene jeg tipper. Eller muligens ut med Poldi eller Cazorla..

 

Edit: Realistisk sett altså, mener at de har vært våre sterkeste i dag(Etter Gibbs som jeg syns var nest best etter Santi i forrige kamp også..)

Link to comment
Share on other sites

Mener også at Jenkinson burde være bak Yennaris i køen, men er forståelig at Wenger stiller med Jenkinson og ikke Yennaris mot Stoke..

 

Er derfor jeg også satte opp Jenkinson i dag. Bare fordi han er 180+, sterk og god i lufta. Ellers setter jeg Yennaris langt foran Carl. Var dog imponert over han etter Sunderland kampen. Syntes han var veldig solid der, men Jenkinson tror jeg aldri vil bli noe mer.

Link to comment
Share on other sites

 

Nuvel, vil heller ha Alex inn for Diaby.

Helt alvorlig. Det der kan du ikke mene. Diaby er en viktig spiller. Han kan lage åpninger, pluss at han er en av få som kan vinne hodedueller. Gervinho har ikke gjort noe som helst, og virker ikke å være i stand til det heller!

Link to comment
Share on other sites

Helt alvorlig. Det der kan du ikke mene. Diaby er en viktig spiller. Han kan lage åpninger, pluss at han er en av få som kan vinne hodedueller. Gervinho har ikke gjort noe som helst, og virker ikke å være i stand til det heller!

At han kan er jeg helt enig i, men Gervinho kan vel strengt talt han også - selv om han har vært svak i dag. Synes han er treig og roter bort ballen mye, ble bedre mot slutten av omgangen.

Link to comment
Share on other sites

Gervinho har mye, men når han ikke evner å løfte hode å se er det rimelig håpløst. Ihvertfall, når vi spiller mot lag som ligger så lavt!

 

Amen. Som Gervinho fan må jeg si meg enig med deg Even. Når han løfter hodet så er han fantastisk, men når han ikke evner å gjøre dette så må han nesten bli tatt av banen.

Link to comment
Share on other sites

Fy faen. Det der skal være rødt og for det andre så skulle det faen meg vært minst hans andre gule kort.

 

Igjen: Hvorfor tar Arteta disse frisparkene? Han har seriøst satt den i muren 100 ganger bortsett fra 1 gang mot Aston Villa.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...