Jump to content

Hvem bør bli vår nye kaptein?


Maestro

  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det blir vel Vermaelen som får denne æren, noe annet vil være en stor overraskelse.

Visekaptein, vært i klubben i mange år, en nøkkelspiller, en som gir 100% i kamp, og en som er godt likt av alle. Aldri noe tull med Vermaelen utenfor banen, og virker som en god ambassadør for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Tullball.

Mertesacker og Song er også ypperlige kandidater.

 

BE

 

Stemmer for å ikke ha en kaptein jeg. Vi mister bare kapteinen vår etter en sesong eller to uansett. Og uansett så er jeg stygt redd for at kapteinen vår blir undropable (ikke uventet akkurat), men pdd. så er det ingen spillere i laget vårt som er så gode at de er automatisk førstevalg uansett hva de gjør.

Link to comment
Share on other sites

Det ligger vel i kortene at TV5 blir vår nye kaptein. Det som i første rekke taler imot er at han muligens ikke vil spille fast. Jeg registrerer at det er flere enn meg som har stor tro på Kos/Per som vårt beste midtstopperpar. Jeg synes vi har flere gode kapteinsemner, men min favoritt blir Mr. Consistent - Bacary Sagna.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel Bould som får han til å blomstre eventuelt, ikke et kapteinsbind.

 

Håper virkelig han klarer å få skikk på Vermaelen. Han var langt mer "temma" i debutsesongen sin (men, viste jo ved flere anledninger slikt spill han gjorde sesongen som var. Bare med litt større mellomrom). Virker derimot som om han nå nærmest får lov til å presse opp nærmest så mye han vil enten han har sikring i form av Arteta/Song eller ikke. Ikke akkurat optimalt det der..

Link to comment
Share on other sites

I tradisjonen tro så vil vi miste vår kaptein enten til city, united eller barca, så jeg stemte på ramsey. De andre spillerne vil jeg helst beholde i klubben.

 

fortsatt skuffa ja....

 

Vil du heller beholde Squillaci, Park, Chamakh, Bendtner og Denilson fremfor Ramsey?

 

Ramsey er vitterlig ikke så dårlig. Gi gutten tid bare.. er ikke Ramsey sin skyld at Wenger mente han kunne erstatte Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

Liste over spillerenes fartstid i klubben på førstelaget: (Ungdomsakademi/reservene i parentes)

 

1 - Wojciech Szczesny. 2009 (2006) - 73 kamper

2 - Abou Diaby. 2006 - 165 kamper

3 - Bacary Sagna. 2007 - 205 kamper

4 - Per Mertesacker. 2011 - 27 kamper

5 - Thomas Vermaelen. 2009 - 91 kamper

6 - Laurent Koscielny. 2010 - 85 kamper

7 - Tomas Rosicky. 2006 - 165 kamper

8 - Mikel Arteta. 2011 - 38 kamper

9 - Park Chu-Young. 2011 - 6 kamper

11 - Andre Santos. 2011 - 21 kamper

12 - Olivier Giroud. 2012 - 0 kamper

14 - Theo Walcott. 2006 - 220 kamper

15 - Alex Oxlade-Chamberlain. 2011 - 26 kamper

16 - Aaron Ramsey. 2008 - 103 kamper

17 - Alexandre Song. 2006 - 204 kamper

18 - Sebastien Squillaci. 2010 - 39 kamper

19 - Jack Wilshere. 2008 (2001) - 64 kamper

20 - Johan Djourou. 2004 (2002) - 142 kamper

21 - Lukasz Fabianski. 2007 - 62 kamper

22 - Francis Coquelin. 2008 - 46 kamper

23 - Andrey Arshavin. 2009 - 133 kamper

24 - Vito Mannone. 2006 - 47 kamper

25 - Carl Jenkinson. 2011 - 14 kamper

26 - Emmanuel Frimpong. 2011 (2001) - 14 kamper

27 - Gervinho. 2011 - 34 kamper

28 - Kieran Gibbs. 2007 (2004) - 72 kamper

29 - Marouane Chamakh. 2010 - 63 kamper

35 - Kyle Bartley. 2009 (2007) - 1 kamp

52 - Nicklas Bendtner. 2005 (2004) - 155 kamper

 

- Santi Cazorla. 2012 - 0 kamper

- Lukas Podolski. 2012 - 0 kamper

 

Ikke akkurat lang fartstid på dette laget her, men jeg sitter med en følelse av at dette er gjenoppbygging av Wenger. Kvitte seg med masse av "taperne" sine og forme et nytt lag. Forhåpentligvis så er han ikke ferdig med å hente inn spillere i "sommer", men allikevel så er det ikke lett å velge en kaptein.

 

Grunnet at han er/var vise-kaptein så er det vel bare naturlig at Vermaelen blir vår nye kaptein.

Link to comment
Share on other sites

 

Vil du heller beholde Squillaci, Park, Chamakh, Bendtner og Denilson fremfor Ramsey?

 

Ramsey er vitterlig ikke så dårlig. Gi gutten tid bare.. er ikke Ramsey sin skyld at Wenger mente han kunne erstatte Fabregas.

De er ikke alternativer på pollen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Stemmer for å la Chamakh bli kaptein. Da får vi nok lett solgt han etter sesongen for en god sum. For meg så fortjener Sagna det mest. En lojal spiller som alltid er god og som står på. Men kanskje Vermaelen er den mest naturlige lederskikkelsen selvom jeg synes han koker over litt for lett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...