Jump to content

Thomas Eisfeld


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

 

Ha, ha. Nei, men siden du assosierer det med det så kan jeg kanskje søke der hvis alt skulle skjære seg.

Jeg jobber i et fransk selskap som opererer i bilindustrien.

Så lenge du ikke har noe med Renault å gjøre så er det greit.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Krangler bilen om dagen, BE? hihihi

om dagen?

Jeg tror Renault er dritt på fransk.

 

Tilbake til topic. Thomas er hjertelig velokmmen. Det er nettopp slike kjøp jeg liker. Ingen har hørt om ham, og om ett år kan det hende han er kjent, men det kan også hende at han er en flopp. det eneste jeg irriiterer meg over er Wengers forkjærlighet for å kjøpe sentralemidtbanespillere (offensive) for så å plassere dem alle andre steder på banen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nå ser jeg at Kim er vikar for arshavin i hans fravær i å beskytte Wenger og fortelle alle oss andre om hvor lite peiling vi har. Det er merkelig hvordan denne hersketeknikker stadig sukker opp. Jeg vil aldri slutte å si min mening selv om jeg ikke har fotball-CV som er bra nok for enkelte her inne.

 

Nå får du gi deg Orakelet. Det eneste jeg etterlyser her, er en viss form for edruelighet. Jeg har aldri sagt at folk ikke skal få si sin mening. Men da må jeg få lov til å komme med min mening også. Og jeg synes det er smått utrolig at det er så mange her inn som later til å ha mer peiling på kjøp og salg og drift av fotballklubber enn en mann som faktisk har hatt dette som jobb i en mannsalder, og som har vært med på å bidra til en av de beste periodene klubben har opplevd både med tanke på suksess, og fotballen som har blitt spillt.

 

Utifra flere av kommentarene som kommer på dette forumet så virker det som det er flere som tror de hadde klart å gjøre denne jobben bedre enn Wenger selv. Og hva er da problemet med å spørre om hvilken fotballfaglig bakgrunn de har som gjør at de har så høye tanker om seg selv.

Link to comment
Share on other sites

Nånå, vi tar vel en øl i Trondheim når bortegutta kommer? ;)

 

Hvis det blir noe av opplegget, tar vi en øl ja :) Har ikke fått spikret noe ennå, da det har vært rimelig hektisk en periode. Har ikke fått vært på Three Lions så mye i det siste, og dermed ikke fått snakket med Dougie, og når jeg først var innom på søndag i forbindelse med FA-cup kampen, så hadde han selvfølgelig fri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Nå spilte han bare 10 minutter da...

True, han hadde en helt grei kamp, men utmerket seg ikke. Scoret på en tap-in med galt ben, noe som er bra, men vil ikke se jeg så en stjerne bli født akkurat.. "Fattigmanns Götze" ser jeg at jeg har skrevet, har ikke vist prov på det motsatte, men skal gladelig innrømme det om jeg tar feil! Overgangen minnet bare sånn om Amaury Bischoff

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...