Jump to content

M'Baye Niang


Umlaut

Recommended Posts

mbaye_niang_caen_crop_exact.jpg?w=340&h=234&q=75

 

Fullt navn: M'Baye Babacar Niang

Nasjonalitet: Fransk

Født: 19 Desember 1994

Fødested: Meulan. Frankrike

Posisjon: Angrep

Høyde: 184 cm

 

Arsenal har M'Baye Niang på prøvespill i følge diverse medier som Skysports. Rapportene sier at klubben likte hva de så av han på dagens trening, og at han skal bli ut uken. Ingen avtale er inngått, men Caen har tidligere priset han til 5 millioner euro(rundt 40 mill NOK).

 

http://en.wikipedia.org/wiki/M'Baye_Niang

Link to comment
Share on other sites

Tullete innlegg, han er en framtidsmann, vi har allerede signert Giroud og Poldi for right now.

 

Mangler bare Jovetic nå. :proud:

 

Med Afobe, Campbell og Niang som unge spisstalenter så er vi vel rimelig greit dekket på den kanten også i et par år.

Link to comment
Share on other sites

Sterkt uenig angående sammenligningen mellom JET og Afobe. Aneke derimot kan jeg skjønne mer.

Sammenlikner de ikke som spillertyper, men har på følelsen at han vil ende opp som JET, skadehistorikken til Afobe begynner jo alt å bli lang, men kan jo hende Afobe blir en legende i Arsenal(Noe jeg selvfølgelig håper på)

 

Jeg syns han har ett poeng dersom du ser på trenden igjennom de siste 8 årene...

Så du tror at vi benker Giroud/Poldi på topp for Niang? Skeptisk, se på siste sommer og starten av denne, Wenger satser ikke bare på kids mer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener vi blir styrket for jeg mener at det er et svakhetstegn å være så avhengig av en spiller som vi var av VP. Når det gjelder Niang så har han allerede spilt et par kamper i Ligue 1 og har gjort det bra der og gutten er kun atten, klagde du over Ox også eller?

Link to comment
Share on other sites

 

Sammenlikner de ikke som spillertyper, men har på følelsen at han vil ende opp som JET, skadehistorikken til Afobe begynner jo alt å bli lang, men kan jo hende Afobe blir en legende i Arsenal(Noe jeg selvfølgelig håper på)

 

 

Så du tror at vi benker Giroud/Poldi på topp for Niang? Skeptisk, se på siste sommer og starten av denne, Wenger satser ikke bare på kids mer.

Usikker på hvordan du kom frem til benking av Podolsli/Giroud. Ser man på hva som har skjedd de siste 8 årene så vil man observere at Arsenal har erstattet stjerner med spillere av lavere kvalitet. Det gjelder også sist sommer. Fabregas og Nasri ble erstattet av Arteta og Benayoun. Det innledene utsagnet var selvfølgelig satt på spissen, men langt i fra tullete.

Link to comment
Share on other sites

Usikker på hvordan du kom frem til benking av Podolsli/Giroud. Ser man på hva som har skjedd de siste 8 årene så vil man observere at Arsenal har erstattet stjerner med spillere av lavere kvalitet. Det gjelder også sist sommer. Fabregas og Nasri ble erstattet av Arteta og Benayoun. Det innledene utsagnet var selvfølgelig satt på spissen, men langt i fra tullete.

Forsto innlegget som at vi har erstattet etablerte stjerner med barn, denne gangen erstattet vi en etablert stjerne med to stjerner og å få inn et talent på toppen av det vil for meg være supert..

Link to comment
Share on other sites

Har aldri sett han spille, og inntrykket mitt er at de fleste kjenner han fra Football Manager og youtube - men ingen røyk uten ild. Wenger bommer sjeldent når han er opererer i talentmarkedet, og med kortsiktige løsninger som Podolski og Giroud på plass kan vi koste på oss en wonderboy for mer langsiktige oppgaver også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...