Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2012


49 unbeaten

Overgangsvinduet sommeren - 2012  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 531
  • Created
  • Last Reply

Jeg har aldri sett Cazorla, men HVIS det jeg leser om ham stemmer og HVIS ryktene stemmer så blir jeg noe mer optimistisk før neste sesong.

 

Jeg tar det for gitt at RvP forsvinner, og selv om Theo også drar så er jeg totalt sett relativt positiv til den offensive delen av Arsenal neste sesong hvis denne handelen også går igjennom.

Får vi i tillegg en mindre forsterkning på sentral (defensiv) midtbane og forhåpentlig en forsterkning på (reserve-)keeperplassen, så er jeg langt på veg fornøyd.

 

Når det gjelder midtbanen så har flere (internt og eksternt) pekt på en frisk? Diaby som en forsterkning. Jeg er dessverre ikke like optimistisk, for Diaby (en tidligere favoritt for undertegnede) er for skadeutsatt og for utstabil når han er skadefri.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder midtbanen så har flere (internt og eksternt) pekt på en frisk? Diaby som en forsterkning. Jeg er dessverre ikke like optimistisk, for Diaby (en tidligere favoritt for undertegnede) er for skadeutsatt og for utstabil når han er skadefri.

 

Enig her. Mye potensiale i fyren, men til tross for alderen så oppfører han seg ofte som om han knapt var 19-20 år på banen. En annen ting som også alltid har mislikt ved Diaby er måten han som oftest ikke virker å bry seg hvis han driter seg ut, men bare rister på hodet for å si "jaja, det er ikke så farlig..".

Link to comment
Share on other sites

John Chapman@BelgoFoot

Agent watch: the agent of Cheikhou Kouyate (Anderlecht and Senegal) says that Arsenal are interested in the player. #afc

 

Noen som kan si noe om denne spilleren?

 

Edit:

 

Går også noen veldig løse rykter rundt en 23 årig høyreback fra Venezuela, Roberto Rosales, fra FC Twente. Kan nok ta begge ryktene med en stor skuffe salt.

 

Eneste positive jeg finner om sistnevnte er at han har scoret mot spurvene allerede:

Link to comment
Share on other sites

Må jo ha inn noen unge spillere, men er ikke noe jeg hopper i taket over helt ennå :P

 

Er fortsatt 3-6 år unna førstelaget mange av disse guttene. Personlig venter jeg nå bare på at Walcott, Coquelin, Ramsey, Chamberlain, Gibbs og Szczesny (og selvfølgelig Wilshere når han er tilbake) skal blomstre for fullt før man hopper til andre talenter som Afobe, Aneke, Miyaichi, Campbell, Frimpong, Yennaris, Jenkinson, Eisfeld, Martinez osv.

 

En ting er hvertfall sikkert: Og det er at vi har veldig mange lovende spillere. Det er viktig!

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet noe om Kevin Mirallas? Annet enn at han skadet Gary Cahill før EM vet jeg ingenting om han.

 

....annet enn at vi visstnok prøver å kjøpe han.

 

http://news.arseblog.com/2012/08/belgian-striker-claims-arsenal-contact/

 

Mirallas: It’s possible I’ll come and play in the Premier League, but the transfer is very difficult for my team and president.

 

SSN: But you would like to come and play in the Premier League for Arsenal? You know Thomas Vermaelen well; does he speak to you?

 

Mirallas: Thomas plays very good at Arsenal and now a lot of Belgian players are in the Premier League. It’s good for me, it’s good for my family and it’s a good opportunity, but I don’t know…it’s possible.

 

SSN: You’ve spoken to Arsenal or not?

 

Mirallas: My manager [yes]. Me? No.

 

SSN: Your manager has spoken to them?

 

Mirallas: Yes

 

SSN: So it may happen?

 

Mirallas: Yes, it’s good.

 

SSN: But it’s your club Olympiakos, maybe the price is too high at the moment?

 

Mirallas: My clause is 8 million [doesn’t specify pounds or euros, presumably the latter]. I don’t know. My manager speak [big sigh], if it’s good for me, go.

Link to comment
Share on other sites

Vi skal spille 2-3-5 i år, ja.

 

Da spiller vi hvertfall på styrkene våre. :P

 

Tror det avhenger av fremtiden til RVP, Chamakh, Park og Bendtner. Forsvinner tre av de (noe som ikke er så usannsynlig) må det en spiss til inn.

 

Ikke glem Walcott og Arshavin pluss at Ryo er på utlån. Mirallas spiller også på kanten vet du. :P

Link to comment
Share on other sites

Daniele de Rossi? Dæven.. var lenge min drømmesignering det der. Men, hvorfor hente inn både Rodwell og de Rossi? Er Gareth Barry ikke god nok lenger?

 

Uansett: Et kjøp av de Rossi gjør de enda sterkere. Og Barry var det svakeste punktet på midten hos City. Nå gjelder det bare å finne en bedre partner for Kompany så er de temmelig komplette..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...