Jump to content

2012.08.18 Sunderland (H)


onlyteo

Recommended Posts

Arsenal - Sunderland

 

Lørdag 18. august kl. 16:00

 


 

Siste møter:

 

2012.02.18 - Sunderland 2-0 Arsenal (FA cup)

2012.02.11 - Sunderland 1-2 Arsenal - Ramsey (75), Henry (90)

2011.10.16 - Arsenal 2-0 Sunderland - Van Persie (1, 83)

2011.03.05 - Arsenal 0-0 Sunderland

2010.09.18 - Sunderland 1-1 Arsenal - Fabregas (12)

 


 

Sunderland har vist seg å være et vanskelig lag å spille mot for Arsenal. Vi er sjelden veldig dominerende, og de kriger godt.

 

Nå som Martin O'Neill har tatt over skuta har de blitt bedre defensivt og de er trygge på ballen.

 

Wenger har sagt at Podolski og Giroud ikke vil være klar til sesongstart, og med RvP på vei vekk blir det spennende å se hvem som starter på topp. Walcott har sagt at han ønsker å prøve seg som midtspiss, men da må han bli sterkere i duellene og farligere foran kassa.

 


 

Prøver med ei lagoppstilling. Kan jo være Chamakh blir solgt, men om ikke så:

 

Szczesny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

Song - Arteta - Diaby

Walcott - Chamakh - Gervinho

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Jeg og en kamerat skal over å se denne kampen. Vi gjorde det enkelt og kjøpte gjennom travel2football, så vi sitter på Club level block 68/69. Vi drar over fredag og tilbake mandag. Gi gjerne lyd om noen andre skal over. Kunne vært gøy å møtes.

Link to comment
Share on other sites

Litt tidlig å spå lag, men Sagna spiller nok ikke siden han er skadet. Blir nok Jenkinson som starter på den plassen. Avventer lag til etter Køln-kampen.

 

Teo: Jeg skal også over på kampen og har også kjøpt Club Level billett gjennom travel2football.

Kanskje du er han vennen Teo snakker om at han skal reise med?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært greit å stille med følgende 11'er:

Szczesny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

Song - Arteta

Cazorla

AOC - RVP/Giroud - Podolski

 

 

 

 

 

 

Hvis vi får inn Cazorla og beholder Van Persie er dette elleveren jeg ville stilt med. Men sannsynligheten for at vi beholder han er liten..Håper vi også vi får Podolski og Giroud klar til åpningen.

Link to comment
Share on other sites

Sagna er ikke klar til sesongstart.

 

Hvis van Persie blir og Cazorla kommer inn skulle jeg likt å se:

Szczesny

Jenkinson - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

Song - Arteta

Cazorla - v. Persie - Gervinho

Giroud

 

Podolski, Walcott, Chamberlain og Miyaichi som impact-subs?

Link to comment
Share on other sites

Når jeg leste denne tråden kilte det noe vanvittig i magen! Ikke lenge igjen nå!

 

Blir spennende å se hvordan vi stiller mot Køln. Først da får vi vel et inntrykk av hvordan laget henger sammen og hvem som er aktuelle til å starte mot Sunderland.

Link to comment
Share on other sites

Det blir bare for dumt hvis Giroud og Podolski ikke skal være klar til ligastarten. Det er så ekstremt viktig å sikre seg seier og 3 poeng i første kamp.

Gleder meg helt vilt til å overvære kampen på Emirates!

 

<3Arsenal<3

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke ett eller annet med at TV2 ikke fikk sende mer enn en kamp direkte på TV lørdag kl.16? Eller kanskje de har ordna opp i det nå?

 

Hmmm... der sier du noe, Raven...

 

Det står jo tydelig på TV2 sine sider at den vises på HD2 - kanskje det kun gjelder de som har bakkenett og ikke parabol? Problemet var jo for parabolkunder, og ingen andre..

 

Kanskje BE kan assistere oss her?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kabel-tv, men tufsene som har kabelnettet henter tydeligvis inn sine signaler fra parabol, og sender ut signalene digitalt. Får derfor ikke sett flere enn en kamp på lørdagsettermiddagen. Kvitta meg derfor med PLHD-pakka og kjøpte meg Sumo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Szczesny

Koscielny - Mertesacker - Vermaelen - Santos

Song - Arteta

Walcott - Cazorla - Gervinho

Van Persie

 

Og da har vi OX, Giroud, Podolski m.fler som kan komme inn å endre kampbildet :)

The future's so bright, gotta wear shades! :shades:

Link to comment
Share on other sites

Kun 1 kamp lørdager kl 16 på parabol - men man får tilgang til sumo for å se resterende kamper der. Spørsmålet er om man bare da skal gå for Sumo...

 

Har man skikkelig internett så er Sumo ypperlig. Og som Tapapa postet i "TV2s Premier League-sendinger" tråden:

 

Eksklusivt tilbud på SUMO GULL

Link to comment
Share on other sites

Kun 1 kamp lørdager kl 16 på parabol - men man får tilgang til sumo for å se resterende kamper der. Spørsmålet er om man bare da skal gå for Sumo...

Sumo fungerte akseptabelt bra sist sesong og som Stefan B sier, så går det nok fint med en anstendig internettlinje,

 

Noe småplukk var det sist sesong, men ikke verre enn at jeg fornyer abonnementet mot slutten av uka.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...