Jump to content

16.04.12 Wigan (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

Jeg er helt enig, men jeg kan se det fra kritikernes ståsted også. Det er litt vanskelig å tro at han bare er knappe 23 år gammel og allerede har spilt godt over 200 kamper for førstelaget fordelt på seks sesonger uten at det helt har skikkelig løsnet for han. Jeg tror derimot ikke vi har sett det beste av han enda og at det ikke er lenge før han kan ta ytterligere steg. Av og til må man stoppe opp og se han fremdeles er en veldig ung spiller med mange år igjen på banen. Håper det blir for oss.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Se på statistikken jeg skisserte i Walcott tråden. Jeg forstår ikke hva folk forventer av en så ung spiller i Arsenal. Kravstore folk som har bestemt seg for at Walcott ikke er bra nok.

 

Det jeg håper på Walcott er at han begynner å gå langt mer sentralt inn i banen for å spille veggspill før han spurter gjennom midten og kommer på ballen igjen. Gjorde dette to ganger mot Wolves på 5 minutter og vant kampen for oss, men ellers har det vært få tilfeller i løpet av sesongen hvor han har gjort dette.

 

Begynner han å gjøre dette oftere og får friheten av Wenger til å gjøre det så blir han gull verdt fremover. Da snakker vi 20+ mål hvis samarbeidet er bra. Faktisk kunne han hatt tett opp mot 20 mål denne sesongen også hvis han hadde vært litt mer klinisk foran mål.

 

Hoilett er en helt annen type spiller enn Walcott. En jeg ville foretrukket i kamper mot lag som ligger tett oppi ballføreren og som tvinger Walcott til å være feilvendt, men forhåpentligvis har vi Miyaichi etterhvert som er meget god på begge områder og lynrask attpåtil. Så kan skjønne at Wenger ikke henter noen kantspillere i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Av en eller annen grunn så tipper jeg Wenger benker Rosicky i dag også og starter med Ramsey og Bønna. Time will show.

 

Da knuser jeg et eller annet. Benayoun = ja. Ramsey = NEI!

 

Tror og håper at selve hovedgrunnen til at Rosicky fikk hvilt seg mot Wolves var fordi Wenger skjønte vi virkelig trengte en frisk og opplagt Rosicky mot Wigan og Chelsea. Forundrer meg dog ikke om vi får se Ramsey på venstrekanten mtp. hva Wenger sa her om dagen angående læringskurven til Ramsey og at det å spille på venstrekanten var en del av det.. ikke skjønner jeg hvorfor. Sentrale midtbanespillere burde ikke akkurat spille på kanten >_<

Link to comment
Share on other sites

Se på statistikken jeg skisserte i Walcott tråden. Jeg forstår ikke hva folk forventer av en så ung spiller i Arsenal. Kravstore folk som har bestemt seg for at Walcott ikke er bra nok.

Vil alltid støtte Theo fordi han er en kjernekar med masse fotball i seg.(Løping i alle fall) Med Sagna bak seg spiller han ofte bra og kombinerer flott med VP på topp, høyresiden er vel den vi bruker klart mest når vi angriper også(Sier litt om hvordan Wenger rater Theo mtp at vi i åresvis har gått kun igjennom midten..)

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper inderlig at Theo blir i klubben. Selg unna daukjøttet som hever feite lønninger og bruk pengene på å lønne Walcott. 8 mål og 11 assist så lang i PL. Meget godkjent.

 

Over til kampen i dag. Jeg håper så inderlig at Wenger ikke starter med Ramsey på kanten. Midtbanen håper jeg blir bestående av Song, Arteta, Walcott, Mozart og Ox

Link to comment
Share on other sites

Deilig at Mozart starter

 

Helt klart. Ramsey kan heller komme inn tidlig i kampen hvis vi leder komfortabelt. Helst inn for Arteta slik at han kan spille i den posisjonen hvor han som oftest presterer best..

Link to comment
Share on other sites

På det berømte "papiret" har vi definitivt vunnet allerede. Særlig er jeg glad for å se Rosicky spille igjen. Det er vel rimelig å forvente å se Gervinho og Chamberlain i løpet av kampen også og det ser jeg frem til.

 

Eksperttipset mitt er 3-1.

Link to comment
Share on other sites

Se på statistikken jeg skisserte i Walcott tråden. Jeg forstår ikke hva folk forventer av en så ung spiller i Arsenal. Kravstore folk som har bestemt seg for at Walcott ikke er bra nok.

Walcott er periodevis bra nok, men han har også hatt mange kamper som har vært league 2 nivå. Det er fullt mulig å ha bra stats samtidig som man er generelt svak. Arshavin klarte det forrige sesong. Når det er sagt vil jeg svært gjerne beholde Walcott, men at han forlanger 100k i uka blir litt galskap for min del. 100k+ er i mine øyne forebeholdt spillere som leverer uke etter uke. Walcott har idag 72k (i følge BE) og det mener jeg er lønn etter nivå. Mannen ber jo om en lønnsøkning på 40%, men jeg mener han ennå er skyldig oss litt arbeind for de 72k vi har betalt de senere år :)

Link to comment
Share on other sites

Det er en myte å tro at det bare er City som betaler høye lønninger.

Arteta gikk NED i lønn for å komme til oss fra Everton. Da er det noe som skurrer.

Nei , skal vi følge din retorikk er jeg redd RvP forsvinner også dessverre.

Arteta fikk nok en sign on fee som monnet. Så må man heller ikke glemme at Arteta var Evertons kanskje viktigste spiller de senere år og hadde nok en svært høy lønn sammenlignet med de som spilte høyre kant :)

 

Jeg er "all for" å betale RvP det han vil ha, men Walcott er i mine øyne ikke verd 100k i uka. For den lønna, kombinert med summen fra et eventuelt salg så kan han erstattes.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...