Jump to content

2012.08.18 Sunderland (H)


onlyteo

Recommended Posts

For første gang i mitt liv har jeg ikke håp, ikke tro og ikke et snev av glede over at det er ligastart i morgen

 

Syns du virker enormt negativ. Topp 4 blir ingen sak denne sesongen, og jeg er rimelig sikker på at vi kan utfordre Manchesterlagene, om vi unngår det verste skadehelvette. Van Persie var fenomenal forrige sesong, men det var også fordi han var den eneste i laget med målinnstinkt og var en av få med tilstrekkelig kreativitet. I år har vi fått inn to spillere som vet hvor målet står og en diamant på midtbanen. Enda er vi ikke ferdig med å handle. Sahin kan se ut til å være på vei, og en eventuell erstatter for Song. Alt i alt føler jeg at vi har forsterket laget vårt for første gang på mange somrer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Tror det blir Santos og Podolski på venstre og at Giroud starter på topp. Blir også en seier med tilnærmet full kontroll

 

 

Syns du virker enormt negativ. Topp 4 blir ingen sak denne sesongen, og jeg er rimelig sikker på at vi kan utfordre Manchesterlagene, om vi unngår det verste skadehelvette. Van Persie var fenomenal forrige sesong, men det var også fordi han var den eneste i laget med målinnstinkt og var en av få med tilstrekkelig kreativitet. I år har vi fått inn to spillere som vet hvor målet står og en diamant på midtbanen. Enda er vi ikke ferdig med å handle. Sahin kan se ut til å være på vei, og en eventuell erstatter for Song. Alt i alt føler jeg at vi har forsterket laget vårt for første gang på mange somrer.

Nå må RP7 få lov til å være negativ. Han har forsvart klubben med nebb og klør mens vi andre har vært sinte. Gi mannen litt albuerom :)

Link to comment
Share on other sites

For første gang i mitt liv har jeg ikke håp, ikke tro og ikke et snev av glede over at det er ligastart i morgen

Slik jeg ser det så var de fleste klar over at RvP ikke ville spille i Arsenal når første kamp startet, så

er fremdeles optimist. Vi var bedre uten RvP enn med RvP mot Køln.

Tror spesielt Podden og Santi kan gi oss mange fine øyeblikk. Reaksjonen blir spennende å se

kl 16 00 imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Tror det blir Santos og Podolski på venstre og at Giroud starter på topp. Blir også en seier med tilnærmet full kontroll

 

 

Nå må RP7 få lov til å være negativ. Han har forsvart klubben med nebb og klør mens vi andre har vært sinte. Gi mannen litt albuerom :)

Takk.

Dypt deprimert og fortsatt uvanlig skuffet og sint. Trodde jeg var ferdig med slike følelser. Jobbber jo med spillere, men dette er mer enn jeg har kunnet tåle.

Snur nok etter en seier i morgen :-D

Link to comment
Share on other sites

AFCAMDEN

Buzzing to be back in the North Bank tomorrow. Podolski expected to play through middle as Giroud is "a bit fatigued" (bench). Arteta fit

 

AFCAMDEN

Cazorla starts

 

Så da sier laget tilnærmet seg selv. Trolig: Szczesny - Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs - Diaby - Arteta - Walcott - Cazorla - Gervinho - Podolski

 

Jenkinson er med klar margin det svakeste leddet her. Ikke uvanlig akkurat mtp. alderen hans, men han kommer enten til å ha en skikkelig "stinker" eller en god kamp. Er ikke noe midt i mellom..

Link to comment
Share on other sites

Takk.

Dypt deprimert og fortsatt uvanlig skuffet og sint. Trodde jeg var ferdig med slike følelser. Jobbber jo med spillere, men dette er mer enn jeg har kunnet tåle.

Snur nok etter en seier i morgen :-D

Unner deg en fantastisk sesong. Og det er som du skriver slik at følelsene rundt favorittklubben kan svinge og gjerne svinge fort.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal team: Szczesny; Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Walcott, Gervinho, Podolski.

 

Arsenal subs are Mannone, Djourou, Coquelin, Santos, Ramsey, Arshavin, Giroud.

Det betyr vel Song er på vei vekk...men laget ser veldig bra ut.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal team: Szczesny; Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Walcott, Gervinho, Podolski.

 

Arsenal subs are Mannone, Djourou, Coquelin, Santos, Ramsey, Arshavin, Giroud.

 

Blir spennende å se hvordan den midtbanen fungerer. Håper at Gervinho får en skikkelig god sesong i år. Litt mer selvtillit og trøkk!

Link to comment
Share on other sites

 

Blir spennende å se hvordan den midtbanen fungerer. Håper at Gervinho får en skikkelig god sesong i år. Litt mer selvtillit og trøkk!

 

Jepp. Gervinho, Walcott og Diaby har jo alle vært veldig "av og på". I tillegg er Cazorla helt fersk hos Arsenal. Jeg er veldig spent.

Link to comment
Share on other sites

Forbanna dritt - "Ikke tillatt på nettbrett" sier tv2-horene. Så da blir det ingen kamp på meg i dag. Er jeg forbanna? Nei ikke i det hele tatt. *låser opp våpenskapet*

 

Føler med deg. Kan du ikke se på mobilen f.eks.?

Link to comment
Share on other sites

Nei, har viasat parabol - og da skal jeg kunne se hd2 og 3 på Simon - men det går tydeligvis kun på pc - nettbrett er ikke tillatt - noe som er latterlig

 

Ah.. kjipt. Er temmelig idiotisk det ja, men de håper vel at de som støter på slike problemer heller skal kjøpe SUMO abonnoment av desperasjon tenker jeg..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...