Jump to content

Thomas Eisfeld


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Rosicky er jo tilbake i trening så vi vet jo alle at han kommer til å holde seg skadefri. :lol: Diaby har allerede tatt sommerferien for å si det slik.

 

At Arshavin forsvinner til Zenit i vinter blir utrolig synd. Latterlig at han nærmest ikke har fått noe spilletid i høst, men for Arshavin sin del er det nok på tide å komme seg vekk herfra og tilbringe de siste årene av sin karriere i en klubb der han faktisk får spille og vist kvaliteten sin.

 

Det jeg lurer på med Eisfeld er om han kan spille på kant? Har alltid foretrukket en playmaker på en kant og en rask teknisk spiller på den andre siden. Eisfeld har jo en temmelig silkemyk teknikk og er veldig målfarlig, men han har vel spilt mye som "false 9" for U21 laget også utifra hva jeg har fått med meg.

Link to comment
Share on other sites

Talent med gigantisk T.

 

Han gjør mine første ord om han til skamme, og det gleder meg stort.

 

Virker veldig veldig spennende ja. På tide at han får en plass på benken fremfor Ramsey hvis han fortsetter med disse prestasjonene. Kan spille praktisk talt hvor som helst fra midtbanen og opp også. Temmelig brukbart!

 

Kan fort vise seg å være et kupp til de grader av Wenger. Selv om gutten aldri smiler. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Virker veldig veldig spennende ja. På tide at han får en plass på benken fremfor Ramsey hvis han fortsetter med disse prestasjonene. Kan spille praktisk talt hvor som helst fra midtbanen og opp også. Temmelig brukbart!

 

Kan fort vise seg å være et kupp til de grader av Wenger. Selv om gutten aldri smiler. :P

Synes Eisfeldt har vært glimrende i de fleste av sine opptredener, men om han får spilletid på førstelaget er vel ikke sikkert. Wenger har en underlig "pecking order" der det nesten ikke virker som form spiller noen rolle. Virker som det handler mer om oppmøte på trening :)

Link to comment
Share on other sites

Synes Eisfeldt har vært glimrende i de fleste av sine opptredener, men om han får spilletid på førstelaget er vel ikke sikkert. Wenger har en underlig "pecking order" der det nesten ikke virker som form spiller noen rolle. Virker som det handler mer om oppmøte på trening :)

 

Nei man kan lure. Virker mer som om det er et personlig valg av Wenger fremfor å velge spillere som er i form. Ramsey sine innhopp den siste tiden og mesteparten av spilletiden til Denilson de siste par årene av hans Arsenalkarriere var også preget av spillere totalt ute av form som ble prioritert foran spillere som virket å kunne bidra i større grad.

 

Et annet eksempel husker jeg veldig godt var Carlos Vela. Arshavin var ikke i noen utpreget god form og Carlos Vela fikk endelig starte et par kamper på rappen. Var involvert i 2-3 mål som sørget for 4 ekstra poeng, men til tross for god form så ble han droppet det sekundet Arshavin var skadefri og Arshavin hadde 3-4 kamper på rad hvor han var virkelig svak. Etter det så så vi nesten ikke noe til Vela i Arsenal. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Nei man kan lure. Virker mer som om det er et personlig valg av Wenger fremfor å velge spillere som er i form. Ramsey sine innhopp den siste tiden og mesteparten av spilletiden til Denilson de siste par årene av hans Arsenalkarriere var også preget av spillere totalt ute av form som ble prioritert foran spillere som virket å kunne bidra i større grad.

 

Et annet eksempel husker jeg veldig godt var Carlos Vela. Arshavin var ikke i noen utpreget god form og Carlos Vela fikk endelig starte et par kamper på rappen. Var involvert i 2-3 mål som sørget for 4 ekstra poeng, men til tross for god form så ble han droppet det sekundet Arshavin var skadefri og Arshavin hadde 3-4 kamper på rad hvor han var virkelig svak. Etter det så så vi nesten ikke noe til Vela i Arsenal. :P

Å nå er Arshavin i form, men nå får vi snart ikke se mer til han i Arsenal..

 

Det sies jo at genier ofte er misforståtte. Når det gjelder Wenger så har vel ikke juryen helt bestemt seg ennå :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal Live@ArsenalLive

Arsenal have a goal disallowed after Ansah is put clean through and squares for Eisfeld to slot home. The German was offside (4) 0-0

 

Arsenal Live@ArsenalLive

GOAL FOR ARSENAL! Thomas Eisfeld sweeps the ball home after good work by Jon Toral (65) 2-1

 

8 mål på 12 kamper for U21 laget det?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...