Jump to content

Hvem bør bli vår nye kaptein?


Maestro

  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Song er en idiot. Har flere ganger sett han gå smilende og lekende av banen etter at vi har tapt kamper. Var blant annet i kjempehumør etter 4-4-kampen mot Tottenham i 08/09 hvor han hadde spilt forferdelig. Vil man virkelig at en slik fyr skal være kaptein for Arsenal FC?

 

Vermaelen er vel det naturlige valget (selv om jeg overhodet ikke rater han som midtstopper). Neste på lista er Wilshere, Sagna og Arteta.

Link to comment
Share on other sites

Da var Vermaelen klar som årets kaptein, med Arteta som visekaptein. Da var det samtidig bestemt at TV5 har fått en rolle i neste års transfersaga slik både Henry, Fabregas og Van Persie fikk i sin tid. Spennende!

Godt at Vermaelen er vår tredje beste stopper pdd da, så får han heller ha en kjempesesong eller to å stikke.

Link to comment
Share on other sites

Endelig en kaptein som ikke blir valgt for at han skal bli i klubben. Vermaelen er også en person jeg synes har litt Adams i seg, knytte neven, mane guttene til kamp. I år er jeg sikker på at Vermaelen skal få æren av å løfte et trofe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...