Jump to content

21.03.12 Everton FC (B)

bergkampje

Recommended Posts

• Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Dommerinnsatsen i denne kampen (dommer + linjemenn) kan bare karakteriseres som bisarr...

Som sagt en million ganger før: Fotball trenger videodømming. Da vil kampene i det minste bli fair.

Ellers lurer jeg virkelig på hvor det blir av byttene?!

Drenthe ut tror jeg vi vil leve godt med, men Anichebe har mye fart og vil spille i midten da, Gervinho for Walcott, usikker på hva jeg føler om den, mener vi får inn en defensivt verre spiller.

Pluss at Walcott er viktig å ha på tampen i kamper, men skal sies at han offensivt har hatt en veldig svak kamp. Dog mener jeg fortsatt at Ramsey har vært svakere og vært en mindre innflytelsesrik spiller i kveld enn Walcott som har nøytralisert Baines temmelig bra.

Djourou for Rosicky. Kapitulasjon!

Må si jeg hater dette. En ting jeg som regel alltid likte med Arsenal og Wenger er at vi "alltid" var ute etter å score flere mål. Denne sesongen har vi safet inn mange resultater, men det har faktisk vært effektivt.

Må si jeg hater dette. En ting jeg som regel alltid likte med Arsenal og Wenger er at vi "alltid" var ute etter å score flere mål. Denne sesongen har vi safet inn mange resultater, men det har faktisk vært effektivt.

Kan ikke si at jeg kan huske vi har safet inn mange resultater i år?

Kan ikke si at jeg kan huske vi har safet inn mange resultater i år?

Derav "sesongen". Er vel egentlig bare Liverpool i 2012 hvor vi har spilt for å dra ut tiden og få alle 3 poengene. Ellers har vi hatt få muligheter til dette, men i løpet av sesongen har det vært flere eksempler på kamper hvor vi kunne ha presset på for å få flere mål, men istedet roet ned og kun trillet ball.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...