Jump to content

21.03.12 Everton FC (B)


bergkampje

Recommended Posts

Noen funfacts fra Arsenal.com:

 

- Arsenal have scored more goals against Everton than any other team in the Premier League

 

- Everton are the highest-placed team in the Premier League with a negative goal difference

 

- Everton have finished out of the top eight just once in the last eight years

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Song, Arteta, Ramsey, Rosicky, Walcott, Van Persie.

Subs: Fabianski, Santos, Djourou, Oxlade-Chamberlain, Benayoun, Gervinho, Chamakh.

 

Da blir det vel Rosicky ut på kanten. Kjipt å spille med ham i en posisjon han ikke er best i nå som han er i så god form. Syns det er litt rart at vi ikke velger mer fart på høyresiden til Everton ettersom de har relativt "trege" backer. Men nå gleder jeg meg til kamp.Stå på gutter. Heia Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Song, Arteta, Ramsey, Rosicky, Walcott, Van Persie.

 

Overraskende med både Ramsey og Rosicky. Tipper sistnevnte spiller ute på venstre i samme rollen som Benayoun mot Spurs.

Vil vi få se 4-3-1-2 formasjon i dag?

Håper Ramsey holder sin posisjon og ikke løper i veien for TR

Link to comment
Share on other sites

Hvis Rosicky spiller på kanten og Ramsey som den "offensive" midtbanespilleren i kveld så blir jeg mektig skuffet. Vår klart beste spiller de siste 2 (muligens 3) siste månedene sammen med van Persie burde virkelig få spille i den posisjonen hvor han virkelig har strålet.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig hvis Rosicky blir satt ut til venstre etter flere gode kamper sentralt, så det blir spennende å se hva planen til Wenger er.

 

Er dog typisk Wenger. Kan heller ikke skjønne hvorfor f.eks. Ramsey går "rett inn" i laget fremfor en spiller som Benayoun.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky-Walcott-Ramsey ser ut til å vandre - ser spennende ut til nå det, elendig avslutning av Ramsey dog, han må begynne å trene på dette, sikkert bommet på ti målsjanser vi forventer mål på i år.

 

Ramsey igjen. Tror den hadde gått på mål, men ble dessverre blokket. Når det gjelder Ramsey så burde han vært oppe i tosifret antall scoringer etter alle disse sjansene han har fått. Dog skal det samme sies om Walcott og Gervinho.

 

Ellers Vermaelen tilbake. Herlig!

Link to comment
Share on other sites

Ramsey fortsetter der han slapp. Fy faen så dårlig han er på avslutninger. Rett og slett langt unna den klassen man forventer.

Til hans forsvar så er han den eneste av de sentrale spillerne som kommer til slike sjanser. Han har upåklagelig timing på løpene sine

Link to comment
Share on other sites

Til hans forsvar så er han den eneste av de sentrale spillerne som kommer til slike sjanser. Han har upåklagelig timing på løpene sine

 

Er noe Lampard-esqe over løpene hans og dette er noe jeg virkelig liker, MEN; Avslutningene hans er fortsatt elendige. Håper han jobber knallhardt med dette.

 

Edit: Nå må vi ta oss sammen igjen her. Syntes vi må få opp dampen igjen da vi har vært litt slappe de siste 4-5 minuttene..

 

Forøvrig har vi en helt fantastisk bevegelse i laget i dag. Utrolig. Hadde vi hatt denne typen innstilling hver kamp så hadde vi til og med med dette laget trolig vært med i kampen om tittelen. Ufattelig synd at vi ikke klarer å stabilisere oss på dette nivået så vi får bare nyte det så lenge det varer! :)

Link to comment
Share on other sites

På grensen til skandaløs avgjørelse fra linjemannen. Klar onside. Nydelig spill. Synd for Everton, flaks for oss. Nå må laget virkelig ta seg litt sammen, de siste 10 min har ikke vært noe særlig bra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...