Jump to content

2012.03.03 Liverpool B


gunnersfan

Recommended Posts

Utrolig nok er det gjensidig emighet om at straffen var korrekt i TV2-studioet. Hvorfor sitter vi og ser på dette?

Personlig så ser jeg ikke på TV2-studio eller Viasat4-studio, det er lenge siden jeg fant ut at det er totalt bortkastet tid. Et perfekt øyeblikk for å skru ned tv-lyden og sette seg foran PC'en og skrive noen "ubetydelige" innlegg her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Straffen er grei nok den. Klønete av WS

 

Så akkurat "super slowmotion" fra situasjonen og Suarez er allerede oppe i lufta før Szczesny er nede. Kontakt var det aldri..

 

Ellers er nok Arteta ute for sesongen nå.

Link to comment
Share on other sites

Har vel eigentleg konkludert med det samme sjølv..

 

Klønete er det av Szczesny, men uansett: Overspilling av Suarez og en ufattelig prestasjon av Szczesny deretter og vi holdt nullen før Koscielny klønet ballen i eget mål.

Link to comment
Share on other sites

Szczesny trekker jo til seg føttene...Suarez faller som en flue...Ligner mye på Bale-straffen, men syns denne er enda mer tvilsom.

 

My mann ut ja...så ikke bra ut for Arteta..

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på om det er blyinnlegg i de hvite greiene Song har rundt beina? Han beveger seg som om han har med seg 10 kg ekstra.

 

Han er nok veldig tung i kroppen. Spilte jo 90 minutter for Kamerun på onsdag pluss at han har spilt så og si hver eneste kamp han har vært tilgjengelig for oss denne sesongen. Spiller også i en posisjon hvor han er blant de som løper mest..

 

Ellers er det nå vel på tide å få av Benayoun og kanskje Walcott?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...