Jump to content

21.03.12 Everton FC (B)


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Hva i huleste gjør Rambo på venstrekant?

 

Kan du si. Vanskelig å skjønne hvorfor han ble foretrukket framfor ox eller gervinho.

 

På en annen side har vi jo nå de nevnte to å sette inn for å få ting igang på den kanten...

Link to comment
Share on other sites

På tide å få inn Gervinho eller Oxlade-Chamberlain så vi får satt Everton under litt mer press. Selv om de ikke skulle ha kjempeformen i dag, så vil bare tilstedeværelsen gjøre noe med hvordan Everton må spille forsvar. Ramsey bør ut, selv om han hadde en god åpning med flere gode løp inn i boksen dog uten uttelling.

Link to comment
Share on other sites

Mangler bare at City utligner nå. Ellers trenger vi noe iniativ. Håper Ramsey går av snart.. føler ikke at han har vært på banen i det hele tatt de siste 40 minuttene.

 

Første del er i boks. Få gjort den andre også. Vi trenger noe fremoverrettet som utfordrer.

Link to comment
Share on other sites

Ærlig talt.. hvor mye kan man forvente av å spille en spiller som Ramsey på kanten? Før skaden og når han var 18-19 kan jeg skjønne det da han hadde en annerledes spillestil, men nå så virker han bare utrolig utilpass og "out of depth".

Link to comment
Share on other sites

Ærlig talt.. hvor mye kan man forvente av å spille en spiller som Ramsey på kanten? Før skaden og når han var 18-19 kan jeg skjønne det da han hadde en annerledes spillestil, men nå så virker han bare utrolig utilpass og "out of depth".

 

Jeg har sansen for Ramsey, men noen vingspiller er han IKKE...

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har sansen for Ramsey, men noen vingspiller er han IKKE...

 

Helt klart ikke. Det var "greit" i en kamp eller to hvis vi ikke hadde flere alternativer, men vi har strengt talt både Benayoun, Chamberlain og Gervinho som alle vil gjøre en bedre jobb på kanten(e).

 

Edit: 2-1 City! Nasri!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...