Jump to content

Thomas Eisfeld


Umlaut

Recommended Posts

Sommerens overraskelse for min del. Det er noe spesielt ved han, det blir spennende å se om han tar flere steg hos oss. Utrolig spennende spillertype, og det er enkelt å skjønne hvorfor vi hentet han i vinter. Erketypisk Wenger-signering.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Sommerens overraskelse for min del. Det er noe spesielt ved han, det blir spennende å se om han tar flere steg hos oss. Utrolig spennende spillertype, og det er enkelt å skjønne hvorfor vi hentet han i vinter. Erketypisk Wenger-signering.

Jeg har også blitt positivt overasket over spilleren jeg nesten hadde glemt. Viser god målteft fra sin midtbaneposisjon og det var vi ikke så veldig godt vant med i sesongen som gikk. Vi får håpe at han blir matchet i cupene. Spennende gutt som har gått en god fotballskole i Dortmund.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns han har en x-factor. Greit nok at han scoret et par mål, men han er mye involvert ellers også. Virker uredd, har et blikk for killer-pasninger og er en sånn type som kan styre og dominere matcher. Han har selvfølgelig veldig mye å bli bedre på, men jeg forventer at vi får se han starte i cupene denne sesongen og kanskje få noen innhopp i PL også underveis.

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke sett dagens kamp, men var han så bra altså? Viktig at vi har en kreativ midtbanespiller som kan bidra i tillegg til Diaby og Wilshere som sannsynligvis går glipp av mye av sesongen

 

Glemmer Ramsey nå eller? :P

 

Eisfeld er trolig grunnen til at Ozyakup også fikk lov til å forlate klubben uten at Wenger virket tilsynelatende brydd. Fortsatt veldig ung og "rå", men ser glimt av stort potensial hos han hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Wenger har jo tviholdt på spillere som Eastmond, Randall, Emmanuel-Thomas osv. i håp om at de skulle "blomstre sent". Da har jeg mye større tro på at Eisfeld kommer til å ta steget inn på førstelaget denne sesongen hvis innhoppet mot Reading er det nivået han skal bygge videre på.

Link to comment
Share on other sites

Driblingen på 00:18 var definitivt flott, forventer at han får seg et par PL-kamper i år, i alle fall at han får sitte på benken. Trodde han skulle bli en slags Bischoff, men han har jo vist seg som et bra talent!

Gutten kommer fra talent fabrikken Dortmund så han blir mer enn god nok.Med mindre vi greier å ødelegge ham.

Når Dortmumd nevnes så mener jeg Wenger's arvtager burde komme nettopp derfra....

Link to comment
Share on other sites

Merkelig att vi skulle få et slikt stort talent så billig. Han kommer jo inn og det ser jo ut som han har spilt hundrevis av kamper for oss på måten han tar tak på midtbanen som en general. Overblikket,pasningene og ikke minst att han tørr å fyre av gjør att jeg er imponert. I tillegg tørr han å drible av et par spillere. Legg merke til att mange av pasningene legges i rom slik att vi ikke mister drivet i angrepene våre. Eisfeld er milevis foran hva jeg har sett fra Ramsey så langt i år..

Link to comment
Share on other sites

Gutten kommer fra talent fabrikken Dortmund så han blir mer enn god nok.Med mindre vi greier å ødelegge ham.

Når Dortmumd nevnes så mener jeg Wenger's arvtager burde komme nettopp derfra....

Skal nevnes at de fleste talentene deres har vært innkjøpte, Reus, Hummels, Subotic,Bender osv..

Link to comment
Share on other sites

Fortsetter skadeutviklingen hos de offensive spillerne våre slik som nå, vil Eisfeld garantert få spilletid fremover i Premier League. Kan jo stille en slik fremre rekke mot Fulham:

Eisfeld - Arteta

Cazorla - Wilshere - Arshavin

Walcott

Mye fart og gjennombruddskraft i de 6 spillerne der, dog kanskje litt offensivt?

Link to comment
Share on other sites

Ser han veldig gjerne få sjansen etterhvert hvis Ramsey virkelig ikke tar seg opp mang et hakk, men generelt sett så syntes jeg Coquelin bidrar godt i begge faser av spillet. Ingen supermakt fremover akkurat, men han har en god pasningsfot og er flink til å vri spillet til riktig spiller til riktig tid bla.

 

Men, hadde vært veldig artig å se Eisfeld få et par kamper på midten sammen med Arteta (eller Coquelin for den saks skyld hvis Arteta og Ramsey er utilgjengelige). Håper at Eisfeld og Coquelin bla. blir å finne fra start sammen i neste ligacupkamp. Frimpong var jo en regelrett katastrofe forrige kamp..

Link to comment
Share on other sites

Fortsetter skadeutviklingen hos de offensive spillerne våre slik som nå, vil Eisfeld garantert få spilletid fremover i Premier League. Kan jo stille en slik fremre rekke mot Fulham:

Eisfeld - Arteta

Cazorla - Wilshere - Arshavin

Walcott

 

Mye fart og gjennombruddskraft i de 6 spillerne der, dog kanskje litt offensivt?

Tror det er mer realistisk med Wilshere ved Arteta, Eisfeld på høyrevingen og Cazorla i midten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...