Jump to content

16.04.12 Wigan (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Helt utrolig at Wenger spiller med Walcott nå. Alle vet jo at Walcott er totalt ubrukelig i kamper der det ikke er bakrom. Inn med AOC med en gang. Han kan utfordre i motsetning til Walcott!

 

Sa dette selv på førstesiden, men fikk ikke mye medhold der :P

Link to comment
Share on other sites

Fytti H! hvor dårlig Walcott har vært i dag, han bør absolutt ikke komme utpå igjen, iog Ramsey viser igjen hvor ubruklig han er, han bør selges ASAP! Treg, umotivert...har ikke ord om hvor dårlig den fyren er...

Link to comment
Share on other sites

Walcott gjor jo ikke en dritt utpå der

 

Hmmm med den støtten Sagna har gitt idag er det jaggu ikke lett å være Walcott.

Sagna har vært en katastrofe i 1 omgangen. Og når det er sagt har han vel knapt fått mye å bruke farten sin på.

 

Nå må vi kjøre tempo opp. Presse Wigan. Og ikke minst presisjon så har vi det.

Link to comment
Share on other sites

 

Men da var det ingen som regnet med at vi skulle ligger under 0-2 etter ti min

 

Quote fra meg selv:

 

men grunnen til at jeg har lyst til å se Chamberlain fra start er fordi jeg ikke tror Walcott vil få allverdens rom å løpe i og Figueroa vil ligge meget tett oppi han hele kampen.
Link to comment
Share on other sites

Synes vi bør fortsette med Walcott på kant, for han har vært på et par svært så gode løp uten at pasningslegger har klart å treffe han. Da er jeg derimot mer lysten på å bytte ut Santos og få inn Gibbs som er bedre til å holde bredden når han kommer offensivt i banen. Med Benayoun som trekker innover hele tiden løper han og Santos mye i det samme rommet og forsvaret kan skyve over og skape dobling mot Walcott. Ellers er jeg ganske så sikker på at Gervinho/Oxlade-Chamberlain ikke blir byttet inn før i det 70-75 minutt.

Link to comment
Share on other sites

Synes det blir feil å komme med Ramseykritikk nå. Det er flere som har vært svakere.

Walcott har vært verst, for han har ikke gjort NOE.

vPersie har vært dårlig - mange dårlige cornere, en elendig ball til Rosicky da de to var igjennom.

Sagna har slitt mot en spiller som ikke akkurat er verdens beste.

Song har hatt flere stygge balltap.

Djourou har null teknikk med ball

 

Nok en gang, er det kun Rosicky som får godkjent. Andre Santos og Vermaelen er ok

Link to comment
Share on other sites

 

Ja, beklager, jeg leste ikke gjennom innlegget ditt før jeg postet det.

 

Kan ikke få med oss alt heller kan vi? Hehe :)

 

Men, selvfølgelig så kan man aldri vite hvordan spillerene presterer, men Walcott er som regel svakere mot motstandere som gjør som Wigan gjør i kveld og det å ha Walcott på benken i en kamp som dette kan være gull verdt når det er 15-20 minutter igjen av en kamp mot trøtte bein.. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Kan ikke få med oss alt heller kan vi? Hehe :)

 

Men, selvfølgelig så kan man aldri vite hvordan spillerene presterer, men Walcott er som regel svakere mot motstandere som gjør som Wigan gjør i kveld og det å ha Walcott på benken i en kamp som dette kan være gull verdt når det er 15-20 minutter igjen av en kamp mot trøtte bein.. :P

 

Ja, sant det. Syns også det er rart at ikke The Ox blir foretrukket fremfor Ramsey.

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi denne, så tror jeg vi tar chelski også og sikrer oss tredje plassen. Taper vi, tror jeg vi rakner og taper mot chelski og blir passert av de, muligens det også er det som snur sesongen for spurs som også får troa da. Så på mange måter er dette en must win match.

 

COME ON!!!

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi denne, så tror jeg vi tar chelski også og sikrer oss tredje plassen. Taper vi, tror jeg vi rakner og taper mot chelski og blir passert av de, muligens det også er det som snur sesongen for spurs som også får troa da. Så på mange måter er dette en must win match.

 

COME ON!!!

Skulle akkurat skrive det samme. Taper laget denne, får de kun 5 poeng i resten av kampene, og det holder ikke til CL plass

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...