Jump to content

11.02.12 Sunderland (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

I dag må virkelig få Wenger få all creds han fortjener med å foreta noen fantastiske gode bytter. Ramsey, som scoret det første målet og Arshavin og Henry som sto for mål nr 2. Strålende assist fra russeren!

Link to comment
Share on other sites

Det der...var uventet. Skulle ønske Henry var i Arsenal for alltid. Sunderland var skikkelig gode, lenge siden jeg har sett en skikkelig arbeidsseier fra oss. Glimrende bytter fra Wenger, Arshavin, Ramsey og Henry leverte alle sammen. Håper bare Mertesacker ikke blir ute altfor lenge. Fantastisk resultat, og nå er vi opp på 4. igjen!

 

Den eneste ulempen var at jeg velta ølboksen på bordet idet jeg hoppa opp, så nå må jeg rengjøre teppet litt....men det var verdt det! God helg til alle gooners, dette smakte godt.

Link to comment
Share on other sites

3 innbytte, alle tre involvert i det som blir 3 poeng mot sunderland

*bank i bordet*

 

taktiske Wenger ;)

Ja han skal ha honnør for gode bytter idag. Denne seieren satt utrolig langt inne.

Er vel også en stund siden Sland tapte hjemme.

Herlig arbeidsseier kronet med mål av kongen. Flott pasning av Arshavin.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som er kjedelig om dagen nå er at Henry kommer til å forsvinne igjen og det blir nærmest like hardt som den dagen han forsvant til Barcelona.

 

Fantastisk godt resultat og et MEGET viktig resultat i dag! Gode bytter av Wenger. Dette er en kamp vi alltid sliter i (og vil slite med). Høyt press, meget kompakte, litt uflaks og til slutt en latterlig dårlig fotballbane.

 

De største skuffelsene i dag er Walcott og van Persie. Sistnevnte har ufattelig vanskelige arbeidsvilkår og har lov til å ha en dårlig kamp en gang i halvåret syntes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Walcott var dårlig men Van Perie kan man ikke si så veldig mye på. Han var godt pakket inn hele matchen, men heldigvis glemte de Henry helt på tampen. Sunderland var enormt gode i dag, fantastisk bra av oss å vinne dette med tanke på hvor vanskelig det var. Er så glad for Arshavin også, flott innhopp og han gjorde akkurat det vi trengte.

 

Nå må jeg roe meg ned litt, dette var stort. Håper vi på Spurs, Newcastle eller uavgjort nå?

Link to comment
Share on other sites

*puh*

 

Det er DERFOR vi elsker fotball!! :D

 

Deilig å komme ut med alle tre poengene i en sånn tøff kamp! Synes Arshavin var oppløftende pigg de få minuttene han fikk, og innlegget på målet var jo glimrende. Håper dette gjør at vi kan hvile Walcott litt framover, for det trenger han!

 

Ellers synes jeg at alle i og for seg jobber godt i dag mot et Sunderlandlag som jobbet knallhardt i forsvar. Det som mangla var tempo i pasningsspill og bevegelse.

 

Pådro meg fruens vrede i heimen da det slapp ut en fin samling banneord på 0-1. Er det ikke typisk at sånt skjer oss? En spiller tråkker over (?) i en HELT ufarlig situasjon og vips - 0-1. Heldigvis kjemper de seg tilbake. Det gir vel ikke rare oddsen å tippe at Wenger kommer til å nevne mental styrke i etterkant av kampen? ;)

 

Synes det er vanskelig å kåre en bestemann i dag - alle jobba godt, men de fleste fikk det ikke helt til. Spesielt vP. Deilig å kunne vinne en kamp selv om han tas effektivt ut av kampen! Men vår beste, ja. Holder en knapp på Koscielny som er så bunnsolid som vi er blitt vant til. Med honorary mention til Sagna og Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

Må si den taktiske disponeringa til Wenger var merkelig i dag, men han berga skinnet. Synes det lenge så veldig mørkt ut, og spillet i dag var ræva. Noe av skylda skal potetåkeren ha, men var dårlig jevnt over. Håper Per blir frisk fort, men det der så ikke bra ut. Tror nok et leddbånd eller to gikk til faens der. Spent på hvordan publiseringen av den episoden der vil bli. Håkon Opdal vs. Peter Kovacs-duellen er jo ennå ikke ute av verdenen, mens spillerne ikke protesterte noe særlig på Sunderland.

 

Nå er det bare å ladde batteriene til onsdag. Spiller vi slik mot Milan blir det stygt.

Link to comment
Share on other sites

Koscielny er på god vei til å bli en fantastisk midtstopper: "Laurent Koscielny excellent again: 87 passes, 97% completion, 100% long ball accuracy, 3 tackles and 2 interceptions." Er ikke mange midtstoppere i England som klarer å holde tempoet til Sessegnon og ta han såpass ut av kampen. Fortsetter han slik vet jeg hvem som kommer bak på 2012/13 trøyen min! :D

Link to comment
Share on other sites

Hadde noen her giddi å oppdatere meg på to ting?

 

1. Hva er matchvinneren i dag laget av?

2. Hvilken plass innehar vi i PL for øyeblikket?

 

Den siste er lett: 4. plass på flere scora mål enn Chelsea (begge +13 i målforskjell).

 

Den første er en av livets store mysterier :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...