Jump to content

16.04.12 Wigan (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Enda en gang felt av laget jeg hater mest i ligaen av lagene på nedre halvdel av tabellen. Takke meg til Stoke, Wolverhampton og Blackburn, HATER måten Wigan alltid skal karre seg til plassen mot slutten av sesongen.

Nå må vi slå Chelsea for å få 3.plassen.

Link to comment
Share on other sites

Vi MÅ ikke slå Chelsea - men uavgjort burde man ha. Får man uavgjort der og seier i 3 siste, så er man uansett garantert 3. plass. Fortsatt i våre hender, uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

Dessuten er det enklere å spille mot et Chelsea med et ekstremt kampprogram, og et Wigan som kjemper mot nedrykk med et flatt kampprogram gjennom hele sesongen.

Link to comment
Share on other sites

vPersie driter seg ut igjen. Får en nydelig ball fra Santos, men fomler den vekk! Han har virkelig vært svakk siden starten av mars! Kanskje starte med en annen mot Chelsea

Nå får du ta deg en bolle. Våre to mest effektive angrepsspillere (deriblant verdens beste spiss denne sesongen) dømmer du nord og ned. Wenger som har snudd skuta er en elendig taktiger, og alt er bare ræva? Du er negativitetens svar på arshavin.

Link to comment
Share on other sites

Ja fytti grisen så elendig han er med taktikk. Bare flaks at vi har snudd sesongen og slo Tottenham, Man City og Liverpool!

Hva er det du driver med? Har du noe mot meg, kan du ta det på privat melding. Dette blir bare for dumt. Wengers taktikk hadde ingenting med seierene mot Liverpool og City å gjøre. Liverpool hadde fortjent å vinne - det var en flakseseier. Mot City, var det Citys manglende vilje som gjorde at City ikke scoret. At Arteta scorer fra 25 meter, har da ingenting med Wenger å gjøre. Derimot har man kampen i dag, kampen mot Fulham borte, mot Blackburn borte osv som taler for det jeg sier!

Selvsagt er "elendig" et for sterkt ord, men at han henger langt etter bl.a Fergie på dette punktet er det ingen tvil om!

Link to comment
Share on other sites

Nå får du ta deg en bolle. Våre to mest effektive angrepsspillere (deriblant verdens beste spiss denne sesongen) dømmer du nord og ned. Wenger som har snudd skuta er en elendig taktiger, og alt er bare ræva? Du er negativitetens svar på arshavin.

 

+10

Link to comment
Share on other sites

Fuck off hele gjengen. tap mot qpr og wigan...Skulle ikke vært mulig.

 

Står ved det jeg har sagt hele sesongen. Wenger out. Ta mer en gjerne med deg den lille favoritten din. Fytti Hel og dårlig Ramsey er, skulle ønske vi aldri snappet han foran manure. Tredje plass kunne omtrent vært sikret i dag, men neida, vi slipper tre lag inn i kampen, og til helsikke med det hele. Nå rakner det. Har vært på en nedadgående kurve de siste kampene. Wolves var bare et billig rødt kort som reddet oss. Blir det CL av dette spillet og mannskapet vi har vist denne sesongen så er det et fortballmirakel av de sjeldne, og ikke så rent lite svakhetstegn for premier leauge. At dette laget er englands tredje beste pr dags dato er jo helt helt utrolig.....

 

Wenger, Ramsey, Walcott må erstattes med noe vesentlig bedre. Selvsagt en del andre også, men disse tre har så utpregede posisjoner i klubben at de er noe av det første som må forbedres. På den andre side, de kan vel fungere som stallfyll, men at de skal få spille så mye som de gjør er piss hvis vi skal være et såkalt topplag...

Link to comment
Share on other sites

Vi MÅ ikke slå Chelsea - men uavgjort burde man ha. Får man uavgjort der og seier i 3 siste, så er man uansett garantert 3. plass. Fortsatt i våre hender, uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

Dessuten er det enklere å spille mot et Chelsea med et ekstremt kampprogram, og et Wigan som kjemper mot nedrykk med et flatt kampprogram gjennom hele sesongen.

Ser man på historien, er det lite som taler for at Arsenal skal vinne borte mot WBA og Stoke...

Link to comment
Share on other sites

Elendig av Sagna. Mye værre av Song. Og da er det smått utrolig, at Ramsey og Walcott, klarer å prestere ende dårligere. Dette var en elendig forestilling. Rett og slett strykkarakter til alle bortsett fra Vermaelen og Rosicky. Djorou er bare elendig, så det er det ikke stort å gjøre med. Santos har plasseringsevnene til Stepanovs. Song driter seg ut gang på gang i kveld. Svak i duellspillet, faller lett, og gjør svake valg hver gang han skal slå fra seg ballen. Hva Ramsey gjør på banen, kan jeg ikke fatte. Walcott bør senke lønnskravet ned til 100 kroner måneden etter denne forestillingen. Om Gervinho egentlig er noe godkjøp, er jeg fryktelig usikker på. Er blitt mer og mer usikker, og mangler fullstendig sluttprodukt. Walcott inn som midtspiss på slutten, viste jo at det ikke fungerer. Song fører frem, og prøver sine typiske lomper inn i sekstenmeteren, der Walcott er alene med fem-seks motspillere. Direkte klønete i samfulle minutter!

Link to comment
Share on other sites

Nå får du ta deg en bolle. Våre to mest effektive angrepsspillere (deriblant verdens beste spiss denne sesongen) dømmer du nord og ned. Wenger som har snudd skuta er en elendig taktiger, og alt er bare ræva? Du er negativitetens svar på arshavin.

Alvorlig talt. Personangrep er hva dette er. Hold deg til saken. Mener jeg at vPersie bør få årets spiller- prisen? Ja! MEN:Hva har vPersie bidratt med siste halvannen måned? Det må da være lov å undre seg, og bli frustrert over, hvorfor han har falt slik i presisjon og prestasjon!!!

Link to comment
Share on other sites

Hva er det du driver med? Har du noe mot meg, kan du ta det på privat melding. Dette blir bare for dumt. Wengers taktikk hadde ingenting med seierene mot Liverpool og City å gjøre. Liverpool hadde fortjent å vinne - det var en flakseseier. Mot City, var det Citys manglende vilje som gjorde at City ikke scoret. At Arteta scorer fra 25 meter, har da ingenting med Wenger å gjøre. Derimot har man kampen i dag, kampen mot Fulham borte, mot Blackburn borte osv som taler for det jeg sier!

Selvsagt er "elendig" et for sterkt ord, men at han henger langt etter bl.a Fergie på dette punktet er det ingen tvil om!

Jeg har ingen ting i mot deg, men det virker som om du har en personlig agenda mot laget jeg elsker. Jeg syns du legger altfor mye energi i å svartmale. Nei det at Arteta fikk et perletreff har kanskje ikke noe med Wenger å gjøre, men tror du det er tilfeldig i at Arteta i det hele tatt er i laget og glitrer som fotballspiller? Vi kjørte kampen mot City som jager ligagull, tviler sterkt på at det var viljen det stod på. Wenger og laget gjorde en god jobb. Tottenham-eksemplet mitt svarer du ikke på engang. Jeg er smertelig klar over at Wenger kanskje har sine taktiske svakheter, men han er på ingen måte elendig. Se på alle kampene vi har ligget under denne sesongen for så å snu. Tilfeldig? Neppe!

 

Allikevel deler jeg din frustrasjon over kamper som mot Blackburn, Fulham og QPR, la det være sagt!

Link to comment
Share on other sites

Nå kommer vel samme leksa igjen, at vi må ta lærdom av denne kampen og se fremover til neste kamp. Er så forbanna lei! 10 tap!!! Når skjedde det sist? Har ikke ord for hvor håpløst dette er.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...