Jump to content

Sesongen 2011/12; highs and lows


Chaz

Recommended Posts

Vel, det forundrer vel ingen her inne! ;)

 

Btw, mens så mange snakker om tidenes serieavslutning i engelsk fotball, spør jeg: vil det noen gang bli laget både bok og film om dagens City-seier? Meget tvilsomt! :)

 

Man skal aldri undervurdere hva ethiad movies kan dukke opp med når det kommer til filmer. Kvaliteten er nok uansett milevis fra Nicks sin filmatisering av Fever Pitch.

 

2011/2012 Lows

For meg var hele transfervinduet i fjor sommer denne sesongens klare low. At vi ble slått av liverpool og deretter karnøflet av united var jo et resultat av årets overganger. Heldigvis fikk vi inn forsterkninger på deadline day.

 

2011/2012 Highs

5-2 seieren over t!!t#"!#!" smakte godt, det samme gjorde seieren over chelsea.

Link to comment
Share on other sites

En high jeg ikke tror er blitt nevnt her: Sczczczczzczcers sin strafferedning mot Udinese, viktigste kampen vår denne sesongen for den førte til at vi fikk kjøpt spillere som Per og Arteta, leid inn Bønna og kjøpt superasiaten Park

Link to comment
Share on other sites

Syns det er litt urettferdig å plassere Santos og Jenkinson på - lista.. Spesielt Jenkinson syns eg har klart seg brukbart..

 

Helt enig! Spesielt Jenkinson forventet jeg null og niks fra. Han gikk fra en håndfull kamper på nivå tre - og rett til CL-kvalik. Og der gjorde han seg ikke bort. Det i seg selv var nok for meg.

Link to comment
Share on other sites

Jenkinson er back up for Sagna, skal vi ikke forvente noe?

 

Da Jenkinson ankom anså jeg ham som "en Nordtveit". Ligacup, a-lag innen 2-3 år. Det bedømmer jeg ham efter. Han burde ikke vært back-up i år. Og jeg er heller ikke sikker på om Wenger ville valgt ham foran Koscielny/Djourou om både Mertesacker og Vermaelen også var friske.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner hva du mener og jeg er enig med deg sånn sett, men likevel - fact is at han ER 2. valg på høyreback, en rolle han kanskje burde være disse 2-3 årene unna. Vurdert som et 2.valg må jeg si at han har vært en skuffelse, selv om den var "forvenetet".

Link to comment
Share on other sites

Skjønner hva du mener og jeg er enig med deg sånn sett, men likevel - fact is at han ER 2. valg på høyreback, en rolle han kanskje burde være disse 2-3 årene unna. Vurdert som et 2.valg må jeg si at han har vært en skuffelse, selv om den var "forvenetet".

 

Slapp av Sir J! Wenger knows ;)

 

Ellers blir spillerlisten slik:

 

Opptur: Sagna, Koscielny, Rosicky, Arteta, van Persie, Chamberlain og Benayoun

Nedtur: Djourou, Ramsey, Chamakh, Gervinho og Arshavin

 

Gervinho hadde jeg virkelig forventet mye mer av. Skuffer stort. Park & co går klar av lista...

Link to comment
Share on other sites

Oppturene:

Seirene over Chelski,tottene og City satt langt inne.

Kong Henry's hjemkomst var en herlig opptur og ikke minst måten han viste at han fremdeles kan det.

Arteta's solide inntreden i laget og RvP sine vanvittige scoringer. 30 stk er bare imponerende.

 

Nedturene:

Milan 0-4 var en gedigen nedtur

Tapet for United var et skikkelig sjokk.

Diaby's skadeproblemer

Chamakh's totale måltørke

Wishere som aldri kom tilbake

 

Positive : Sagna,Kos,Martesacker,Santos,Arteta,Song,Mozart,RvP,Bønna

Negativ: Chamakh,Ramsay,Arshavin og Gervinho

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...